Τον Ιούνιο ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

MarketNews

«Η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπαίνει πια στις ράγες», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, ανακοινώνοντας ότι την Παρασκευή υπεγράφη η μεταφορά των μετοχών της από το δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ.

Γνωστοποίησε ακόμη ότι η διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα ξεκινήσει τον Ιούνιο από το ΤΑΙΠΕΔ. «Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουμε ένα διαφορετικό τοπίο στους σιδηροδρόμους στην Ελλάδα», πρόσθεσε.

Παίρνοντας τον λόγο ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Γιάννης Εμίρης δήλωσε ότι από τη συγκεκριμένα χρονική στιγμή και στο εξής ξεκινά μια πολύ έντονη διαδικασία για την προετοιμασία της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Είπε ακόμη ότι τα προδιαγραφέντα χρονοδιαγράμματα προβλέπουν ότι μέχρι το τέλος του ερχόμενου τριμήνου, «θα έχει βγει ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον αέρα».

Σύμφωνα με τον κ. Εμίρη, ο διαγωνισμός πρόκειται να κρατήσει μερικούς μήνες. «Προσδοκούμε», συμπλήρωσε, «να τρέξουμε μια πολύ γρήγορη και σφιχτή διαδικασία προκειμένου να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε αυτή την πολύ σημαντική αποκρατικοποίηση μέχρι τα τέλη του χρόνου, αρχές του επομένου το αργότερο».

«Συνεπώς, από δω κι εμπρός θα τρέξουμε πάρα πολύ γρήγορα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε αναζήτηση επενδυτή με κεφάλαια και εμπειρία

Ερωτηθείς για το ποιο είναι το προφίλ του κατάλληλου επενδυτή, ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ εξήγησε ότι αναζητείται ένας επενδυτής «ο οποίος έχει την εμπειρία να τρέξει τέτοιου είδους υποδομές».

«Δε θα είναι ένας οποιοσδήποτε επενδυτής σε κεφάλαια, θα είναι ένας επενδυτής ο οποίος θα έχει κάποια εμπειρία στο χώρο. Και οπωσδήποτε και κάποιο στρατηγικό ενδιαφέρον», συνέχισε.

«Πολύ σύντομα» ξεκινά και η Rosco

Όσον αφορά τα σχέδια αποκρατικοποίησης της επισκευαστικής βάσης τροχαίου υλικού (Rosco) ο κ. Εμίρης δήλωσε ότι αυτήν την περίοδο οι αρμόδιοι εργάζονται για να προσδιορίσουν τα περιουσιακά στοιχεία που θα ανήκουν στη δική της υποδομή και για να προσδιορίσου τη σχέση που θα έχει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Πολύ σύντομα πρόκειται να ξεκινήσει και η Rosco. Πρακτικά η Rosco και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φιλοδοξούμε να τρέξουν παράλληλα και πρέπει να τρέξουν παράλληλα», κατέληξε.