Όμιλος ΟΤΕ: love brand πρώτα για τους ανθρώπους του

MarketNews

Όμιλος ΟΤΕ: love brand πρώτα για τους ανθρώπους του, ειδήσεις από την ελλάδα, ειδησεις τωρα ελλαδα, τα τελευταια νεα τωρα, τηλεοραση, live tv, live streaming, web tv

Να θέλεις το καλύτερο για την εταιρεία όπου εργάζεσαι. Να ταυτίζεσαι με την κουλτούρα και τους επιχειρηματικούς στόχους της. Να τη νιώθεις “δική σου”, από το πρώτο διάστημα και για πολλά πολλά χρόνια. Να είσαι βέβαιος ότι και εκείνη σε υπολογίζει, σε ανταμείβει δίκαια, υλικά και ηθικά, σου δίνει κίνητρα, σε βλέπει ως “δικό της” άνθρωπο. Ποιος, αλήθεια, δεν θα ήθελε να εργάζεται σε ένα περιβάλλον σαν και αυτό; Και ποια εταιρεία δεν θα ήθελε έναν εργαζόμενο που κατ’ αυτόν τον τρόπο σκέφτεται, αισθάνεται και λειτουργεί;

Ολα τα παραπάνω περιγράφονται στον όρο “δέσμευση εργαζομένων” (“employee engagement”), που αποτελεί ζητούμενο για κάθε σύγχρονο οργανισμό με υψηλούς στόχους. Για τους γκουρού του μάνατζμεντ και του επιχειρείν παγκοσμίως, η συναισθηματική σύνδεση των ανθρώπων με την εταιρεία όπου εργάζονται, είναι εχέγγυο ειρήνης, ευημερίας και συνέχειας.

Ο Όμιλος ΟΤΕ αναγνωρίζει τους ανθρώπους του ως τον πρώτο και πιο σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα της επιτυχημένης πορείας του: περισσότεροι αφοσιωμένοι εργαζόμενοι σημαίνουν υψηλότερης ποιότητας υπηρεσίες, υψηλότερη παραγωγικότητα, μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών, αύξηση πωλήσεων, υψηλότερες επιδόσεις… Για αυτό και, στο πλαίσιο της στρατηγικής Βιώσιμης Ανάπτυξής του, ο Όμιλος ΟΤΕ υποστηρίζει τη Δέσμευση Εργαζομένων, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και προγράμματα και κάνοντας πράξη σε καθημερινή βάση την εταιρική αρχή «Εξαιρετικό περιβάλλον για να εργαστώ και να αναπτυχθώ».

Μόνο μέσα στο 2018, περισσότερα από 7.300 άτομα συμμετείχαν στις δράσεις που είχαν στόχο να αναπτύξουν τη σχέση του Ομίλου ΟΤΕ με τους ανθρώπους του. Κατά μέσο όρο ο βαθμός ικανοποίησης/αξιολόγησης που οι ίδιοι έδωσαν ήταν 85%!

Εδώ, η αρχή είναι όντως "το ήμισυ του παντός”. Οπως έχουν δείξει πολλές έρευνες, το πρώτο διάστημα από την πρόσληψη είναι πολύ σημαντικό για τη σχέση του εργαζόμενου με την εταιρεία στο μέλλον. Ο Ομιλος ΟΤΕ υποδέχεται τα νέα μέλη της μεγάλης οικογένειάς του με το “Welcome on board”, ένα πρόγραμμα εξοικείωσης με την τεχνολογία και την εμπειρία πελάτη, το οποίο περιλαμβάνει επισκέψεις σε καταστήματα λιανικής, τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, πεδίο κλπ.

Η συνέχεια γίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρουσα, καθώς ο Όμιλος ΟΤΕ επενδύει στη διαρκή ανάπτυξη και ενίσχυση της τεχνογνωσίας και των δεξιοτήτων των ανθρώπων του. Προσφέρει ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στη γνώση και καλλιεργεί τη νοοτροπία της δια βίου μάθησης. Επιπλέον, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ψηφιακές πλατφόρμες εκμάθησης, ενθαρρύνει τη συμμετοχή των ανθρώπων του σε προγράμματα που ενισχύουν τη virtual συνεργασία με συναδέλφους τους άλλων επιχειρησιακών μονάδων ή ακόμα και άλλων χωρών. Παράλληλα αναπτύσσει προγράμματα εναλλαγής θέσεων και ρόλων (Job Rotation Programs) ώστε να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και εμπειρίες, που θα τους βοηθήσουν να εξελιχθούν ως άνθρωποι και ως επαγγελματίες του μέλλοντος.

Για έναν Οργανισμό με χιλιάδες εργαζόμενους, το “Συντονιζόμαστε” είναι κάτι παραπάνω από πρόγραμμα - αποτελεί θεμέλιο για την καθημερινή λειτουργία του αλλά και για τη διάχυση της στρατηγικής, των εταιρικών στόχων και της υποστήριξης αλλαγών.

Για πρώτη φορά το 2018 ο Όμιλος ΟΤΕ διοργάνωσε το Ιnternal COSMOTE HACKATHON, με στόχο να ενισχύσει τη συνεργασία, την καινοτομία, και τη νοοτροπία ανάπτυξης με οδηγό την τεχνολογία. Περισσότερα από 1.200 άτομα έκαναν εγγραφή στο mini site του COSMOTE HACKATHON, 589 συμμετείχαν στον διαγωνισμό και υπέβαλαν συνολικά 131 ιδέες έργων.

Καλές οι νέες ιδέες, καλύτερες όμως εκείνες που πετυχαίνουν! Η αναγνώριση της συμβολής των ανθρώπων του Ομίλου ΟΤΕ σε σημαντικά εταιρικά έργα έρχεται με τα COSMOTE Awards. Ο εσωτερικός αυτός διαγωνισμός διοργανώθηκε επίσης για πρώτη φορά το 2018. Κατατέθηκαν 104 έργα και 8 από αυτά διακρίθηκαν και βραβεύτηκαν σε ειδική τελετή με το ποσό των €5.000 το καθένα.