Η Σειρά 3 της BMW δέχεται ένα μικρό facelift για να συνεχίσει να αποτελεί ορόσημο στην κατηγορία των πολυτελών compact sedan. Μικρές αλλαγές στη μάσκα, τους προφυλακτήρες και φώτα, είναι όλη κι όλη η αλλαγή όσον αφορά στο αισθητικό κομμάτι.

Δεν ισχύει όμως το ίδιο και στα μηχανικά μέρη, όπου, με εξαίρεση όμως τον 3λιτρο 6κύλινδρο turbodiesel της 330d, όλοι οι άλλοι κινητήρες είναι αλλαγμένοι. Η γκάμα των βενζινοκινητήρων ξεκινά από έναν 3κύλινδρο παρακαλώ, κινητήρα 1.500 κυβικών με τουρμπο, που αποδίδει 140 ίππους και θα εξοπλίζει το “βασικό” (και ιδανικό για τη χώρα μας 318i. Μπορεί να είναι πιο αργό σε απόλυτες επιδόσεις από την τωρινή 320i, αλλά έχει μόλις 116g/km εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα!

Οι 4κύλινδρες εκδόσεις χρησιμοποιούν τον γνωστό κινητήρα με κωδικό Β48, με αποδόσεις 184 ίππων και 270 Nm ροπής στην 320i, και 250 ίππων με 350 Nm ροπής στην 330i. Μην σας παρασύρει το όνομα πάντως, ο 3λιτρος 6κύλινδρος “μετακόμισε” στην 340i και έχει απόδοση 327 ίππων και 450 Nm ροπής, επιταχύνοντας την 3άρα από στάση στα 100 χαω σε 5,1 δευτερόλεπτα…

Όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες τώρα, όλοι οι 4κύλινδροι είναι καινούριοι, με την 316d να έχει 115 ίππους και την 318d να προσφέρει 150 ίππους, αφήνοντας κατά κάποιο τρόπο περισσότερο χώρο για το δυνατό χαρτί, που θα είναι η 320 στις εκδόσεις d και ED (Efficient Dynamics). Η 320d έχει απόδοση 190 ίππων με 400 Nm ροπής και παράγει μόλις 106g/km CO2, ενώ η 320d ED αποδίδει μεν λιγότερο, 163 ίππους με την ίδια ροπή, κάτι που την κάνει ελάχιστα πιο αργή, αλλά καταφέρνει να ρίξει τις εκπομπές ρύπων στα 99g/km στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο!

Παρόλα αυτά, υπάρχει μια ακόμα πιο φιλική προς το περιβάλλον έκδοση, η plug-in υβριδική 330e που χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα της 320i σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 108 ίππων και 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Θα ξεκινήσει να διατίθεται τον επόμενο χρόνο και θα έχει αυτονομία 30+ χιλιομέτρων με ταχύτητα έως 120 χαω με τη χρήση αποκλειστικά ηλεκτρικής ενέργειας, με την BMW να υπολογίζει επίσημη τιμή εκπομπής CO2 κάτω από τα 50 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο!

Και για όσους θερμόαιμους ακούν όλα τα παραπάνω σαν… βρισιές, οι πληροφορίες λένε ότι το facelift θα περάσει και στην Μ3, με τις μικρές αλλαγές εντός και εκτός και επεμβάσεις και στον 6κύλινδρο twin turbo κινητήρα, αρχής γενομένης από την ερχόμενη έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. 

Facebook Comments