Amazon: Τα μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας της Prime εκτινάζουν τα καθαρά έσοδα

MarketNews

Amazon: Τα μέλη της συνδρομητικής υπηρεσίας της Prime εκτινάζουν τα καθαρά έσοδα

Η Amazon δημοσιοποίησε χθες τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του έτους 2014. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, τα καθαρά έσοδα της Amazon ανήλθαν στα 89 δισ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 20% περίπου σε σχέση με το 2013. Ενώ οι ζημιές της ανήλθαν στα 241 εκατ. δολάρια, έναντι κεδρών 274 εκατ. δολαρίων το 2013.

Η εκτίναξη των εσόδων επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση των μελών της συνδρομητικής υπηρεσίας της Prime. Παρότι η Amazon αύξησε πέρυσι το κόστος χρήσης της παραπάνω υπηρεσίας στα 99 δολάρια, τα μέλη της Prime αυξήθηκαν κατά 53% σε σχέση με το 2013.  Πράγματι, η  στρατηγική επιλογή του Jeff Bezos, να συνεχίζει να επενδύει δισεκατομμύρια δολάρια στο Prime Shipping και στην υπηρεσία της video streaming  Prime Instant Video, διαφαίνεται αποτελεσματική. Και αυτό διότι, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Consumer Intelligence Research Partners, ένα Prime μέλος της Amazon δαπανά σε αυτή, κατά μέσο όρο, 1,500 δολάρια ετησίως, έναντι 625 δολαρίων των μη μελών. Αντίστοιχα, ένα χρήστης ενός Amazon Kindle δαπανά, κατά μέσο όρο, 1450 δολάρια ετησίως, έναντι 725 δολαρίων των μη κατόχων συσκευών Kindle.

 

Πέρα των παραπάνω, η Amazon λάνσαρε και τις δικές της αποκλειστικές Prime παραγωγές, όπως αυτήν της Transparent, αποσπώντας προσφάτως δύο χρυσές σφαίρες. Μάλιστα, η ίδια ανακοίνωσε την παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, οι οποίες θα βγαίνουν πρώτα στις κινηματογραφικές αίθουσες και έπειτα θα διατίθενται στους συνδρομητές της υπηρεσίας της, Amazon Prime, στις ΗΠΑ, μετά την πάροδο 4-8 εβδομάδων από την εκάστοτε πρεμιέρα. Ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την παραγωγή τηλεοπτικής σειράς σε συνεργασία με τον γνωστό σκηνοθέτη, σεναριογράφο και ηθοποιό Woody Allen. Η παραπάνω σειρά προβλέπεται να κυκλοφορήσει το 2016 στο Prime Instant Video και θα είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές σε ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία και Γερμανία.

Με την παραπάνω στρατηγική κίνηση, η Amazon μπαίνει δυναμικά στη βιομηχανία του θεάματος, ενώ ανταγωνίζεται ευθέως τις αντίστοιχες υπηρεσίες της Netflix, της Google και της Microsoft