Ανακατατάξεις στα μερίδια αγοράς των εισαγωγέων οχημάτων φέρνει ο οξύς ανταγωνισμός που υπάρχει στην αγορά.  Ο κλάδος των οχημάτων μετά από πέντε χρόνια ύφεσης, κατέγραψε ανάκαμψη το 2014 η οποία συνεχίζεται και το 2015 οδηγώντας τους εισαγωγείς οχημάτων στην εντατικοποίηση των προσπαθειών για προσέλκυση νέων πελατών μέσω μειωμένων τιμών. 

Ο διευθυντής πωλήσεων της Mercedes Λάκης Κωστέκογλο αναφέρει ότι λόγω της οικονομικής κρίσης, οι εισαγωγείς οχημάτων προσπαθούν με ελκυστικές τιμές να κερδίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες. 

«Ο κόσμος αναζητά πλέον πιο φθηνά αυτοκίνητα επηρεάζοντας αρνητικά τις πωλήσεις των μεγάλων και πιο πολυτελών οχημάτων», επεσήμανε. 

Ο operations manager της Ford Χάρης Παπαχαραλάμπους αναφέρει ότι επικρατεί μεγάλος ανταγωνισμός στην αγορά και κερδίζουν έδαφος τα αυτοκίνητα τύπου SUV (sports utility vehicles). Σημειώνει ότι λόγω του ανταγωνισμού οι εταιρείες προσπαθούν να προσφέρουν όσο το δυνατό χαμηλότερες τιμές ενώ θετικά συμβάλει η μείωση των επιτοκίων από τις τράπεζες. 

Όσον αφορά τα συνολικά μερίδια αγοράς των νέων οχημάτων για ιδιωτική χρήση, το μεγαλύτερο που φθάνει το 13,9% έχει η Nissan καταγράφοντας αύξηση 3,8 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με πέρσι. Η Nissan κατέφερε να ξεπεράσει την Toyota που πέρσι είχε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. 

Το μερίδιο της Toyota μειώθηκε στο 11,8% από 13,2% πέρσι σημειώνοντας μείωση 1,4 ποσοστιαίων μονάδων. 

Στην τρίτη θέση είναι η KIA με μερίδιο 10,2% και αύξηση 1,9% και στην τέταρτη η Ford με 9,1% και άνοδο 2,5%. Μερίδιο 9,1% έχει και η Volkswagen που κέρδισε 1,2% σε σχέση με πέρσι. 

Την πρώτη δεκάδα με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς συμπληρώνουν οι Mercedes, BMW, Audi, Volvo και Land Rover. 

Το σύνολο των νέων οχημάτων για ιδιωτική χρήση ανήλθε το εξάμηνο του 2015 στις 4842 από 4305 το εξάμηνο του 2014 σημειώνοντας αύξηση 12,5%. Οι εγγραφές των μεταχειρισμένων οχημάτων ανήλθαν σε 5617 από 4638 πέρσι. 

Facebook Comments