Η Έλενα Ακρίτα εξέφρασε, με ανάρτησή της στο facebook, την ικανοποίηση της για την επιβολή προστίμου σε εταιρεία αντισηπτικών για αισχροκέρδεια.

Μάλιστα, κάνει ειδική αναφορά στην εταιρεία που διαφήμιζε η Μαίρη Μηλιαρέση και που καλούσε τους καταναλωτές να προμηθευτούν 1 αντισηπτικό και 6 μάσκες στην εξωφρενική τιμή των 15 σχεδόν ευρώ. Όταν κάθε μάσκα κοστίζει περίπου 50 λεπτά και τα αντισηπτικό 2-3 ευρώ μάξιμουμ.

Συγκεκριμένα, η Έλενα Ακρίτα έγραψε το εξής:

Όταν η ‘επανάσταση του πληκτρολογίου’ αποδίδει καρπούς. Πρόστιμο 50.000 για αισχροκέρδεια στην εταιρεία εμπορίας αντισηπτικών. #covid19

Αλλωστε ήδη από την πρώτη στιγμή είχε αντιδράσει με οργή στην σχετική διαφήμιση, σημειώνοντας:

Ένας εισαγγελέας ας το ερευνήσει. Αισχροκέρδεια! Έξι μάσκες κι ένα αντισηπτικό 14.90 €; Συν αποστολή +10 € για μεταφορικά = 25 €.
Ποιος τα πουλάει αυτά, έναν ξερό αριθμό τηλεφώνου έχουν βάλει κι ούτε διεύθυνση ούτε τίποτα!
Όταν τους καλέσεις το μηνυμα λέει ‘ευχαριστούμε που καλέσατε την εταιρία ΚΛΟ’. Ποια είναι η εταιρία ΚΛΟ; Πληκτρολογώ και δεν βρίσκω τίποτα. Τι γινεται εδώ; #ΕΣΡ ακούει;

 

 

Μετά τον σάλο η Μαίρη Μηλιαρέση αισθάνθηκε την ανάγκη να ζητήσει συγνώμη:

«Ένιωσα την ανάγκη και την υποχρέωση να απευθυνθώ σε όλους εσάς που με γνωρίζετε ή με βλέπετε στην τηλεόραση τα τελευταία περίπου 30 χρόνια. Αφορμή για την ανάρτηση αυτή είναι η έντονη αρνητική κριτική που δέχθηκα για το κόστος του προϊόντος, σε ένα σποτ τηλεπωλήσεων που παρουσίασα, σχετικό με την προφύλαξη από τούς ιούς και τα μικρόβια.

Κατ’ αρχάς θέλω να υπενθυμίσω, ότι η βασική και μοναδική δουλειά μου, αρκετά χρόνια τώρα, είναι η παρουσίαση προϊόντων στην τηλεόραση. Ζω από αυτό, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, τίμια και με αξιοπρέπεια. Όμως, δεν αποφασίζω εγώ ποια προϊόντα θα προωθήσουν οι εργοδότες μου. Από την στιγμή που είναι νόμιμα, έχω υποχρέωση να ακολουθήσω τις επιταγές που μου επιβάλουν οι επαγγελματικές μου συμφωνίες. Όπως μια τηλεπαρουσιάστρια που εκφωνεί τις ειδήσεις, δεν αποφασίζει ποιες ειδήσεις θα πει και ποιες όχι, έτσι κι εγώ δεν έχω λόγο στο τι θα παρουσιαστεί.

Η σχέση μου με οποιαδήποτε προϊόντα είναι μόνο η παρουσίαση. Δεν έχω ούτε επιλογή, ούτε μου ζητείται η γνώμη μου, στο ποια θα είναι αυτά, ή σε ποιες τιμές θα πωληθούν. Δεν τα εμπορεύομαι εγώ. Δεν λαμβάνω προμήθεια, ούτε ποσοστά, ούτε άλλη μορφή συμμετοχής έχω σε τυχόν κέρδη από τις πωλήσεις αυτές. Αμείβομαι μόνο για το γύρισμα του όποιου σποτ το ίδιο, είτε οι πωλήσεις των παρουσιαζόμενων προϊόντων είναι ελάχιστες είτε είναι δεκάδες χιλιάδες. Είτε προβληθεί μία μέρα, είτε τρία χρόνια. Εξυπακούεται, ότι δεν έχω καμία επιρροή στο πόσο αποφασίζουν οι εργοδότες μου να πουλήσουν τα προϊόντα που προωθούνται. Ούτε μπορώ να επέμβω εάν αυτό το προϊόν, μου φανεί ακριβό ή φθηνό. Πολύ περισσότερο για τα επιπλέον έξοδα, που ούτε καν έχω γνώση.

Η παρουσίαση πριν από οτιδήποτε άλλο, είναι ενημέρωση. Ο καθένας μας ενημερώνεται και αποφασίζει πάνω σ’ αυτό. Στην εφιαλτική εποχή της πανδημίας που ζούμε, πάρα πολλές προωθήσεις και διαφημίσεις έχουν να κάνουν με προϊόντα υγείας. Πολλά από αυτά, εμμέσως πλην σαφώς μιλάνε για προφύλαξη από τους ιούς, χωρίς βέβαια να κατονομάζουν κάποιο συγκεκριμένο ιό. Η προώθηση του προϊόντος που ανέλαβα -που μίλαγε για την προφύλαξη από τούς ιούς- θεώρησα ότι είναι μέσα στα πλαίσια που κινούνται και οι υπόλοιποι διαφημιζόμενοι.

Παρ’ όλο που ο δικός μου ρόλος είναι ΜΟΝΟ αυτός της παρουσιάστριας, κατανοώ όσους δυσαρεστήθηκαν, απογοητεύτηκαν ή θύμωσαν με τα προϊόντα, τις τιμές, ή ότι άλλο αυτής της παρουσίασης και κατ’ επέκταση και μαζί μου. Γι αυτό τον λόγο, θέλω να ζητήσω από πλευράς μου, μια ειλικρινή συγνώμη απ’ όλους όσους δυσαρέστησα, λόγω αυτής της συγκεκριμένης επαγγελματικής μου παρουσίασης, είτε αυτό είναι δικαιολογημένο και δίκαιο, είτε όχι. Το αποτέλεσμα αυτής της ιστορίας είναι ότι έμεινα πάλι άνεργη. Εύχομαι υγεία σε όλους!».

Η δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη για τα πρόστιμα

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση αναφορικά με τα πρόστιμα «Όπου εντοπίζουμε προβλήματα βάζουμε πρόστιμα. Χθες, βάλαμε το πρώτο πρόστιμο, 50.000 ευρώ, σε μία εταιρία αντισηπτικών που θεώρησε καλό να ανεβάσει κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες το ποσοστό κέρδους της μέσα στην κρίση. Αυτό είναι παντελώς απαράδεκτο. Πρέπει όλοι να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν είναι η ώρα για εύκολο κέρδος».

 

Facebook Comments