Η Moto Guzzi είχε πολύ υψηλούς στόχους όταν σχεδίαζε την νέα της μεσαία On-off ξεκινώντας από τον κινητήρα πρώτα και χτίζοντας προς τα πάνω. Τα δύο αυτά στάδια έγιναν ξεχωριστά, πρώτα ήθελαν έναν κινητήρα που θα μπορεί να ανταποκριθεί σε περισσότερα μοντέλα, κι έπειτα έχτισαν επάνω του μία μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να βάλει την εταιρία στην κατηγορία που γνωρίζει αυξημένο ανταγωνισμό. Για να έχει και την παραμικρή ελπίδα, δεν θα έπρεπε να στηριχτεί μονάχα στην εμφάνιση…

Το κατακόκκινο πλαίσιο και οι κίτρινες λεπτομέρειες αιχμαλωτίζουν. Οι δίδυμοι, τύπου Baja προβολείς και το μοτέρ σοκάρουν. Το ψηλό φτερό, η ζελατίνα και η φαρδιά σέλα καλοπιάνουν. Και τελικά όλες αυτές οι εναλλαγές κάπως ισορροπούν και καταφέρνουν γενικώς να αρέσουν.
Αποπνέει έναν adventure αέρα με κλασικές πινελιές και ιταλική φινέτσα. Ό,τι ακριβώς ταιριάζει σε ένα retro on-off από το Mandello del Lario. Με αυτά τα στοιχεία μαγνητίζει τους παραδοσιακούς Guzzisti, αλλά ελκύει και νέους στη σχολή του εγκάρσιου V90°.

Το V85TT είναι μία διαφορετική πρόταση σε μία κατηγορία που ολοένα και πληθαίνει σε συμμετοχές. Φτιαγμένο για να φέρει την Moto Guzzi σε μία ανταγωνιστική κατηγορία, το V85TT αξίζει ιδιαίτερη προσοχή καθώς συγκεντρώνει στοιχεία φτιάχνοντας έναν συνδυασμό που είναι μοναδικός και δεν υπάρχει αντίστοιχος!

Η εμφάνιση μετράει, όμως ο ολοκαίνουριος κινητήρας είναι σίγουρα το δυνατότερο χαρτί του ΤΤ και ομολογουμένως ευχάριστη έκπληξη. Η ελαστικότητα, η προθυμία και η ταχύτητα με την οποία ανεβάζει στροφές και η ομαλή, γεμάτη απόδοσή του δεν συγκρίνονται με των παλαιότερων γενεών.  Αυτά, χάρη στα ελαφρύτερα έμβολα και μπιέλες, το ξηρό κάρτερ, τις βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου και τις ρυθμίσεις του ψεκασμού. Γκαζώνει, στροφάρει και δουλεύει χωρίς να χρειάζεται καμία δικαιολογία του τύπου “έχει όμως χαρακτήρα” ή “η μοτοσυκλέτα είναι άλλη φάση…”.

 Όποια από τις τρεις διαθέσιμες χαρτογραφήσεις κι αν διαλέξεις, η ώθηση αυτή παραμένει ίδια. Στις επιλογές rain και off road γίνεται πιο ομαλή η απόκριση στο “by wire” γκάζι, χωρίς διαφορά στη δύναμη. Προσωπική επιλογή ήταν η θέση off-road με ομαλό «άνοιξε-κλείσε», μειωμένο traction control και πίσω τροχό χωρίς ABS. Επίσης, το μειωμένο “φρένο” του κινητήρα αυξάνει τη διάθεση για ρυθμό βόλτας.

Κυρίαρχος είναι το γεγονός πως το μοτοσυκλετιστικό κοινό είναι το πλέον συντηρητικό, οι ίδιοι άνθρωποι που καλοβλέπουν ένα μοντέρνο τετράροδο θέλουν η μοτοσυκλέτα τους να έχει κλασσική γραμμή ή πιο απλά να μην σε παραξενεύει κοιτώντας την, να μην είναι τόσο μοντέρνα που να ξεχωρίζει

Η σέλα είναι φαρδιά και άνετη, χωρίς να παραείναι μαλακή και να βουλιάζει. Επίσης, στην έκδοση της δοκιμής είχε και έξτρα ποιοτικό κάλυμμα με όμορφα γαζιά. Συνολικά, το V85 είναι ιδιαίτερα φιλόξενο για αναβάτη και συνεπιβάτη, έτοιμο να καταπιεί πολλά, ξεκούραστα χιλιόμετρα.

Ακόμη και στην κίνηση της πόλης θα καταφέρει να ελιχθεί χωρίς να κουράσει. Αν συνηθίσεις το φαρδύ τιμόνι, μπορεί να κινηθεί χαλαρά παρέα με τα μεγάλα scooter. Αλλάζει πορεία ευχάριστα, παραμένοντας σταθερό ακόμη και σε άτσαλους, απότομους χειρισμούς. Η ελαστικότητα του κινητήρα και η κοντή κλιμάκωση δημιουργούν ιδανικές συνθήκες για κυνηγητό και μόνον η λειτουργία του σαζμάν επαναφέρει τον αναβάτη σε τάξη. Τα φρένα της Brembo δεν σηκώνουν πολλά σχόλια. Είναι δυνατά, με αίσθηση, γλυκό αρχικό δάγκωμα και σωστό ABS. Τιμή 11.800

Κινητήρας Εγκάρσιος 90° V με δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο – οι εισαγωγής είναι τιτανίου
Ψύξη Αερόψυκτο
Χωρητικότητα 853 cc
Διάμετρος x Διαδρομή 84 x 77 mm
Συμπίεση 10.5: 1
Ιπποδύναμη 80 HP (59 kW) / 7,750 rpm
Ροπή 80 Nm / 5,000 rpm
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο ψεκασμός με σώμα 52mm και ηλεκτρονική οδήγηση γκαζιέρας
   
Ρεζερβουάρ / Ρεζέρβα(l) 23 / 5
Προδιαγραφές Euro 4
 
Μετάδοση
 
Συμπλέκτης Ξηρός μονόδισκος
Σχέσεις 1st 16/39 = 1: 2.437
  2nd 18/32 = 1: 1.778
  3rd 21/28 = 1: 1.333
  4th 24/26 = 1: 1.083
  5th 25/24 = 1: 0.960
  6th 27/24 = 1: 0.889
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό με τον κινητήρα ενεργό μέρος
Ανάρτηση Εμπρός Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με ρυθμίσεις προφόρτισης και υδραυλική επαναφορά
Διάμετρος / Διαδρομή 41 / 170 mm
Ανάρτηση Πίσω Αλουμινένιο ψαλίδι με ένα αμορτισέρ που ρυθμίζεται στην προφόρτιση
Διαδρομή πίσω 170 mm
Εμπρός Φρένο Δύο ατσάλινοι πλευστοί δίσκοι 320 mm με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της  Brembo
Πίσω Φρένο Ένας ατσάλινος δίσκος 260 mm με πλευστή διπίστονη δαγκάνα
Εμπρός Τροχός 2.50” x 19” (110/80 – R19”)
Πίσω τροχός 4.25” x 17” (50/70 – R17”)
 

Facebook Comments