Η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2017 σηματοδότησε μία αποφασιστική καμπή για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC) με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου compact SUV Eclipse Cross Coupé – του πρώτου μοντέλου μίας νέας γενιάς μοντέλων της Mitsubishi Motors, που σταδιακά θα επαναπροσδιορίσει το ρόλο και τη θέση της Μάρκας ως (σχεδόν) ‘γνήσιου παίκτη’ SUV στην Ευρώπη όπου ανήκει.

Στα πλαίσια και της πρόσφατης κοινοπραξίας της MMC με την Renault-Nissan Alliance, το Eclipse Cross θα επεκτείνει τη βάση πελατών της Mitsubishi Motors, δίπλα στο ASX (σήμερα και μελλοντικά) και του Outlander (σήμερα και μελλοντικά) σε μία εντελώς νέα κατεύθυνση για τη μάρκα, με βάση τρεις κύριους προϊοντικούς πυλώνες:

  • Μοντέρνα Σχεδίαση
  • Δυναμική Συμπεριφορά
  • CoolTech

Ένα SUV Coupé με μοντέρνα εμφάνιση και αξιόπιστη συμπεριφορά, που εγκαινιάζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της MMC φέρνοντας πλείστα καινοτόμα νέα χαρακτηριστικά στην κατηγορία.

Το Eclipse Cross θα κυκλοφορήσει πρώτα στην Ευρώπη το τελευταίο τρίμηνο του 2017 (λανσάρισμα προς το τέλος του 2017/αρχές 2018, ανάλογα με τις αγορές) και θα ακολουθήσουν η Ιαπωνία, η Β. Αμερική, η Αυστραλία και άλλες περιοχές.

Tο Eclipse Cross θα προστεθεί στην υπάρχουσα γκάμα, δίπλα στα ASX και Outlander, με διαφορετική προοπτική: ένα SUV τύπου coupé, με μοντέρνα σχεδίαση, υψηλή Ιαπωνική ποιότητα, έξοχη δυναμική συμπεριφορά, ευφυή χωροταξία και καινοτόμα χαρακτηριστικά που θα προσελκύσουν νέους πελάτες στη Mitsubishi Motors …

Νέος βενζινοκινητήρας 1.5 Turbo Άμεσου Ψεκασμού

Για το Eclipse Cross, Mitsubishi Motors η Mitsubishi Motors εξέλιξε έναν ολοκαίνουργο, 4κύλινδρο κινητήρα με προτεραιότητα στις οδηγικές επιδόσεις και την αθόρυβη και ομαλή λειτουργία.

Το σημαντικό είναι ότι ο νέος κινητήρας 4B40 διατηρεί μία πολύ επίπεδη καμπύλη ροπής από τις 1.800 rpm – 4.500 rpm (RON95 Europe Spec) – εγγύηση για ομαλή λειτουργία και άμεση απόκριση.

Πραγματικά, αυτός ο κινητήρας των 1.5 L ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού στο γκάζι – μεταξύ άλλων – χάρη στους, ενσωματωμένους στην κυλινδροκεφαλή, αυλούς εξαγωγής, στο μεταβλητό χρονισμό ‘MIVEC’ των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, στο μικρό υπερτροφοδότη με ηλεκτρική βαλβίδα ελέγχου υπερπλήρωσης (wastegate), κλπ., μέχρι τις κοίλες βαλβίδες με πλήρωση νατρίου (sodium) παρόμοιες με αυτές του Lancer Evolution Final Edition.

Ειδικά σχεδιασμένο για συνδυασμός με σύστημα Άμεσου Ψεκασμού, το σύστημα Auto Stop & Go που χρησιμοποιείται στο Eclipse Cross συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία, επιτρέποντας ταχύτερη ενεργοποίηση.

Επίσης, για βελτίωση των συνολικών επιδόσεων του αυτοκινήτου, η συμπαγής αλουμινένια μονάδα, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την εξοικονόμηση βάρους, από την πολλαπλή εξαγωγής που είναι ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, μέχρι την πολλαπλή εισαγωγής από ρητίνη (20% ελαφρύτερη από ένα αντίστοιχο αλουμινένιο εξάρτημα και 50+% μέγιστη μείωση της θερμοκρασίας του αέρα.

Αναβαθμισμένος κινητήρας 2.2 Diesel

Εξέλιξη του σημερινού 4Ν14 της MMC, ο κινητήρας στη συγκεκριμένη του έκδοση σχεδιάστηκε για το Eclipse Cross και περιλαμβάνει εκτενή μείωση τριβών των κινούμενων μερών καθώς και σημαντικά βελτιωμένη απόκριση του συστήματος ψεκασμού.

Αποτέλεσμα: χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και εκπεμπόμενων ρύπων, μειωμένοι μηχανικοί θόρυβοι και αυξημένη ροπή (400 Nm έναντι 360 Nm προηγουμένως – τα δεδομένα υπόκεινται σε τελική έγκριση τύπου).

Επιπλέον, η μείωση βάρους στα έμβολα, στις μπιέλες και στο στροφαλοφόρο, συνεπάγεται πιο απαλή επιτάχυνση και με μεγαλύτερη διάρκεια σε όλο το φάσμα περιστροφής, με την υποστήριξη του νέου, 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου πολλαπλών σταδίων.

Κιβώτιο CVT με Sport Mode 8 σχέσεων

Το νέο κιβώτιο, που διατίθεται με τον βενζινοκινητήρα 1.5, διαθέτει ενσωματωμένο Πρόγραμμα Sport για μηχανικές αλλαγές. Χάρη στην προσομείωση 8 σχέσεων, το Sport mode προσφέρει πυκνή κλιμάκωση σε μεγάλο εύρος και εκμεταλλεύεται εξαιρετικά όλη τη δυναμική του κινητήρα.

Η μονάδα ελέγχου του CVT χρησιμοποιεί ένα νέο σύστημα ‘ανεβάσματος σχέσεων’ Step-up για να περιορίσει την αίσθηση υστέρησης των κοινών κιβωτίων CVT, στα οποία οι στροφές του κινητήρα δείχνουν να είναι πάνω από τις μεταβαλλόμενες σχέσεις. Η λογική Step-up χαρίζει βελτιωμένη αίσθηση επιτάχυνσης χάρη σε μία ανεπαίσθητη, στιγμιαία διακοπή της επιτάχυνσης, η οποία δίνει την εντύπωση ότι το CVT αλλάζει σχέσες όπως ένα παροδοσιακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

 8 τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

Σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις των καιρών, ο κινητήρας 2.2 Diesel συνδυάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο κιβώτιο με πιο ευρεία κλιμάκωση πυκνά κατανεμημένων σχέσεων, το οποίο χαρίζει καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη οικονομία και πιο αθόρυβη λειτουργία.

Facebook Comments