Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά είναι το πρόσφατα ανανεωμένο Suzuki Ignis, στο οποίο έχουν γίνει σχεδιαστικές αλλαγές εμπρός και πίσω (μάσκα, προφυλακτήρες) και μικρότερες αισθητικές επεμβάσεις στο εσωτερικό. Το αυτοκίνητο έχει επίσης ένα νέο βενζινοκινητήρα 1.2 με 83 ίππους και προσφέρεται αποκλειστικά με ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο έχει μπαταρία σημαντικά μεγαλύτερης χωρητικότητας (10 Ah αντί για 3 Ah).

Επίσης είναι διαθέσιμο και με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Οι τιμές ξεκινούν από 13.030 ευρώ (με χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς) με στάνταρ εξοπλισμό ο οποίος περιλαμβάνει ESP με hill holder, 6 αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέφτες, αυτόματα φώτα, προβολείς τεχνολογίας LED, προβολείς ομίχλης, υπολογιστή ταξιδιού, ηχοσύστημα με Bluetooth, χειριστήρια στο τιμόνι και θύρα USB, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών και σύστημα startstopΟι τιμές του τετρακίνητου ξεκινούν από 14.780 ευρώ.

Με το λανσάρισμα του το στο τέλος του 2016, το IGNIS έδειξε ότι ήρθε για να ξεχωρίσει έτσι κατάφερε να διακριθεί στους 3 κορυφαίους φιναλίστ στα World Car awards στην κατηγορία World Urban Car 2017 και συνέχισε να κερδίζει τους οδηγούς σε όλο το κόσμο. Το νέο IGNIS συνδυάζει iconic style με ένα συμπαγές αμάξωμα και εξαιρετικές επιδόσεις. Ο παραπάνω συνδυασμός του δίνει την θέση της πιο ελκυστικής και πρακτικής πρότασης στην αγορά.

Κινητήρας K12D 1.2 DUALJET

O νέος βενζινοκινητήρας K12D 1,2 DUALJET διαθέτει σύστημα διπλού ψεκασμού, το οποίο εξασφαλίζει ισορροπία υψηλού επιπέδου μεταξύ της άμεσα ισχυρής απόκρισης, των εξαιρετικών επιδόσεων και της ασύγκριτης οικονομίας καυσίμου. Αυτή η ισορροπία ενισχύεται ακόμη περισσότερο με την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών, όπως ο ηλεκτρικά ελεγχόμενος μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, η μεταβλητού χρονισμού αντλία λαδιού και τα μπεκ για την ψύξη των εμβόλων του κινητήρα.

Suzuki Hybrid 12V

Εξοπλισμένο με το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid 12V, το νέο IGNIS προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και πιο απολαυαστική οδήγηση.

Η οικονομία καυσίμου ενισχύεται περαιτέρω όταν συνδυαστεί με το σύστημα Suzuki Hybrid που τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου εξαιρετικής ενεργειακής απόδοσης με χωρητικότητα που έχει επεκταθεί από 3Ah σε 10Ah.

To υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση σε ηλεκτρική ενέργεια που φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου και χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη οικονομία καυσίμου.

Πρόκειται για το βέλτιστο υβριδικό σύστημα για μικρά αυτοκίνητα, σχεδιασμένο να προσφέρει όχι μόνο οικονομία στην κατανάλωση των καυσίμων, αλλά επιπλέον εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους.

Ασφάλεια

Το νέο IGNIS συνεχίζει να πρωτοπορεί και στο τομέα της ασφάλειας τόσο των επιβατών, όσο και των πεζών, αποτελώντας μια από τις πιο ασφαλείς προτάσεις στην κατηγορία του:

Dual Camera Brake Support (DCBS), για πιο ασφαλή οδήγηση με σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας και σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου
6 αερόσακοι
Σύστημα Hill Hold
Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control
Σύστημα Cruise Control
Σύστημα Grip Control (εκδόσεις με ALLGRIP AUTO)

Κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT)

Η επιλογή του αυτόματου κιβώτιου CVT προσφέρει ισχυρή απόδοση επιτάχυνσης σε χαμηλές ταχύτητες και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και σε υψηλές ταχύτητες.

Σύστημα τετρακίνησης ALL GRIP AUTO

Το Suzuki IGNIS Hybrid είναι το μόνο αυτοκίνητο που συνδυάζει την υβριδική τεχνολογία με την τετρακίνηση και μπορεί να οδηγήσει τον οδηγό σε όποια διαδρομή φανταστεί εξασφαλίζοντας του οδηγική απόλαυση και οικονομία καυσίμου.

Με τη χρήση ενός συνεκτικού συμπλέκτη, μεταφέρεται ροπή αυτόματα στους πίσω τροχούς, όταν ανιχνεύεται απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη κίνηση του οχήματος σε κάθε είδους επιφάνεια.

Το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP AUTO διαθέτει επίσης την λειτουργία Grip Control που εξασφαλίζει την ομαλή εκκίνηση σε ολισθηρά οδοστρώματα με χιόνι ή λάσπη. Τα φρένα ενεργοποιούνται άμεσα στους τροχούς που ολισθαίνουν, ενώ η ροπή του κινητήρα μεταδίδεται στους τροχούς που διαθέτουν πρόσφυση, διευκολύνοντας τον απεγκλωβισμό του οχήματος και τον περιορισμό της απώλειας ροπής του κινητήρα.

Facebook Comments