Μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κορωνοϊό, σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Ζητεί, ωστόσο, από τον Στέλιο Πέτσα να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρεία initiative στα μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις. «Εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα “μαγειρευόταν” ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα μέσα» σημειώνει.

Η αξιωματική αντιπολίτευση ζητεί, επίσης, από την κυβέρνηση να απαντήσει για ποιον λόγο έχει αποκλείσει συγκεκριμένα μέσα «μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή».

Αλλά και να εξηγήσει «γιατί σε κάποια μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ, όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα. Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται το κριτήριο του πλουραλισμού;» διερωτάται η Κουμουνδούρου, που αναμένει άμεσα πλήρεις απαντήσεις.

Facebook Comments