Στα χέρια μας βρέθηκε το MINI Cooper S E Countryman ALL4 ένα μοντέλο που διαθέτει 1,5 λίτρων βενζινοκινητήρα και συνδυαστική δύναμη με τον ηλεκτροκινητήρα 224 ίππων.

Ας ξεκινήσουμε από την τεχνολογία που διαθέτει.  Στην «καρδιά» του βρίσκεται  ένας 3-κύλινδρος βενζινοκινητήρας τεχνολογίας MINI TwinPower Turbo  VALVETRONIC και διπλού VANOS  ο οποίος αποδίδει 136  ίππους  με την ροπή των 220 Nm  να είναι διαθέσιμη από τις 1250 σ.α.λ.  Το μοτέρ συνεργάζεται με ένα τροποποιημένο 6-τάχυτο κιβώτιο Steptronic  το οποίο όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα μεταφέρει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς. το οποίο δεν είναι μεν τόσο γρήγορο όσο το αντίστοιχο 8άρι Το τελευταίο μπορεί να μην έχει την αμεσότητα του 8αριού αυτόματου.  Όμως έχουμε και δεύτερη κινητήρια μονάδα η οποία είναι ένας ηλεκτροκινητήρας ο οποίος βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών με απόδοση 88 ίππους και μέγιστή ροπή 165 Nm η οποία είναι διαθέσιμη από τις…0 στροφές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άμεση απόκριση του ακόμη και στις υψηλές στροφές και την μεταφορά της δύναμης του στον πίσω άξονα .

Όσο για την μπαταρία  υψηλής τάσης ιόντων λιθίου με τις 16 κυψέλες έχει χωρητικότητα 7,6 KW και φορτίζει στο σπίτι σας με μια απλή οικιακή πρίζα σε 3 ώρες και 15 λεπτά μέσω της στυλάτης θύρας που βρίσκεται στο πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου. Από αυτήν άλλωστε καταλαβαίνετε τουλάχιστον  εξωτερικά ότι αυτό το ΜΙΝΙ διαφέρει από τα αδέλφια του.. Αν  τώρα  χρησιμοποιήσετε ταχυφορτιστή   γλυτώνετε μια ώρα για την πλήρη φόρτιση. Βέβαια η προσθήκη ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας από ότι καταλαβαίνετε έχει και το «κόστος» Οσον αφορά τον χώρο αποσκευών καθώς «λείπουν» σε σχέση με την απλή έκδοση 45 λίτρα αποθηκευτικού χώρου με την τελική τιμή να ανέρχεται στα 405 λίτρα.

Τι σημαίνουν αυτά στην πράξη. Απλά επιδόσεις και τετρακίνηση τουλάχιστον για όσο χρονικό διάστημα η μπαταρία έχει ενέργεια Στο εσωτερικό μας άρεσα ο πίνακας οργάνων με τα νέα γραφικά  και την πιο απλοποιημένη λειτουργία του συστήματος πολυμέσων.ενώ η ποιότητα κατασκυεής κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα Ας  πάμε όμως να δούμε στην πράξη  πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα  Η εκκίνηση  μέσω του γνωστού διακόπτη αεροπορικού τύπου στην κονσόλα. Η εκκίνηση γίνεται με εκκωφαντική …ησυχία καθώς λειτουργεί μόν ο  ηλεκτροκινητήρας και για τους μη μυημένους νοίζεις ότι το αυτοκίνητο δεν …παίρνει μπροστά.

Όπως και στα υπόλοιπα MINI υπάρχουν προγράμματα οδήγησης βάσει των οποίων καθορίζεις αν θες να κινηθείς με γνώμονα την οικονομία( green), την άνεση (mid) ή για να καλύψεις τις αγωνιστικές σου ανησυχίες με την spor. Ουσιαστικά  η κάθε επιλογή επεμβαίνει ανάλογα σε κινητήρα ,κιβώτιο ταχυτήτων και στο τιμόνι . Από τις «μαλακές»  ρυθμίσεις  που είναι η βάση καταλήγεις στο άμεσο και πιο βαρύ τιμόνι με τις σκληρές αναρτήσεις  που δίνουν στο ΜΙΝΙ συμπεριφορά καρτ. Το MINI Countryman S E plug-in «πατάει» στην πλατφόρμα UKL2, του Clubman και η BMW X1 με το μήκος στα 4,3 μέτρα το πλάτος κατά τρία με την απόσταση στο έδαφος να έχειι αυξηθεί στα 16,5 cm τιμή που βοηθά και στην κίνηση εκτός δρόμου.

