Ο ειδικός Τύπος, και όχι μόνο, συγκεντρώθηκε στην εκδήλωση της Apple το πρωί της 7ης Σεπτεμβρίου στο Σαν Φρανσίσκο, όπου ο Τιμ Κουκ, ο επικεφαλής της εταιρείας, αναμενόταν να ανακοινώσει τους διαδόχους του iPhone 6S και 6S Plus.

Με δεδομένη την προσέλευση πολυάριθμου κοινού -η εκδήλωση μεταδίδεται με live streaming-, η Apple βρίσκει την ευκαιρία να αναφερθεί σε περισσότερα από τα προϊόντα της, γιαυτό η ανακοίνωση νέων iPhone φυλάσσεται πάντοτε για το τέλος.

Έτσι, η παρουσίαση ξεκίνησε με αναφορές στην επιτυχημένη διάθεση app από το App Store -ο επικεφαλής της εταιρείας, Τιμ Κουκ τόνισε ότι τα έσοδα των developer από την επιλογή του καταστήματός της ήταν διπλάσια από αυτά στο ανταγωνιστικό Google Play Store (χωρίς να το κατονομάσει). Έχουν γίνει 140 δισεκατομμύρια λήψεις app από το Apple Store, επεσήμανε ο Κουκ.

Πρώτος καλεσμένος στη σκηνή ήταν o Miyamoto, ο πατέρας του γνωστού ήρωα της Nintendo, Μάριο, κι αυτό καθώς θα ανακοίνωνε στη συνέχεια την έλευση του παιχνιδιού Super Mario στο iOS.

Μετά την ανακοίνωση του Super Mario για το iOS, ο Τιμ Κουκ προέβαλλε τη συμμετοχή της μεγαλύτερης τεχνολογικής εταιρείας των ΗΠΑ στο εγχείρημα ConnectED, προμηθεύοντας 4500 σχολεία με iPad, σημειώνοντας έτσι τη συνεισφορά των δυνατοτήτων της συσκευής στην εκπαίδευση.

Επιπλέον, η Apple δηλώνει πιστή στο εγχείρημα “kids can code”, και ο Κουκ βρήκε την ευκαιρία να μιλήσει για το περιβάλλον προγραμματισμού Swift Playgrounds for Kids, με το οποίο φιλοδοξεί να διδάξει προγραμματισμό σε Swift στους μαθητές -κάτι που θα συμβεί σε εκατοντάδες σχολεία στις ΗΠΑ τη νέα χρονιά.

Η παρουσίαση στη συνέχεια αφορούσε στο iWork, τη σουίτα εφαρμογών γραφείο της Apple, στην οποία εισάγεται η δυνατότητα του λεγόμενου real time collaboration, δηλαδή η υποστήριξη από όλες τις εφαρμογές της της συνεργατικής διεκπεραίωσης πρότζεκτ, σε πραγματικό χρόνο, από διαφορετικές συσκευές Apple και το WWW. Κατά την επίδειξη του νέου χαρακτηριστικού των Pages, Keynotes και Numbers, ένα έγγραφο δημιουργείται ομαδικά με τη συνεισφορά κειμένου, φωτογραφιών, γραφημάτων από διαφορετικούς χρήστες σε Mac, iPhone, iPad, Web.

Apple Watch Series 2

Στο σημείο αυτό της εκδήλωσης, ολοκληρώνονται οι αναφορές στο λογισμικό και ο Τιμ Κουκ επιστρέφει για να μιλήσει για το Apple Watch. Είναι η πρώτη φορά που γίνεται αναφορά στις πωλήσεις του, αν και όχι με αριθμούς. Ο Κουκ πάντως υποστήριξε πως το έξυπνο ρολόι της Apple έχει ήδη καταλάβει τη δεύτερη θέση στη λίστα των υψηλότερων πωλήσεων πολυτελών ρολογιών, όντας πίσω μόνο από τη Rolex.

Η πρώτη ανακοίνωση που αφορούσε τις βελτιώσεις και τις προσθήκες στο Apple Watch ήρθε από τη Niantic, την εταιρεία που διαθέτει το Pokemon GO της Nintendo. To Pokemon Go θα είναι διαθέσιμο στο Apple Watch άμεσα -εντός του Σεπτεμβρίου-, ανακοίνωσε η Apple, μετά από μια σύντομη αναφορά στο WatchOS 3 που ανακοινώθηκε τον Ιούνιο στην ετήσια WWDC στους developer εφαρμογών.

Διάδοχοι του Apple Watch, τα Apple Watch Series 2, στα οποία προστίθεται η προστασία από το νερό υπό πίεση βάθους 50 μέτρων -έτσι, στην σπορ έκδοσή του το Apple Watch Series 2 θα φοριέται και στην πισίνα ή στη θάλασσα. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στην επανασχεδίαση του ηχείου του, αφού στο νέο έχει αντικατασταθεί με ένα διαφορετικό σύστημα στο οποίο το ηχείο απωθεί το νερό και προστατεύει το ρολόι.

Tα Apple Watch Series 2 έχουν ένα νέο, διπύρηνο επεξεργαστή app και νέο τσιπ γραφικών που διπλασιάζουν τις επιδόσεις του Apple Watch και έχουν δεύτερης γενιάς display με διπλάσια φωτεινότητα 1000 κεριών (nits). Σημαντική επίσης, η ενσωμάτωση GPS (εντοπισμός θέσης, καταγραφή άσκησης, απόστασης) στα ρολόγια δεύτερης γενιάς της Apple. Στην επίδειξη, εκπρόσωπος της εταιρείας ανάπτυξης της εφαρμογής Viewranger έδειξε τις πληροφορίες που δείχνει για τη διαδρομή το Apple Watch χάρη στο GPS, τις ειδοποιήσεις/προειδοποιήσεις που είναι δυνατό να στείλει.

Η Apple συνεργάστηκε με την ERMIS για να πολλαπλασιάσει τις επιλογές στα καθημερινά ή επίσημα λουράκια και με τη Nike για τη διάθεση μιας σπορ εκδοχής σε μαύρο και κίτρινο ή τέσσερις συνολικά επιλογές συνδυασμού χρωμάτων που θυμίζουν περικάρπια, αλλά και software που παραπέμπει με ευκολία στο αντίστοιχο app για την εξυπηρέτηση της παρακολούθησης της άθλησης, αλλά και με νέα χαρακτηριστικά, όπως η ενημέρωση για την αθλητική δραστηριότητα φίλων, ως κίνητρο για περαιτέρω άσκηση.

Δύο μοντέλα του Apple Watch Series 2 θα διατεθούν από τις 16 Σεπτεμβρίου αντί 369 δολαρίων και η σπορ εκδοχή με το λουράκι της Nike θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο. Η πρώτη σειρά Apple Watch θα ονομάζεται στο εξής Apple Watch Series 1 και η τιμή τους μειώνεται στα 269 δολάρια.

Facebook Comments