Η Ford αποκάλυψε για πρώτη φορά το νέο Ford Ranger pick-up, το οποίο ξεχωρίζει μεταξύ όλων των άλλων χαρακτηριστικών του για την αυξημένη του ισχύ του, τη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου, την ακόμα πιο ραφιναρισμένη λειτουργία, καθώς και για τις προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού.

Η κομψή και ευέλικτη νέα έκδοση του best seller pick-up* μοντέλου της γηραιάς ηπείρου αποκτά τώρα τον προηγμένο δίλιτρο EcoBlue diesel κινητήρα της Ford, o οποίος διαθέτει σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) για βελτιστοποιημένες εκπομπές ρύπων, προσφέροντας παράλληλα στις εκδόσεις με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων της Ford έως και 9% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.

Στην κορυφή της γκάμας μηχανικών συνόλων του νέου Ranger βρίσκεται η πανίσχυρη έκδοση Bi-turbo του δίλιτρου EcoBlue κινητήρα, η οποία αποδίδει 213 ίππους και μέγιστη ροπή 500 Nm – με άλλα λόγια, 13 ίππους και 30 Nm παραπάνω από τον σημερινό 3.2 TDCi diesel – βελτιώνοντας μεταξύ άλλων και την ελκτική ικανότητα του οχήματος.

Το νέο Ranger διατίθεται σε εκδόσεις Regular Cab, Super Cab και Double Cab και προσφέρεται με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης. Επιπρόσθετα, διαθέτει νέα στοιχεία και «εργαλεία» που βελτιώνουν τα επίπεδα άνεσης, είτε ως επαγγελματικό είτε ως όχημα για δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν το κορυφαίο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 της Ford και η τεχνολογία ενσωματωμένου modem, FordPass Connect.

Το Ranger είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία που προσφέρει τα Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection και Intelligent Speed Limiter, ως στοιχεία του στάνταρ εξοπλισμού του. Το Active Park Assist είναι επίσης διαθέσιμο στην «παλέτα» των προηγμένων τεχνολογιών που έχουν σχεδιαστεί ώστε να καταστήσουν την οδήγηση λιγότερο κουραστική αποτρέποντας ή μετριάζοντας συγχρόνως τις επιπτώσεις μιας πιθανής σύγκρουσης..

Οι ισχυρές και διπλοκάμπινες (Double Cab) νέες εκδόσεις του Ranger υιοθετούν τώρα την τεχνολογία Active Noise Control για πιο αθόρυβη λειτουργία. Η ναυαρχίδα της οικογένειας, το Ranger Wildtrak, καθώς και το πολυτελές Ranger Limited, προσφέρουν επίσης νέα premium χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης της ‘easy-lift’ πίσω πόρτας.

Με ικανότητα διέλευσης μέσα από νερό μέχρι και σε βάθος 800 mm και με απόσταση αμαξώματος από το έδαφος στα 230 mm, το νέο Ranger είναι σχεδιασμένο ώστε να διαχειρίζεται με ευκολία οποιοδήποτε οδηγική κατάσταση ή έδαφος κατά τη διάρκεια μιας επαγγελματικής αποστολής ή ενός ταξιδιού αναψυχής. Με γωνία προσέγγισης 29 μοιρών και γωνία διαφυγής 21 μοιρών, ο οδηγός ελέγχει με ασφάλεια και σιγουριά το όχημα όταν περνά από εμπόδια με απότομες κλίσεις. Τα ανταγωνιστικά off-road πλεονεκτήματα του νέου Ranger συνδυάζονται επίσης με ικανότητα ρυμούλκησης έως 3.500 kg και ωφέλιμο φορτίο έως 1.252 kg.

Το 2018, το Ford Ranger κατέγραψε στην Ευρώπη πωλήσεις 51.500 μονάδων, επίδοση βελτιωμένη άνω του 15% σε σχέση με την αντίστοιχη του 2017.* Το Ranger Raptor, που αποτελεί προϊόν εξέλιξης της Ford Performance, όντας παράλληλα το πιο «σκληρό» και ισχυρό Ranger στην ιστορία του μοντέλου, θα ξεκινήσει να διατίθεται επίσης από τα μέσα του 2019 απευθυνόμενο σε ένα κοινό που αναζητά έντονες συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι..

Ισχύς και πολιτισμένη λειτουργία 2.0 EcoBlue

Ο ισχυρός, νέος, δίλιτρος EcoBlue κινητήρας του Ranger, o οποίος αποδίδει βελτιωμένες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλότερη κατανάλωση, προσφέρεται με:

  • Μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας με απόδοση 130 ίππων, ροπή 340 Nm και εκπομπές COαπό 209 g/km (κατανάλωση 8,0 l/100 km **)
  • Μονό  turbo μεταβλητής γεωμετρίας με μέγιστη ισχύ 170 ίππων, ροπή 420 Nm και εκπομπές COαπό 216 g/km (κατανάλωση 8,3 l/100 km)
  • Τεχνολογία Bi-turbo, με ένα μεταβλητής γεωμετρίας τούρμπο υψηλής πίεσης υπερπλήρωσης και ένα με σταθερή γεωμετρία και λειτουργία χαμηλής πίεσης, που αποδίδει 213 ίππους, ροπή 500 Nm και εκπομπές COαπό 228 g/km (κατανάλωση 9,2 l/100 km)

Ο κινητήρας με το μονό τούρμπο διαθέτει έναν συμπαγή υπερσυμπιεστή, ο οποίος έχει σχεδιαστεί ώστε να λειτουργεί με περισσότερη πίεση υπερπλήρωσης στις χαμηλότερες στροφές, συγκριτικά με τον απερχόμενο κινητήρα 2.2 TDCi, για αυξημένη ροπή και απόκριση σε όλες τις στροφές.

