'

Νέο Swift Sport! Ακόμα πιο γρήγορο, ακόμα πιο δυνατό ακόμα πιο ελαφρύ, ακόμα πιο … Sport!

Σάλτας Νίκος

Νέο Swift Sport! Ακόμα πιο γρήγορο, ακόμα πιο δυνατό ακόμα πιο ελαφρύ, ακόμα πιο … Sport!      , ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα, τηλεοραση, live tv, live streaming, web tv

Το ολοκαίνουριο SWIFT Sport ήρθε και θα σε κεντρίσει! Ολική ανανέωση που ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στη σπορ οδήγηση και στην ασφάλεια. Το νέο SWIFT Sport είναι το hatchback που σε παρακινεί να ζήσεις στα όρια. Η 3η γενιά του SWIFT Sport υιοθετεί χαμηλότερη και φαρδύτερη σιλουέτα, με πιο επιθετικό σχεδιασμό και αναλογία ροπής προς βάρος, τέτοια που εξασφαλίζει την κατοχύρωση του SWIFT Sport στην κατηγορία των πραγματικά καυτών hatchback! «Γνωρίζουμε ότι οι πελάτες μας εκτιμούν μια δυναμική οδηγική εμπειρία περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, γι αυτό κάναμε το νέο SWIFT Sport ελαφρύτερο, ταχύτερο και πιο… ερεθιστικό, από κάθε άποψη», δήλωσε ο Masao KOBORI, επικεφαλής μηχανικός εξέλιξης του SWIFT Sport.

Το βάρος του αμαξώματος μειώθηκε κατά 80 κιλά, περιοριζόμενο στα 970 κιλά, ενώ η μέγιστη ροπή αυξήθηκε κατά 70 Nm, φτάνοντας τα 230 Nm, με τη χρήση του κινητήρα 1.4 BOOSTERJET. Τη ίδια στιγμή η φημισμένη εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά του SWIFT Sport έγινε καλύτερη και πιο κοφτερή από ποτέ! Το αποτέλεσμα είναι η γνήσια καυτή hatch απόδοση, που ανεβάζει το SWIFT Sport σε ένα ανώτερο επίπεδο.

Η αθλητική σιλουέτα του SWIFT Sport και τα διαπιστευτήρια των επιδόσεών του, παίρνουν μορφή μέσα από τη νέα μάσκα και τον εμπρός προφυλακτήρα, με το αεροδυναμικό εμπρός σπόιλερ, τα πλαϊνά μαρσπιέ, τον πίσω διαχύτη και την αεροτομή οροφής. Οι γυαλισμένες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και η διπλή απόληξη της εξάτμισης ολοκληρώνουν την απόλυτη αγωνιστική εικόνα

Με τον κινητήρα 1.4 BOOSTERJET να παράγει 230 Nm ροπής και το συνολικό βάρος να είναι 80 κιλά μικρότερο από αυτό του προκάτοχού του, το ελαφρύτερο και ταχύτερο SWIFT Sport έχει εξελιχθεί σε ένα πραγματικά καυτό hatchback που κάνει την ενθουσιώδη οδήγηση πραγματικότητα. 

Ο βενζινοκινητήρας 1.4 BOOSTERJET χαρακτηρίζεται από την υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου. Ο νέος υπερτροφοδότης βοηθά τον κινητήρα να παράγει εντυπωσιακή ροπή από τις χαμηλές ακόμα στροφές περιστροφής, ενώ η μικρή σχετικά χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού βελτιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου.

Το σύστημα άμεσου ψεκασμού χρησιμοποιεί μπεκ με επτά οπές, επιτρέποντας έτσι αυξημένη πίεση στο καύσιμο και μεγαλύτερο βαθμό ακρίβειας ψεκασμού, με αποτέλεσμα υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων.

