Ύστερα από χρόνια, η Google κατάφερε να εκθρονίσει την Apple από την πρώτη θέση στην κατάταξη για το… πολυτιμότερο brand name στον κόσμο.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τη σχετική λίστα της αμερικανικής εταιρείας ερευνών «Millward Brown» για το 2014. Εκτιμάται ότι φέτος, η αξία της Apple ολίσθησε κατά 20% αγγίζοντας το ποσό των 148 δισ. δολαρίων. Στον αντίποδα, η αξία της Google κατέγραψε άνοδο 40%, με την αξία της να ανέρχεται στα 159 δισ. δολάρια.

Η «Millward Brown» εκτιμά ότι η φετινή ανατροπή σχετίζεται με το γεγονός ότι η Apple δεν παρουσίασε κάποιο νέο προϊόν που να κέντρισε το ενδιαφέρον των παγκόσμιων αγορών, πέραν των υπολογιστών και των smartphone.

Αντιθέτως, η Google παρουσίασε μία σειρά από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται οχήματα που δεν χρειάζονται οδηγό, τα γυαλιά Google Glass, το συναρμολογούμενο τηλέφωνο «Project Ara», κ.α.

Οπως αναφέρουν οι αναλυτές, η Apple περιορίστηκε σε εξελιγκτικές κινήσεις, αντίθετα με την Google που ακολούθησε πιο επιθετική φιλοσοφία με καινοτόμες παρουσιάσεις που ικανοποιούν το κοινό.

Σημειώνεται ότι στις τέσσερις πρώτες θέσεις της λίστας συναντάμε εταιρείες του χώρου, αφού εκτός από τις Google και Apple, την τρίτη και τέταρτη θέση κατέλαβαν οι IBM και Apple αντίστοιχα. Επιπλέον, το Facebook βρίσκεται στην 21η θέση και η Samsung στην 29η θέση.

Facebook Comments