Στην κορυφαία έκδοση Bi-turbo, οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν εν σειρά στις χαμηλότερες στροφές, για αυξημένη ροπή και απόκριση. Στις υψηλότερες, ο μικρότερος υπερσυμπιεστής παρακάμπτεται ώστε ο μεγαλύτερος να προσφέρει υψηλή ισχύ.

Εκτός από το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο που προσφέρει κορυφαία αίσθηση στις αλλαγές, οι κινητήρες των 170 και 213 ίππων διατίθενται με το κορυφαίο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, το οποίο έχει δοκιμασμένες πλέον επιδόσεις και αντοχές σε ποικίλα μοντέλα της εταιρείας. Όπως το Ford F-150 pick-up και φυσικά η νέα Ford Mustang. Η αραιή κλιμάκωση των σχέσεων, σε συνδυασμό με τα προσαρμοζόμενα σημεία αλλαγής τους σε πραγματικό χρόνο, επιτρέπουν στο κιβώτιο να ανταποκρίνεται σε μεταβαλλόμενες οδηγικές συνθήκες ώστε να επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για επιδόσεις, οικονομία ή πολιτισμένη λειτουργία, σε οποιοδήποτε οδηγικό σενάριο ή μοτίβο.

Σύμφωνα με μετρήσεις της Ford που βασίζονται σε ρεαλιστικούς κύκλους οδήγησης επιτυγχάνεται βελτίωση στην κατανάλωση κατά 9% όταν χρησιμοποιείται το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αλλά και αντίστοιχη μείωση της τάξης του 4% για τις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο, συγκριτικά με τους αντίστοιχους απερχόμενους κινητήρες.

Ο δίλιτρος EcoBlue κινητήρας υιοθετεί ενδιαφέρουσες καινοτομίες στον τομέα της μείωσης των εσωτερικών του τριβών, όπως είναι για παράδειγμα η έκκεντρη σχεδίαση στροφάλου κατά 10 mm, που μειώνει τις τριβές στα τοιχώματα των 4 κυλίνδρων από χυτοσίδηρο, καθώς και το βελτιστοποιημένο σύστημα κίνησης των βαλβίδων με μονοκόμματο εκκεντροφόρο.

Στην πιο πολιτισμένη λειτουργία του EcoBlue κινητήρα συντελούν επίσης τα πιεζοηλεκτρικά μπεκ καυσίμου που ελέγχουν την τροφοδοσία μέσω κρυστάλλων ηλεκτρικής διέγερσης – χαρακτηριστικό που συναντάται στους κινητήρες πολυτελών επιβατικών αυτοκινήτων.

Το επιθετικό στυλ του νέου Ranger δημιουργεί μία δυναμική παρουσία στο δρόμο. Η αισθητική αναβάθμιση περιλαμβάνει νέα σχεδίαση εμπρός προφυλακτήρα και νέα μάσκα, ενώ η κεντρική οριζόντια μπάρα διαιρείται πλέον σε δύο λεπτά τμήματα. Στις νέες, premium χρωματικές επιλογές περιλαμβάνονται οι Diffused Silver και Blue Lightning, ενώ οι πιο πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού προσφέρουν premium προβολείς xenon και φώτα ημέρας LED.

Το άνετο εσωτερικό, το οποίο παραπέμπει σε επιβατικό αυτοκίνητο, προσφέρεται τώρα σε περιβάλλον Ebony Black με τις βαμμένες επιφάνειες να αποκτούν μεγαλύτερη λάμψη και βάθος. Τα μοντέλα που διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων διαθέτουν επίσης έναν υψηλής ποιότητας επιλογέα. Το πολυτελές Ranger Limited προσφέρει μαύρα, δερμάτινα καθίσματα και λανσάρει ένα αποκλειστικό σχέδιο ζαντών αλουμινίου 17”.

Το εντυπωσιακό, νέο Ranger Wildtrak ξεχωρίζει με την απόχρωση Saber Orange, αλλά και με το μοναδικό, σκούρο φινίρισμα τιτανίου στην τραπεζοειδή μάσκα και τους αεραγωγούς στα άκρα. Προσδίδοντας μια ανάλογα σπορ και τολμηρή σχεδίαση, οι ίδιες χρωματικές νότες τιτανίου συναντώνται στους εξωτερικούς καθρέπτες, στις λαβές των θυρών, στις εισαγωγές αέρα, καθώς και στις ράγες του πατώματος φόρτωσης.

Το νέο εσωτερικό του Ranger Wildtrak αποπνέει μία αίσθηση ανώτερης πολυτέλειας και σπορ γοητείας με dark-satin στοιχεία χρωμίου, γυαλιστερό διακοσμητικό ένθετο και υψηλής ποιότητας ημιδερμάτινα καθίσματα με χαραγμένο γραφικό Wildtrak.

Οι εκδόσεις Limited και Wildtrak προσφέρουν μία νέα, ‘easy-lift’ πίσω πόρτα με ράβδο που μειώνει σημαντικά την απαιτούμενη δύναμη που θα ασκήσει κανείς για την επαναφορά της στην κλειστή θέση.

Facebook Comments