Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού η Porsche επεφύλασσε μια σπουδαία πρεμιέρα, αυτή της υβριδικής ναυαρχίδας της γκάμας της, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά την Panamera 4 E-Hybrid. Το υπερπολυτελές και οικολογικό μοντέλο χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, συνδυάζοντας επιδόσεις από την υψηλής απόδοσης ηλεκτρική κίνηση, με τον δυναμικό sport χαρακτήρα και την άνεση –ως οφείλει ένα μοντέλο της κατηγορίας.

Η Panamera 4 E-Hybrid αποδίδει συνολικά ισχύ 462 ίππων χάρη στον συνδυασμό ενός βενζινοκινητήρα V6 biturbo, 2,9 λίτρων, με απόδοση 330 ίππων, και ενός ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. Η μέγιστη ροπή του οχήματος είναι 700 Nm, με αυτονομία ηλεκτροκίνησης 50 χλμ. και μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ/ώρα.

Στο νέο μοντέλο, διατίθεται και το νέο κιβώτιο PDK των 8 σχέσεων. Η μπαταρία νέας γενιάς ιόντων λιθίου χρειάζεται μόλις 5,8 ώρες για πλήρη φόρτισή, ενώ μπορεί να φορτιστεί και σε μόλις 3,6 ώρες με τον έξτρα ταχυφορτιστή, υψηλής απόδοσης.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης, εκτός από τις υψηλές επιδόσεις, χαρακτηρίζεται από μια μοναδική επίδοση, στην κατανάλωση καυσίμου: μόλις 2,5 λίτρα βενζίνης για κάθε 100 χλμ κίνησης, σύμφωνα με την τυποποιημένη οδηγία EU6. Αντίστοιχα χαμηλές είναι και οι εκπομπές καυσαερίων CO2 με μόλις 56 γρ./χλμ.

Στον αντίποδα της πολυτελούς, υβριδικής Panamera, βρίσκεται η 911 GT3 Cup, η δεύτερη πρεμιέρα της Porsche στο Παρίσι. Προορισμένη για αγωνιστική χρήση, το αυτοκίνητο των 1.200 κιλών, αποδίδει 485 ίππους, από ένα επίπεδο κινητήρα 4 λίτρων.

Facebook Comments