«Άσπρη μέρα» είδαν στις ΗΠΑ λόγω «Βlack Friday» οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου.

Ο τζίρος των πωλήσεων προϊόντων μέσω διαδικτύου, είχε ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια, μέχρι χθες Πέμπτη το απόγευμα, γιορτή της Ημέρας των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία ( Adobe Digital Index).

Η οικονομική αξία των πωλήσεων αυτών, την παραμονή της λεγόμενης «Μαύρης Παρασκευής» που είναι παραδοσιακά η ημέρα μαζικών αγορών για τους Αμερικανούς, αυξήθηκε κατά 14% σε σύγκριση με τα δεδομένα της προηγούμενης χρονιάς.

Η χθεσινή ημέρα, ήταν η πρώτη ημέρα αργίας στις ΗΠΑ, μετά τη διεξαγωγή των προεδρικών εκλογών της 8ης Νοεμβρίου και την εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ, με τους Αμερικανούς καταναλωτές να χαλαρώνουν και να ξοδεύουν 1,15 δισεκατομμύρια δολάρια για τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου. Οι αγορές αυτές έγιναν από τα μεσάνυχτα της Ημέρας των Ευχαριστιών, μέχρι το απόγευμα της ίδιας ημέρας, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία.
 

Facebook Comments