Σε απογοητευτικά επίπεδα κινήθηκαν οι πωλήσεις της Burberry κατά τη διάρκεια της περιόδου Οκτωβρίου 2015 – Μαρτίου 2016. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 2% λόγω των αδύναμων μεγεθών στις αγορές της Ασίας.

Η μεγαλύτερη πτώση μάλιστα, σημειώθηκε στο Χονγκ Κονγκ, το οποίο βρίσκεται εν μέσω πολιτικής αναταραχής.

Για τους επόμενους μήνες, η Burberry αναμένει περαιτέρω επιδείνωση των οικονομικών στοιχείων – και συγκεκριμένα πτώση των εσόδων κατά 10%.

Facebook Comments