Σε συνέντευξη Τύπου που οργάνωσε η αντιπροσωπεία της BMW για τους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου, παρουσίασε τη νέα X4, που είναι πλέον διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά. Το υπερυψωμένο μεσαίο κουπέ της εταιρείας, τετρακίνητο και με στάνταρ το οκτάρι αυτόματο κιβώτιο της BMW σε όλες τις εκδόσεις, διατίθεται με 2λιτρο βενζινοκινητήρα σε εκδόσεις 184 ίππων (20i) και 252 ίππων (30i), 2λιτρο ντίζελ σε εκδόσεις 190 ίππων (20d) και 231 ίππων (25d), 3λιτρο ντίζελ 265 ίππων (25d), ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις M40 προσφέρονται με 3λιτρο κινητήρα, με 360 ίππους για την βενζινοκίνητη και 326 για τη ντίζελ. Οι τιμές ξεκινούν από 63.150 ευρώ για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις (xDrive 20i) και από 66.030 ευρώ για τις ντίζελ (xDrive 20d).

Είναι το επόμενο κεφάλαιο της επιτυχημένης ιστορίας του πρώτου Sports Activity Coupe της μεσαίας κατηγορίας, που ξεπέρασε σε πωλήσεις τις 200.000 μονάδες. Η δεύτερη γενιά της BMW X4 δίνει μεγαλύτερη έμφαση στον σπορ χαρακτήρα και στην εκφραστική σχεδίαση. Παγκόσμια πρεμιέρα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το Μάρτιο του 2018.

Η εξωτερική σχεδίαση της νέας BMW X4 δηλώνει καθαρά δυναμική ευελιξία και αυτοπεποίθηση. Αυξημένο ύψος (+81 mm), πλάτος (+37 mm) και μεταξόνιο (+54 mm) και μειωμένο ύψος κατά 3 mm συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο. Με την εκκεντρική πολυτέλεια και τις αεροδυναμικές φόρμες του, το νέο Sports Activity Coupe γίνεται ο νέος εντυπωσιακός αθλητής στην οικογένεια μοντέλων BMW X.

Μοντέρνα, premium αίσθηση στο εσωτερικό. Γνώριμο μίγμα στιβαρότητας και αριστοκρατικής κομψότητας. Κλασικό, οδηγοκεντρικό cockpit BMW. Νέας σχεδίασης εμπρός καθίσματα και επενδύσεις γονάτων.

Εκδόσεις xLine, M Sport X και M Sport αυξάνουν τις δυνατότητες εξατομίκευσης. Η BMW X4 διατίθεται για πρώτη φορά με αποκλειστικές προτάσεις της σειράς BMW Individual, για να μπορεί ο πελάτης να αποτυπώσει το προσωπικό του στυλ.

 Πλούσια γκάμα κινητήρων με τρεις βενζινοκινητήρες και τέσσερις κινητήρες diesel και ισχύ από 135 kW/184 hp έως 265 kW/360 hp (κατανάλωση μικτού κύκλου: 9,0 – 5,4 l/100 km, Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 209 – 142 g/km)*. Η κινητήρια ισχύς μεταφέρεται στο δρόμο μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου Steptronic και του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive (και τα δύο στάνταρ σε όλα τα μοντέλα).

 Δύο μοντέλα BMW M Performance: BMW X4 M40i και BMW X4 M40d με πανίσχυρους κινητήρες, αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία και εξοπλισμό.

 Αισθητά βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά χάρη στην εκτενώς αναβαθμισμένη τεχνολογία πλαισίου, προσαρμοσμένη για την X4, και τη μείωση βάρους. Κορυφαία συστήματα πλαισίου διατίθενται στάνταρ ή προαιρετικά: Variable Sport Steering (σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού), Performance Control (έλεγχος επιδόσεων), προσαρμοζόμενη ανάρτηση Adaptive M, διαφορικό M Sport και φρένα M Sport.

 Το βάρος του οχήματος έχει μειωθεί έως 50 kg συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, χάρη στα μέτρα BMW EfficientLightweight. Η πιο αποδοτική αεροδυναμική στην κατηγορία: συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0,30.

 Τελευταία έκδοση του λειτουργικού συστήματος iDrive και ευφυής φωνητικός έλεγχος (voice control) στάνταρ, Control Display με λειτουργία οθόνης αφής και σύστημα ελέγχου μέσω αναγνώρισης χειρονομιών BMW, προαιρετικά.

 Προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδήγησης αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Προαιρετικό Driving Assistant Plus με Steering & lane control assistant και Lane Keeping Assistant με προστασία από πλευρική σύγκρουση.

Εκδόσεις μοντέλου στο λανσάρισμα:

BMW X xDrive 20 i :

Τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 1.998cc, ισχύς: 135 kW/184 hp στις 6.500 rpm,

μέγιστη ροπή: 290 Nm στις 1.350 – 4.250 rpm.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 8,3 δευτερ.,

τελική ταχύτητα: 215 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο*: 7,3 – 7,1 l/100 km,

Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο*: 168 – 163 g/km.

BMW X xDrive 30 i :

Τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 1.998cc, ισχύς: 185 kW/252 hp στις 6.500 rpm,

μέγιστη ροπή: 350 Nm στις 1.450 – 4.800 rpm.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 6,3 δευτερ.,

τελική ταχύτητα: 240 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο*: 7,3 – 7,2 l/100 km,

Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο*: 168 – 164 g/km.

BMW X M 40 i (διαθεσιμότητα από παραγωγή Αυγούστου 2018):

Εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 2.998cc, ισχύς: 265 kW/360 hp στις 5.500 – 6.500 rpm.

μέγιστη ροπή: 500 Nm στις 1.520 – 4.800 rpm.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,8 δευτερ.,

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο*: 9,2 – 9,0 l/100 km,

Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο*: 213 – 209 g/km.

BMW X xDrive 20 d :

Τετρακύλινδρος κινητήρας diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 1.995cc, ισχύς: 140 kW/190 hp στις 4.000 rpm,

μέγιστη ροπή: 400 Nm στις 1.750 – 2.500 rpm.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 8.0 δευτερ.,

τελική ταχύτητα: 213 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο*: 5,6 – 5,4 l/100 km,

Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο*: 149 – 142 g/km.

BMW X xDrive 25 d :

Τετρακύλινδρος κινητήρας diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 1.995cc, ισχύς: 170 kW/231 hp στις 4.400 rpm,

μέγιστη ροπή: 500 Nm στις 2.000 rpm.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 6,8 δευτερ.,

τελική ταχύτητα: 230 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο*: 5,7 – 5,5 l/100 km,

Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο*: 149 – 145.

BMW X xDrive 30 d (διαθεσιμότητα από παραγωγή Αυγούστου 2018):

Εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 195 kW/265 hp στις 4.000 rpm,

μέγιστη ροπή: 620 Nm στις 2.000 – 2.500 rpm.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,8 δευτερ.,

τελική ταχύτητα: 240 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο*: 6,2 – 5,9 l/100 km,

Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο*: 163 – 156 g/km.

BMW X M 40 d :

Εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.

Κυβισμός: 2.993cc, ισχύς: 240 kW/326 hp στις 4.400 rpm,

μέγιστη ροπή: 680 Nm στις 1.750 – 2.750 rpm.

Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,9 δευτερ.,

τελική ταχύτητα: 250 km/h.

Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο*: 6,6 – 6,4 l/100 km,

Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο*: 173 – 170 g/km.

Facebook Comments