Οδηγούμε το νέο DS 3 Crossback

Σάλτας Νίκος

Οδηγούμε το νέο DS 3 Crossback, ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα, τηλεοραση, live tv, live streaming, web tv
Το νέο μέλος της DS εκφράζει στο έπακρο τη γαλλική φινέτσα. Κάθε λεπτομέρεια στο αμάξωμα αναδεικνύει το προχωρημένο στυλ και την υψηλή αισθητική. Το DS 3 Crossback ανήκει στην κατηγορία των συμπαγών premium SUV.

Είναι ένα μοντέλο αστικού κυρίως χαρακτήρα, ωστόσο, όπως διαπιστώσαμε κατά τη σύντομη οδηγική δοκιμή επί ελληνικού εδάφους, έχει όλα τα εφόδια για να σε μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση σε οποιονδήποτε προορισμό, ανεξάρτητα από τη χιλιομετρική απόσταση. Με απλά λόγια, είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις αλλά και για ταξίδια.

Το αμάξωμα μήκους 4,12 μέτρων, πλάτους 1,79μ. και ύψους 1,52μ. έχει απόσταση από το έδαφος 17 εκατοστά, τη μεγαλύτερη από κάθε άλλο compact SUV. Οι εντυπωσιακού σχεδιασμού ζάντες 17 και 18 ιντσών, οι αναδυόμενες λαβές των θυρών που προσφέρονται στον βασικό εξοπλισμό, το μυώδες πίσω τμήμα με τα LED φώτα και η ιδιαίτερη μάσκα με το πλέγμα κλέβουν την παράσταση.

Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ εννέα χρωματικών αποχρώσεων και ισάριθμων σχεδίων για τις ζάντες. 

Ανοίγοντας τις πόρτες, δεν γίνεται να μην ενθουσιαστείς με αυτό που αντικρίζεις. Το εσωτερικό του DS 3 Crossback μπορεί να συγκριθεί μόνο με τα σαλόνια αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών.

Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί του νεοσύστατου τμήματος εξατομίκευσης της γαλλικής μάρκας έχουν κάνει κυριολεκτικά θαύματα. Δέρματα κατασκευασμένα στο χέρι, Nappa και Alcantara, τεχνοτροπίες πάνω σε κάθε επιφάνεια, χειροποίητες ραφές, σχέδια σε σχήμα διαμαντιού. Μία πραγματική επίδειξη ικανοτήτων.

Η προσήλωση στη λεπτομέρεια είναι μοναδική. Το φινίρισμα άψογο.

Τα σχέδια των πακέτων έχουν εμπνευστεί από συνοικίες του Παρισιού. Η Μονμάρτρη, η Βαστίλη και η Σορβόννη πρωταγωνιστούν στην καμπίνα του οχήματος.

O ψηφιακός πίνακας οργάνων έρχεται στάνταρ, η οθόνη αφής στην πλουσιότερη έκδοση So Chic έχει διάσταση 12,3 ιντσών, τα καθίσματα προσφέρουν άριστη στήριξη στο σώμα, τα κουμπιά σε κονσόλα και τιμόνι λειτουργούν με την αφή.

Ένας high tech εσωτερικός κόσμος, με υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, όπως το αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών, την Απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα ξεχωριστό όχημα αναγνώριση της δεξιάς λωρίδας ακόμη κι αν δεν υπάρχει διαγράμμιση (!), το Park Pilot για εύκολο παρκάρισμα, το εξελιγμένο Drive Assist με ημιαυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 και πολλά ακόμη.

Όσον αφορά στους χώρους, τέσσερις επιβάτες θα φιλοξενηθούν με άνεση, αρκεί οι πίσω να μην ξεπερνούν το 1,85 σε ύψος, καθώς η οροφή δεν αφήνει περιθώριο για τα κεφάλια τους. Οι πολυάριθμες θήκες για αντικείμενα ενισχύουν την πρακτικότητα, με τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να ξεκινά από τα 350 λίτρα

Το αυτοκίνητο προσφέρεται με τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.2 Puretech σε τρεις εκδόσεις ισχύος (100, 130 και 155 ίππους), καθώς και με τον 1.5 BlueHDI των 100 και 130 ίππων. Οι εκδόσεις των 100 ίππων συνδυάζονται με μηχανικό εξάρι κιβώτιο και οι υπόλοιπες με το αυτόματο 8 σχέσεων.

Εμείς είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από την ισχυρότερη έκδοση Puretech 155. To πρώτο πράγμα που μας έκανε εντύπωση είναι η απόλυτα ηχομονωμένη καμπίνα. Χάρη στα ειδικά υλικά και τα παχύτερα κρύσταλλα, δεν περνά κανένας θόρυβος στο εσωτερικό.

Το δεύτερο είναι η ποιότητα κύλισης και το σταθερό πάτημα στον δρόμο. Η ανάρτηση είναι περισσότερο εστιασμένη στην άνεση, γεγονός που εκτιμάται ιδιαίτερα στο ελληνικό οδικό δίκτυο.

Το τιμόνι είναι γρήγορο, με τους τροχούς να πατούν σαν… πούπουλο στην άσφαλτο, επιδεικνύοντας υποδειγματική πρόσφυση.

Ο ισχυρότερος κινητήρας βενζίνης κινεί σβέλτα το αμάξωμα, η κλίση στις στροφές είναι περιορισμένη παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το 8άρι κιβώτιο συνεργάζεται άψογα με το μοτέρ.

Το DS3 Crossback δεν είναι σπορτίφ, έχει όμως δύναμη και προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις. Περισσότερο θα λέγαμε ότι εκφράζει την αρχοντιά της DS, δίνοντας έμφαση στην άνεση και την ασφάλεια.

Κινητήρες από 1.2 λίτρα

Η έκδοση βενζίνης με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων με τους 100 ίππους και μηχανικό κιβώτιο ξεκινά από τα 21.800 ευρώ, αυτή με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο από τα 26.850 ευρώ και, τέλος, η κορυφαία έκδοση βενζίνης 1.2 με τους 155 ίππους πωλείται έναντι του ποσού των 31.800 ευρώ.