Μεταξύ των κορυφαίων πέντε εταιρειών παγκοσμίως όσον αφορά τη δύναμη του εμπορικού τους σήματος (brand), σύμφωνα με το δείκτη FutureBrand Index 2015, αναδείχθηκε η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie.

Η διάκριση αυτή αποκτά ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα καθώς η AbbVie, παρότι συμπλήρωσε μόλις δύο χρόνια λειτουργίας και είναι φαρμακευτική εταιρεία που δεν πουλά απευθείας τα προϊόντα της στους καταναλωτές, συγκρίθηκε με τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως με βάση την κεφαλαιακή τους αξία και κατέκτησε την 5η θέση, πίσω μόνο από «μεγαθήρια» του κλάδου της τεχνολογίας και των καταναλωτικών υπηρεσιών, όπως η Google, η Apple, η Microsoft και η Disney.

 

Facebook Comments