Η βενζινοκίνητη έκδοση του και συγκεκριμένα αυτή με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 0.9 IG-T, καθώς διατίθεται και με ατμοσφαιρικό ενός λίτρου, αποτελεί την ευχάριστη έκπληξη για το δημοφιλές μοντέλο της Nissan.
 
Ο μικρός 900αρης βενζινοκινητήρας έχει ισχύ 90 ίππων (5.500 σ.α.λ.) και μικρή σχετικά ροπή 140 Nm, η οποία εμφανίζεται κάπως ψηλά και λίγο απότομα στις 2.250 σ.α.λ., ενώ χαμηλότερα υπάρχει μια σχετική αδράνεια, ωστόσο όσο ανεβαίνει η βελόνα στο στροφόμετρο τόσο πιο ζωηρός γίνεται.



Κραδασμούς λόγω της τρικύλινδρης φύσης του δε διαπιστώσαμε, παρά μόνο ένα ελαφρύ κροτάλισμα που σίγουρα δεν ενοχλεί, ενώ γενικότερα έχει πολιτισμένη λειτουργία.
 
Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5-σχέσεων, το οποίο έχει μακριά κλιμάκωση και λεβιέ με καλή αίσθηση και εύκολα κουμπώματα.


Αυτό που προκαλεί εντύπωση από τα πρώτα χιλιόμετρα με το νέο Micra είναι το σύστημα διεύθυνσης. Το τιμόνι αρχικά δείχνει λίγο πιο βαρύ από το αναμενόμενο και ότι θα έχει τεχνίτη αίσθηση, ωστόσο η πρώτη αυτή εντύπωση δεν είναι αντιπροσωπευτική, καθώς αντιλαμβάνεσαι ότι στα χέρια σου φτάνει αρκετή πληροφόρηση και ακρίβεια είτε πηγαίνεις με χαλαρούς ρυθμούς, είτε πιο σβέλτα.



Αρκετά καλή, για τα δεδομένα πάντα, είναι και η ηχομόνωση της καμπίνας. Μετά εντυπωσιάζεσαι από την ποιότητα κύλισης με το πλαίσιο να αποδεικνύεται στιβαρό περιορίζοντας σημαντικά τις κλίσεις στις στροφές. Σε αυτό συμβάλει και η ανάρτηση που αν και σκληρή δε φάνηκε να «σκοντάφτει» απότομα στις πολλές λακκούβες των ελληνικών δρόμων, ενώ το Micra που είχαμε στη διάθεση μας πατούσε σε ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 205/45.



Στην οδηγική συμπεριφορά θα προσθέσουμε και τα κρατήματα, ενώ από πλευράς επιδόσεων, ο μέσος οδηγός θα μείνει ικανοποιημένος.



Στο νέο Micra συναντούμε πολλά στοιχεία από το Qashqai γεγονός που μας δείχνει, το πόσο οι  αρκετοί διακόπτες, ο πίνακας οργάνων, ο λεβιές ταχυτήτων κ.ά. θυμίζουν το best seller SUV, ενώ ιδιαίτερα χρηστική είναι η μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα που παρέχει πληροφορίες για το ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης, τη σύνδεση με το κινητό κ.ά. 



Πολύ όμορφη αίσθηση έχει και το νέο τιμόνι πάνω στο οποίο βρίσκονται διακόπτες που αφορούν το cruise control (αυτόματος πιλότος), το τηλέφωνο, το ηχοσύστημα κ.ά



Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως οι άνθρωποι της Nissan σκέφτηκαν το… μέλλον και διέπρεψαν σχεδιαστικά. Το καταλαβαίνεις από την πρώτη ματιά, το εμπεδώνεις όσο το κοιτάς. 



Σπορ γραμμές, φουσκώματα, φώτα ημέρας LED και πολλούς συνδυασμούς χρωμάτων και αντιθέσεων. Το Micra σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις το συνδυασμό χρωμάτων που θες να κάνεις με την οροφή, τους καθρέπτες, τους προφυλακτήρες, τα… πάντα, άρα να δημιουργήσει το δικό σου αποκλειστικό Micra.



Συνδυασμό χρωμάτων μπορείς να επιλέξεις και για την καμπίνα, όπου επιπλέον έχεις τη δυνατότητα να επενδύσεις με δέρμα, όχι μόνο τα καθίσματα αλλά το ταμπλό όπως και άλλα μέρη. Η εικόνα αρέσει όπως και η αίσθηση στην… αφή, κίνηση που όλοι λίγο πολύ κάνουμε όταν μπούμε σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο



Με το βενζινοκινητήρα 0.9 IG-T η αρχική τιμή του νέου Micra στην έκδοση Energy διαμορφώνεται στα 14.090 ευρώ. 



Τεχνικά ΧαρακτηριστικάNissan Micra 0.9 βενζίνη

Κυβισμός (cc)898 κ.εκ.

1.461

Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)90/5.500

90/4.000

Ροπή (Nm/σ.α.λ.)140/2.250

220/2.000

Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)12.1 δευτ. 

11.9

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)175

179

Μέση Κατανάλωση4.4 λτ./100 χλμ.

3.2 λτ./100 χλμ.

Εκπομπές Ρύπων CO299 γρ./χλμ

85 γρ./χλμ

Τέλη Κυκλοφορίας89.1 ευρώ

0 ευρώ

Μήκος (μέτρα)3.9993.999

Πλάτος (μέτρα)1.743

1.743 

Ύψος (μέτρα)1.4451.445

Βάρος (κιλά)1.001

1.082

Χώρος Αποσκευών (λίτρα)300

300
 

Facebook Comments