Η Volkswagen απέσπασε τον τίτλο “Most Innovative Volume Brand” στην έρευνα που διεξήγαγε το Center of Automotive Management. Το βραβείο παρέλαβε ο Stefan Gies, Επικεφαλής του Τμήματος Εξέλιξης Πλαισίων Επιβατικών Αυτοκινήτων της Volkswagen, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Φρανκφούρτη, ενώ η Volkswagen τιμήθηκε και ως η πιο καινοτόμος μάρκα στις κατηγορίες “Interface & Connectivity” και “Autonomous Driving & Safety”.

Σύμφωνα με την έρευνα του CAM η Volkswagen χαρακτηρίστηκε ως η πιο προηγμένη μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής. Η έρευνα AutomotiveINNOVATIONS έχει στόχο να αναγνωρίσει τις μελλοντικές τάσεις και να διακρίνει το καινοτόμο προφίλ των διαφόρων κατασκευαστών αυτοκινήτων.

Η επίσημη ετυμηγορία της κριτικής επιτροπής για το φετινό νικητή ήταν: «Με 60 ανεξάρτητες καινοτομίες, η Volkswagen είναι μακράν η πιο καινοτόμος μάρκα οχημάτων μαζικής παραγωγής. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που μέτρησαν στο αποτέλεσμα ήταν το Trailer Assist, που διατίθεται για το Golf και το Tiguan για πρώτη φορά, και είναι παγκόσμια καινοτομία στις αντίστοιχες κατηγορίες τους.»

Η Volkswagen ξεχώρισε επίσης στην κατηγορία “Interface & Connectivity”, αλλά και στον τομέα “Autonomous Driving & Safety”. 

Facebook Comments