Το σύστημα υπερτροφοδότησης είναι εφοδιασμένο με ελεγχόμενη βαλβίδα εκτόνωσης, η οποία κανονικά παραμένει σε κλειστό κύκλωμα προκειμένου να προσφέρει άμεση απόκριση του κινητήρα σε φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης, αλλά ανοίγει για να ελαχιστοποιήσει την κατανάλωση όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα σε ανοιχτό δρόμο

Η αναλογία ροπής-βάρους στο νέο SWIFT Sport αγγίζει τα 4,2 κιλά / Nm ροπής, κάνοντάς το αυτόματα ένα από τα πιο ανταγωνιστικά καυτά hatch της αγοράς.

Άλλα χαρακτηριστικά του κινητήρα 1.4 BOOSTERJET:

  • Σύστημα μεταβλητής πίεσης καυσίμου που μειώνει τις εκπομπές ρύπων
  • Μεταβλητό σύστημα ελέγχου του αισθητήρα αέρα εισαγωγής για γρήγορη απόκριση
  • Εναλλάκτης αέρα (intercooler) που βελτιώνει την ογκομετρική απόδοση της εισαγωγής

Χαρακτηριστικά κινητήρα

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

1.4 BOOSTERJET (βενζίνη)

Αριθμός κυλίνδρων

4

Αριθμός βαλβίδων

16

Χωρητικότητα                                    (κυβικά εκατοστά)

1.373

Διάμετρος x διαδρομή                                     (χιλιοστά)

73,0 x 82,0

Σχέση συμπίεσης

9,9

Μέγιστη ισχύς                                               PS/rpm

140 / 5.500

Μέγιστη ροπή                                                    Nm/rpm

230/2.500-3.500

Σύστημα ψεκασμού

Άμεσος

6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο

Βελτιώσεις πραγματοποιήθηκαν στο κιβώτιο που εξόπλιζε το απερχόμενο SWIFT Sport, προκειμένου να επιτευχθούν ακόμα πιο κοντές και ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων. Η απαιτούμενη αρχική δύναμη στο λεβιέ προσαρμόστηκε ώστε να επιτευχθεί ομαλή και σαφέστερη αίσθηση κατά την αλλαγή, κάτι που επικουρείται από τις επιπλέον μικρορυθμίσεις που πραγματοποίησαν οι τεχνικοί μας προκειμένου να αυξηθεί η αμεσότητα και η στιβαρότητα.

Ανάρτηση

Δεδομένου του ρόλου του ως το κορυφαίο σπορ μοντέλο στη γκάμα της Suzuki, η ήδη εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά που συναντήσαμε στα προηγούμενα μοντέλα SWIFT Sport έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο στο νέο SWIFT Sport, με ακόμα καλύτερη οδηγική σταθερότητα, βελτιστοποιημένη στρεπτική ακαμψία και αναβαθμισμένες δυναμικές αντιδράσεις στο όριο.

 Το SWIFT Sport έχει ένα εντελώς νέο, μοναδικό σχεδιασμό στο εμπρός μέρος. Η εμπρός μάσκα και προφυλακτήρας επεκτείνουν τη «μύτη» του αυτοκινήτου περισσότερο από αυτή του συμβατικού SWIFT, αποπνέοντας την αίσθηση της έντασης και της επικείμενης κίνησης. Οι μυώδεις ώμοι του αμαξώματος, οι μαύρες εμπρός κολώνες και τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, όπως τα γνωρίσαμε και στην υπόλοιπη γκάμα του νέου Swift, έρχονται να δέσουν εξαιρετικά με τα μαύρα αεροδυναμικά βοηθήματα που κοσμούν χαμηλά το εμπρός, τα πλαϊνά και το πίσω μέρος και με την αεροτομή οροφής, συνδυάζοντας αρμονικά το λειτουργικό και αεροδυναμικό πλεονέκτημα με τη σπορ αισθητική

Άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του νέου SWIFT Sport:

