Διαθεσιμότητα για 2.000 εκπαιδευτικούς από κατάργηση θέσεων στην Τεχνική Εκπαίδευση

MarketNews

Διαθεσιμότητα για 2.000 εκπαιδευτικούς από κατάργηση θέσεων στην Τεχνική Εκπαίδευση

Περίπου 2.000 εκπαιδευτικοί θα τεθούν σε διαθεσιμότητα σε πρώτη φάση, σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Παιδείας.

Σε συνεργασία με το υπουργείο Διοικητικής μεταρρύθμισης υιοθετήθηκε το σενάριο να τεθούν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα από την 1η Ιουλίου καθηγητές που προέρχονται κυρίως από την τεχνική εκπαίδευση.

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προέκρινε το συγκεκριμένο σενάριο γιατί πιστεύει ότι οι θεσμικές αλλαγές προκρίνονται και προηγούνται της διαχείρισης προσωπικού.

Το σχέδιο διαθεσιμότητας για τους εκπαιδευτικούς

• Από τις 4933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών , υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν.

• «Διαθεσιμότητα» εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τυχόν κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων εφόσον προκριθούν αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου.

• Υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ της Κεντρικής & των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ καθώς και των Δημοσίων ΙΕΚ όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ και ειδικοτήτων αναγκαίων ή συναφών για τη βελτίωση του διοικητικού έργου.

Κύκλοι του υπουργείου Παιδείας υποστηρίζουν ότι «αποτελεί κοινή παραδοχή ότι τα Επαγγελματικά & Τεχνικά Λύκεια & Σχολές δεν επιτελούν σήμερα το ρόλο τους αντιμετωπίζοντας σειρά στρεβλώσεων και πελατειακών σχέσεων, για αυτό το λόγο και οι προηγούμενες Κυβερνήσεις είχαν αποφασίσει να προχωρήσουν σε Μεταρρυθμίσεις».

Οι ίδιες πηγές υπογραμμίζουν ότι «σε κάθε περίπτωση, υπηρετούμε ένα σχεδιασμό που στοχεύει το Τεχνικό Λύκειο να προσφέρει ειδικότητες αποφοίτων που ανταποκρίνονται στις επιλογές των μαθητών και όχι στις ειδικότητες των εκπαιδευτικών και να στελεχώνεται από εκπαιδευτικούς των απαιτούμενων ειδικοτήτων, ώστε να επιτρέπεται η αξιολόγηση τους, οι αναπληρώσεις τους και ο προγραμματισμός για τα επόμενα σχολικά έτη».