H  επιλογή Αuto eDrive  συνδυάζει την δύναμη του βενζινοκινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα .Εδώ λοιπόν έχεις στην διάθεση σου τα 224 άλογα την τετρακίνηση και την ροπή στα 385 Nm στη κλίμακα 1.250-4.300 σ.α. λ. Με δυο λόγια «βάζεις τα γυαλιά» σε αυτοκίνητα  τουρμπάτα περισσότερων κυβικών. Έτσι έχουμε ένα ΜΙΝΙ Countryman που πιάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα  και ανεβάζει την βελόνα του ταχύμετρου στην  ένδειξη  200 χλμ./ ώρα.

Η οδική συμπεριφορά είναι ασφαλέστατη με τις κλίσεις στις στροφές να είναι μειωμένες ενώ το έξτρα βάρος (1.760 κιλά) δίνει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης στο ΜΙΝΙ Countryman  σε σχέση με την απλή έκδοση  .Αυτό που πρέπει να συνηθίσεις είναι η ιδιότυπη  τετρακίνηση η οποία δεν είναι πάντα στην διάθεση σου ούτε έχει όλα τα πλεονεκτήματα .της κανονικής. Τα φρένα  άμεσα και  αποτελεσματικά. Πάντως χρειάζεσαι ένας μικρός χρόνος εξοικείωσης για να το συνηθίσεις. Για τους …οικολόγους  υπάρχει η αμιγώς ηλεκτροκίνηση στην επιλογή MAX eDrive που δίνει δύναμη μόνο στους πίσω τροχούς με τον κόφτη να περιορίζει ηλεκτρονικά την ταχύτητα στα 125 χλμ./Αυτό που δεν καταλάβαμε και μας …άρεσε είναι το γεγονός ότι  οι εναλλαγές μεταξύ βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα στην κίνηση   είναι ανεπαίσθητες . να έχετε υπόψη ότι το γκάζι του ηλεκτροκινητήρα στα φανάρια είναι γλυκό με αποτέλεσμα στην αμιγώς ηλεκτροκίνηση η αυτονομία να να φτάνει τα  40 χιλιόμετρα . Πάντως ο βενζινοκινητήρας δεν σας αφήνει στα …κρύα του λουτρού καθώς φροντίζει να μην αδειάσει εντελώς η μπαταρία.

AUTO eDRIVE
Αμιγής ηλεκτροκίνηση μέχρι 80  km / h , ο κινητήρας καύσης ενεργοποιείται επιπρόσθετα σε υψηλότερες ταχύτητες, ιδιαίτερα στις δυνατές επιταχύνσεις ή όταν η φόρτιση της μπαταρίας πέσει κάτω από 7%.
MAX eDRIVE
Αμιγής ηλεκτροκίνηση μέχρι 125  km / h , κινητήρας καύσης ενεργοποιείται επιπρόσθετα σε υψηλότερες ταχύτητες ή στο kickdown .
SAVE BATTERY
Χρήση του κινητήρα καύσης, η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας διατηρείται πάνω από 90% ή αυξάνεται σε αυτό το επίπεδο μέσω της μίζας/γεννήτριας.

Η επόμενη ερώτηση που απαντήθηκε μέσω του υπολογιστή ταξιδίου έρχεται στον τομέα της μέσης κατανάλωσης καυσίμου η οποία δεν ξεπέρασε τα 5  λίτρα  τιμή που «πετύχαμε» με το γκάζι στο… πάτωμα. το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 διαθέτει σύστημα πλοήγησης και ενεργοποιηθεί η καθοδήγηση διαδρομής, το σύστημα προληπτικής διαχείρισης ενέργειας διασφαλίζει ότι τα κατάλληλα κομμάτια της διαδρομής διανύονται μόνο με ηλεκτροκίνηση.Πάμε τώρα στο θέμα της τιμής Για να αποκτήσετε την υβριδική τεχνολογία του  ΜΙΝΙ Countryman S E plug-in η οποία αποτελεί την χρυσή  λύση για την εκμετάλλευση της ηλεκτρικής ενέργειας  μαζί με το κύρος ,τον πλούσιο εξοπλισμό, χαμηλό κόστος χρήσης και εξαιρετικές επιδόσεις. χρειάζεστε 44.300 ευρώ.

Facebook Comments