Η BMW λανσάρει τη Ζ4, ένα roadster με μοντέρνο σχεδιασμό, προηγμένα στοιχεία εξοπλισμού, τεχνολογίας κινητήρων, πλαισίου, ελέγχου και συνδεσιμότητας. Διατίθεται με πλήρως ηλεκτρική, υφασμάτινη οροφή και με ανανεωμένες αναλογίες, κεντρική θέση καθισμάτων, μικρότερο μεταξόνιο για καλύτερη ευελιξία και φαρδύτερα μετατρόχια από την προκάτοχό της.

Εξωτερικά, στο αυτοκίνητο ξεχωρίζουν οι τοποθετημένοι στα εξωτερικά άκρα του εμπρός τμήματος προβολείς, που είναι για πρώτη φορά σε κάθετη διάταξη, με την τεχνολογία LED να είναι στάνταρ και τους προσαρμοζόμενους προβολείς LED με λειτουργία matrix για αντιθαμβωτική μεγάλη σκάλα και φώτα στροφών, να είναι προαιρετική. Η μεγάλη μάσκα σε σχήμα «νεφρού» διαθέτει νέο πλέγμα, ενώ το μεγάλο καπό με τις έντονες ακμές, εκτείνεται μέχρι τους θόλους των τροχών. Όσον αφορά στις εισαγωγές αέρα, είναι κι αυτές μεγάλες, ενώ το μυώδες πίσω τμήμα, με ενσωματωμένο σπόιλερ, συμπληρώνεται από τα λεπτά φώτα LED και τον διαχύτη.

Το εσωτερικό είναι επικεντρωμένο στον οδηγό. Ξεχωρίζουν το ποιοτικό στιλ και οι γραμμές που κινούνται προς τα εμπρός. Σχετικά με τη σχεδίαση των πάνελ των θυρών, παραπέμπουν σε εξωτερικά στοιχεία, που φαίνονται από το πλάι.

Με το χαμηλό κέντρο βάρους, την άκαμπτη δομή αμαξώματος και τις βάσεις πλαισίου, το αυτοκίνητο γίνεται ακόμα καλύτερο. Υπάρχει νέος σχεδιασμός εμπρός και πίσω άξονα, με τα φρένα M Sport, την ανάρτηση Adaptive Sport, το διαφορικό M Sport και τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων (διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω σε όλες τις εκδόσεις) να προσφέρονται στάνταρ (BMW Z4 M40i) ή προαιρετικά. Η σπορ υποβοήθηση διεύθυνσης είναι μεταβλητή.

Άλλα στοιχεία τα οποία ξεχωρίζουν και διατίθενται στάνταρ είναι τα ειδικά σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, η δερμάτινη ταπετσαρία Vernasca στις BMW Z4 sDrive30i, ενώ η BMW Z4 M40i έχει δερμάτινο / Alcantara σαλόνι, τα σταθερά roll bar και ο διακόπτης Driving Experience Control, που χρησιμεύει για τις επιλογές των προγραμμάτων οδήγησης Comfort, Sport και Sport+. Εν συνεχεία, η υφασμάτινη οροφή ανοιγοκλείνει χάρη στην πίεση ενός κουμπιού, μέσα σε 10δλ. και έως ταχύτητες της τάξης των 50 χ.α.ω. Ο χώρος φόρτωσης από εκεί και πέρα, έχει αυξηθεί πάνω από 50% (στα 281 λίτρα) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ για όσους θέλουν κάτι το ακόμα πιο διαφορετικό, διατίθεται το Sport Line και το πακέτο M Sport, με αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης και εξοπλισμού.

Η νέα Ζ4 εφοδιάζεται επίσης με σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας όπως είναι τα: Collision και Pedestrian Warning με λειτουργία City Braking στάνταρ, Lane Departure Warning, ενώ προαιρετικά είναι τα: Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, αναγνώριση οδικής σήμανσης, πληροφορίες απόστασης, σύστημα Lane Change Warning, Rear Collision Prevention και Cross-Traffic Alert, Active Park Distance Control, κάμερα οπισθοπορείας, Parking Assistant με αυτοματοποιημένη καθοδήγηση και Reversing Assistant. Αξίζει να τονιστεί πως το BMW Head-Up Display διατίθεται στο μοντέλο για πρώτη φορά.

Στο σύστημα πολυμέσων BMW Operating System 7.0, η λειτουργία είναι φιλική προς τον χρήστη. Το Live Cockpit Professional με εξατομικεύσιμα γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και στο Control Display (και στις δύο περιπτώσεις με οθόνη 10,25 ιντσών), είναι προαιρετικό, ενώ τα πολλαπλά προγράμματα λειτουργίας οθόνης αφής, επιτρέπουν στον χειριστή να επιλέγει, ό,τι εκείνος θέλει, με αρκετούς τρόπους και λειτουργίες.

Τέλος, με τις ψηφιακές υπηρεσίες του BMW ConnectedDrive, οι ενημερώσεις χαρτών και πλοήγησης γίνονται ασύρματα, σε περίπτωση ατυχήματος, υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης με άλλα οχήματα BMW, ενώ με το Digital Key, η πρόσβαση στη Ζ4 και η εκκίνηση του κινητήρα της, μπορεί να γίνει μέσω smartphone.

Οι εκδόσεις κατά το λανσάρισμα

BMW Z 4 M 40 i

Εξακύλινδρος, εν σειρά βενζινοκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic
Κυβισμός: 2.998 cc, ισχύς: 250 kW/340 hp στα 5.000 – 6.500 rpm, μέγιστη ροπή: 500 Nm στις 1.600 – 4.500 rpm
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα: 250 km/h
Κατανάλωση μικτού κύκλου: 7.4 – 7.1 l/100 km, CO2 εκπομπές στο μικτό κύκλο: 168 – 162 g/km, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP

BMW Z 4 sDrive 30 i

Τετρακύλινδρος, εν σειρά βενζινοκινητήρας, οκτάχυτο κιβώτιο Steptronic
Κυβισμός: 1.998 cc, ισχύς: 190 kW/258 hp στις 5.000 – 6.500 rpm, μέγιστη ροπή: 400 Nm 1.550 – 4.400 rpm
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h: 5,4 δεύτερα, τελική ταχύτητα: 250 km/h
Κατανάλωση μικτού κύκλου: 6.1 – 6.0 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 139 – 137 g/km, EU6d-TEMP

BMW Z 4 sDrive 20 i

Τετρακύλινδροι, εν σειρά βενζινοκινητήρες, οκτάχυτο Steptronic
Κυβισμός: 1.998 cc, ισχύς: 145 kW/197 hp at 4.500 – 6.500 rpm, μέγιστη ροπή: 320 Nm στα 1.450 – 4.200 rpm
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 6,6 δεύτερα, τελική ταχύτητα: 240 km/h
Κατανάλωση μικτού κύκλου: 6.1 – 6.0 l/100 km, CO2 εκπομπές στο μικτό κύκλο: 139 – 137 g/km, πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP

Facebook Comments