Θετική “τροχιά” ακολούθησαν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας Sanofi για το α τριμήνο του 2017, ενώ ταυτόχρονα  επιβεβαιώθηκαν τόσο οι προβλέψεις για το τρέχον έτος όσο και η πρόοδος του Στρατηγικού Χάρτη 2020 (Roadmap 2020).
Πιο συγκεκριμένα, τα ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και οι προβλέψεις του 2017 επιβεβαίωσε η αύξηση κατά 7,6% των εσόδων λειτουργικής δραστηριότητας (σε σταθερές τιμές συναλλάγματος και σε σταθερή δομή), τα οποία ανήλθαν 2.442 εκατ. ευρώ, καθώς και τα κέρδη από δραστηριοτήτων ανά μετοχή (EPS), τα οποία αυξήθηκαν κατά 3% σε σταθερές τιμές συναλλάγματος αγγίζοντας τα 1,42 ευρώ και κατά 6% σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία.

Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό, για το 2017 η Sanofi εξακολουθεί να αναμένει καθαρά κέρδη από δραστηριότητες ανά μετοχή (EPS) τα οποία θα παραμείνουν σταθερά στο -3% σε σταθερές τιμές συναλλάγματος, εξαιρουμένων απρόβλεπτων δυσμενών εξελίξεων, ενώ τα καθαρά έσοδα βάση IFRS ύψους 5.701 εκατ. ευρώ (αύξηση 424%) περιλάμβαναν καθαρό κέρδος 4.427 εκατ. ευρώ το οποίο προέκυψε από την πώληση της Merial.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η αύξηση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο υποστηρίχθηκε από τις Μονάδες Ειδικής Φροντίδας, Εμβολίων και των Αναδυόμενων Αγορών. Αναλυτικότερα:

  • Οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε €8.648 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 11,1% σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία και 8,6% σε σταθερές τιμές συναλλάγματος αντικατοπτρίζοντας την απόκτηση του Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της Boehringer Ingelheim’s (BI) κα την πλήρη ενοποίηση των Ευρωπαϊκών Μονάδων Εμβολίων της Sanofi. Σε σταθερή δομή και σταθερές τιμές συναλλάγματος, οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,5%.
  • Οι πωλήσεις της Παγκόσμιας Επιχειρησιακής Μονάδας Sanofi Genzyme (Μονάδα Ειδικής Φροντίδας) αυξήθηκαν κατά 15,5% σε σταθερές τιμές συναλλάγματος χάρη στα προϊόντα για την Πολλαπλή Σκλήρυνση.
  • Ο πωλήσεις της Παγκόσμιας Επιχειρησιακής Μονάδας Διαβήτη και Καρδιαγγειακών Νοσημάτων μειώθηκαν κατά 7,7% σε σταθερές τιμές συναλλάγματος. Οι πωλήσεις της Παγκόσμιας Επιχειρησιακής Μονάδας Διαβήτη μειώθηκαν κατά 6,0%.
  • Η Παγκόσμια Επιχειρησιακή Μονάδα Sanofi Pasteur σημείωσε αύξηση 13,2% σε σταθερές τιμές συναλλάγματος και με συνεχή αναδιάρθρωση λόγω των ισχυρών πωλήσεων των παιδιατρικών εμβολίων συνδυασμού.
  • Οι πωλήσεις του Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων Υγείας αυξήθηκαν κατά 4,7% σε τιμές συναλλάγματος και σε συνεχή αναδιάρθρωση χάρη των Ευρωπαϊκών αποδόσεων.
  • Οι πωλήσεις της επιχειρησιακής μονάδας Αναδυόμενων Αγορών αυξήθηκαν κατά 8,5% σε σταθερές τιμές συναλλάγματος και σε συνεχή αναδιάρθρωση.

“Έχουμε ξεκινήσει το έτος με μια ισχυρή ανάπτυξη που προέρχεται από τις Μονάδες Ειδικής Φροντίδας και Εμβολίων, καθώς και τις καλές επιδόσεις των Αναδυόμενων Αγορών. Βασικό μας συμπέρασμα για το πρώτο τρίμηνο είναι το γεγονός ότι τα αποτελέσματα ωφελήθηκαν από την ολοκλήρωση της ενσωμάτωσης του Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της Boehringer Ingelheim’s και των Ευρωπαϊκών Μονάδων Εμβολίων. Παράλληλα, η απλουστευμένη οργάνωση συνεχίζει να συμβάλλει στη χρηματοοικονομική απόδοση της Sanofi” σχολίασε ο κ. Olivier Brandicourt, Sanofi Chief Executive Officer.

Σύμφωνα με τον ίδιο, επίσης, το λανσάρισμα του dupilumab στην Αμερική για μέτρια έως σοβαρή ατοπική δερματίτιδα αποτελεί ένα βασικό ορόσημο καινοτομίας στον στρατηγικό χάρτη της πορείας της εταιρείας, θέτοντας “τα θεμέλια για τον Τομέα της Ανοσολογίας”, αλλά και παρέχοντας “ένα εξαιρετικά καινοτόμο φάρμακο σε ασθενείς που πάσχουν από αυτή την εξουθενωτική ασθένεια”.

Σε ό,τι αφορά τέλος την πρόοδο του Στρατηγικού Χάρτη 2020 (Roadmap 2020), αυτή σχετίζεται τόσο με την σωστή πορεία της ενσωμάτωσης του Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της Boehringer Ingelheim, η οποία ενίσχυσε τη θέση της Sanofi σε βασικές κατηγορίες και περιφέρειες, όπως και με την κυκλοφορία στις ΗΠΑ του dupilumab -για μέτρια έως σοβαρή ατοπική δερματίτιδα- όσο και του πρώτου σταθερού συνδυασμού ινσουλίνης glargine και λιξισενατίδης (100/33) για τον διαβήτη τύπου 2.
 

Facebook Comments