H Eurobank και η Eurolife ERB, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, εγκαινιάζουν μια νέα ψηφιακή εμπειρία Bancassurance που απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο, παρέχοντάς του τη δυνατότητα online διαμόρφωσης εξατομικευμένου πακέτου ασφαλιστικής κάλυψης του αυτοκινήτου του.

Μέσα από την αποκλειστική τους συνεργασία, η Eurobank, ως ασφαλιστικός πράκτορας, και η ασφαλιστική εταιρεία Eurolife ERB, αφενός ενισχύουν τη θέση τους στον σταθερά αναπτυσσόμενο κλάδο του Bancassurance και αφετέρου, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής τεχνολογικής επανάστασης, παρέχουν στον καταναλωτή τη δυνατότητα όχι μόνο να επιλέγει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και μάλιστα με το κόστος που ταιριάζει στις οικονομικές δυνατότητές του, αλλά και να ασφαλίζεται στον χρόνο και με τον τρόπο που ο ίδιος αποφασίζει.

Ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής Eurobank κ. Ιάκωβος Γιαννακλής δήλωσε: «Η παροχή σύγχρονων υπηρεσιών Bancassurance που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των ελληνικών νοικοκυριών, αποτελεί βασική μας προτεραιότητα. Η Eurobank συνεχίζει να αξιοποιεί τις μεγάλες δυνατότητες της νέας ψηφιακής εποχής με τον βέλτιστο τρόπο και να προσφέρει απλούστερες, ταχύτερες και ασφαλείς υπηρεσίες και προϊόντα στους πελάτες της, βελτιώνοντας την καθημερινότητά τους. Αποτελεί δέσμευσή μας να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, έχοντας ως οδηγό στο σχεδιασμό μας την πελατοκεντρικότητα, παρέχοντας καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας».

Η Αναπληρωτής Γενική Διευθύντρια Marketing & Business Development της Eurolife ERB Ασφαλιστικής Τατιάνα Δικαστοπούλου δήλωσε: «Η Eurolife, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για παροχή καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών για τα δίκτυά της, εγκαινιάζει τη λογική των «σπονδυλωτών» προγραμμάτων, απαντώντας στη σύγχρονη ανάγκη των πελατών να επιλέγουν τις καλύψεις που αυτοί επιθυμούν, με βάση τις εξατομικευμένες ανάγκες τους».

Με μια απλή, γρήγορη και συγχρόνως ασφαλή διαδικασία στο ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον της Eurobank, και συγκεκριμένα σε ειδικά διαμορφωμένη ενότητα εντός του www.eurobank.gr, όλοι οι ενδιαφερόμενοι (ανεξάρτητα εάν είναι πελάτες της Eurobank ή όχι) θα μπορούν:

– να διαμορφώνουν οι ίδιοι την ασφάλεια αυτοκινήτου που επιθυμούν, επιλέγοντας το συνδυασμό καλύψεων που χρειάζονται αντί προκαθορισμένων «πακέτων»,

– να βλέπουν, για πρώτη φορά online, ξεχωριστά για κάθε κάλυψη το κόστος και την περιγραφή της, διαμορφώνοντας αναλυτική εικόνα για τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους,

– έχοντας πλήρη εικόνα του κόστους του συνδυασμού των καλύψεων που οι ίδιοι «χτίζουν», καθώς και της σύνοψης των χαρακτηριστικών της ασφάλειας που επιλέγουν, να πραγματοποιούν online την αίτησή τους, να επιλέγουν τον τρόπο πληρωμής των ασφαλίστρων και να πληρώνουν μεταβαίνοντας στην πλατφόρμα επιλογής τους (η εξόφληση μπορεί να γίνει μέσω του e-Banking της Eurobank ενώ, όσοι δεν είναι χρήστες του e-Banking της Τράπεζας, μπορούν να πληρώσουν με χρέωση της κάρτας τους στο διαδικτυακό τόπο της Eurolife ERB -εναλλακτικά, τα ασφάλιστρα μπορούν να πληρωθούν σε κατάστημα οποιασδήποτε από τις τράπεζες που αναφέρονται στα ειδοποιητήρια πληρωμής της Eurolife ERB),

– να λαμβάνουν άμεσα από την Eurolife ERB e-mail με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους.

Για όσους διατηρούν λογαριασμό μισθοδοσίας στην Eurobank προβλέπεται ευνοϊκή τιμολόγηση ενώ, παράλληλα, ισχύει η τιμολογιακή πολιτική που έχει υιοθετήσει η Eurolife ERB σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών βάσει κριτηρίων κάλυψης κινδύνων στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Με τη σταδιακή ανάπτυξη των δυνατοτήτων της νέας ψηφιακής εποχής και στον χώρο του Bancassurance, διευρύνεται η βεντάλια των ασφαλιστικών προϊόντων που είναι διαθέσιμα μέσω του δικτύου της Eurobank για τους πελάτες της. Σήμερα, 348.000 πελάτες της Eurobank έχουν τουλάχιστον ένα προϊόν της Eurolife ERB, ενώ περισσότεροι από 138.000 πελάτες της Eurobank εμπιστεύονται τα ασφαλιστικά προϊόντα Bancassurance της Eurolife ERB, με τη διαμεσολάβηση της Eurobank, για τη δημιουργία ενός κεφαλαίου που θα καλύψει τις μελλοντικές τους ανάγκες και τις ανάγκες των παιδιών τους. ενώ η συνεργασία Eurobank και Eurolife ERB έχει επεκταθεί και στη δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων υγείας.

Facebook Comments