  • Μοναδικός σχεδιασμός για την μεγάλη εμπρός χαρακτηριστική κυψελωτή μάσκα
  • Ανάγλυφο ανθρακονημάτινο στιλ στην εμπρός μάσκα και σπόιλερ, τα μαρσπιέ και τον πίσω διαχύτη
  • Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με λεπτές ακτίνες
  • Εμβληματικό σχήμα των διπλών απολήξεων της εξάτμισης που κάνουν αισθητή την παρουσία τους με τις φαρδιές γυαλιστερές επιφάνειές τους

Το μεταξόνιο είναι κατά 20 χιλιοστά μακρύτερο από το προηγούμενο SWIFT Sport, ενώ το μετατρόχιο είναι κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο τόσο εμπρός όσο και πίσω, ευνοώντας τη σταθερότητα στην ευθεία. Σε συνέπεια με την πρόθεση ο σχεδιασμός να ακολουθεί τη σύνδεση συναισθήματος και απόδοσης, το αμάξωμα είναι κατά 15 χιλιοστά χαμηλότερο και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο, συνθέτοντας μια πιο στιβαρή, αθλητική εικόνα

Το νέο SWIFT Sport δημιουργεί ένα εντυπωσιακό, διαδραστικό σπορ περιβάλλον οδήγησης, ξεκινώντας από τις κόκκινες λεπτομέρειες και τον οδηγοκεντρικό πίνακα οργάνων που αμέσως εξιτάρει τη φαντασία του οδηγού. Τα βασικά όργανα ξεχωρίζουν με την αντίθεση των χρωμάτων τους, την ώρα που οι νέοι μετρητές πίεσης τούρμπο και θερμοκρασίας λαδιού ολοκληρώνουν τη σπορ οδηγική εμπειρία. Υλικά υψηλής ποιότητας και επιφάνειες φτιαγμένες με ακρίβεια έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλο το ταμπλό, καθώς και στα ημιμπάκετ καθίσματα του SWIFT Sport που επιτρέπουν στον οδηγό να μοιραστεί τη σπορ οδηγική εμπειρία του

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Όλα τα προτερήματα στην απόδοση και την οδηγική ευχαρίστηση του νέου Suzuki SWIFT Sport έχουν βεβαίως συνδυαστεί και με τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά ασφάλειας, ανάμεσά τους το εξελιγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με διπλούς αισθητήρες, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, καθώς και άλλες σημαντικά καινοτόμες τεχνολογίες.

Εξελιγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης

Το νέο SWIFT Sport εξοπλίζεται με το σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης αντικειμένων της Suzuki, το οποίο χρησιμοποιεί συνδυαστικά μια κάμερα και ένα αισθητήρα laser, για να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή προστασία. Η κάμερα έχει εξαιρετική απόδοση στις μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις, εντοπίζοντας και αναγνωρίζοντας στοιχεία στο δρόμο, όπως τυχόν πεζούς ή τη διαγράμμιση του οδοστρώματος. Ο αισθητήρας laser αποδίδει ιδανικά στον εντοπισμό μικρών αποστάσεων και σε καταστάσεις χαμηλού φωτισμού.

Dual Sensor Brake Support (DSBS)

Κατά την κίνηση το νέο SWIFT Sport χρησιμοποιεί δύο αισθητήρες, μια κάμερα και ένα laser, για να αναγνωρίσει και να καθορίσει την πιθανότητα σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα ή πεζό. Εάν το σύστημα εντοπίσει την πιθανότητα σύγκρουσης , το αυτοκίνητο είτε ειδοποιεί τον οδηγό, είτε ενεργοποιεί την υποβοήθηση πέδησης, είτε ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα, ανάλογα με την περίσταση

Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου*

Με ταχύτητα από 60 χλμ/ώρα, το σύστημα ανιχνεύει τις διαχωριστικές γραμμές λωρίδας

εκατέρωθεν του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής

ειδοποίησης στην περίπτωση που εντοπίσει κίνδυνο εκτροπής του αυτοκινήτου