Τρεις σημαντικές διακρίσεις απέσπασε ο Όμιλος ΟΤΕ για τη διαχείριση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του, στα HR Awards 2016, τα βραβεία που αναδεικνύουν τις πρωτοβουλίες, τις πρακτικές και τις πολιτικές της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Συγκεκριμένα, ο Όμιλος ΟΤΕ διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Talent Management Strategy & Initiative, Best Team Building Program και Best Change Management Strategy / Initiative, αποσπώντας αντίστοιχα το χρυσό, το ασημένιο και το χάλκινο βραβείο.

Στην κατηγορία Best Talent Management Strategy & Initiative ο Όμιλος ΟΤΕ ξεχώρισε για το you.grow, ένα ολοκληρωμένο εσωτερικό πρόγραμμα ανάδειξης και ανάπτυξης υφιστάμενων νέων εργαζομένων με ξεχωριστό ταλέντο και ικανότητες. Οι συμμετέχοντες του προγράμματος έχουν την ευκαιρία να εργαστούν σε όλες τις νευραλγικές λειτουργίες της εταιρείας, μέσα από μία εξατομικευμένη και βιωματική, on-the-job αναπτυξιακή διαδρομή, συνολικής διάρκειας 1,5 έτους. Στόχος του you.grow είναι να αναπτύξει τα στελέχη αυτά σε μελλοντικούς ηγέτες, που θα αναλάβουν οργανικές θέσεις ευθύνης.

Ο Όμιλος διακρίθηκε και στην κατηγορία Best Team Building Program για την πρωτοβουλία “Ορεινή πεζοπορία για την προσέγγιση πυλώνων κινητής τηλεφωνίας με αντίξοες καιρικές συνθήκες για εναερίτες – τεχνικούς”. Οι εναερίτες, που αποτελούν μια ξεχωριστή κατηγορία τεχνικών, φροντίζουν καθημερινά την απρόσκοπτη επικοινωνία μας πραγματοποιώντας αναρριχήσεις σε πυλώνες και σταθμούς βάσης για να εκτελέσουν τεχνικές εργασίες και να επιδιορθώσουν βλάβες. Σε αυτό το πλαίσιο, το συγκεκριμένο πρόγραμμα έρχεται να προσομοιάσει τις συνθήκες εργασίας των εναεριτών-τεχνικών στοχεύοντας στην ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων Ομαδικότητας & Επικοινωνίας με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ασφάλειας εργασίας, την απόκτηση νέων και χρήσιμων δεξιοτήτων σχετικών με το αντικείμενο εργασίας τους και την ενίσχυση της φυσικής τους κατάστασης. Δείτε εδώ το video από τη φετινή εκπαίδευση των εναεριτών του Ομίλου ΟΤΕ στο Βίκο.

Τέλος, στην κατηγορία Best Change Management Strategy / Initiative, ο Όμιλος ΟΤΕ βραβεύθηκε για το έργο “Experience the Customer Experience / Είμαστε όλοι στην πρώτη γραμμή!”. Στόχος του έργου είναι όλη η διοικητική ομάδα της εταιρείας και στη συνέχεια όλοι οι εργαζόμενοι να βρεθούν κοντά στους πελάτες και να βιώσουν, μέσα από μία ολοήμερη επίσκεψη, μια πραγματική εμπειρία εξυπηρέτησης σε λειτουργίες πρώτης γραμμής. Απώτερος σκοπός είναι η συλλογή βελτιωτικών προτάσεων στην κατεύθυνση της περεταίρω ανάπτυξης της πελατοκεντρικής στρατηγικής του Ομίλου.

Οι διακρίσεις του Ομίλου ΟΤΕ στα HR Awards 2016 έρχονται να επιβεβαιώσουν το στρατηγικό του στόχο που είναι η ανάδειξή του ως ελκυστικός εργοδότης και η δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος ασφάλειας και δημιουργικότητας για τους ανθρώπους του.

Facebook Comments