Η ελληνική αντιπροσωπεία οργάνωσε μια μεγάλη δημοσιογραφική παρουσίαση για το νέο μοντέλο στην περιοχή των Καλαβρύτων, δείγμα της σημασίας που έχει η X3 για τη μάρκα. 
 
Η πρώτη γενιά της X3 κυκλοφόρησε στους δρόμους το 2003. Στα 7 χρόνια παρουσίας της πουλήθηκαν 600.000 μονάδες μέχρι και το 2010, οπότε και έκανε την εμφάνισή της η δεύτερη γενιά. Περισσότερα από 900.000 BMW X3 2ης γενιάς πουλήθηκαν παγκοσμίως, με το σύνολο (1η και 2η γενιά) να ξεπερνά το 1.5 εκατ. μονάδες, νούμερο που δείχνει και την επιτυχία του γερμανικού SUV.

Στην 3η γενιά της BMW X3, η σχεδιαστική φιλοσοφία έχει διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό τις γραμμές της. Οι εξωτερικές αλλαγές επικεντρώνονται κυρίως στη νέα, πιο μάτσο, μάσκα, τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, στους νέους προβολείς ομίχλης, τις διπλές εξατμίσεις, κ.ά.

Η 3η γενιά είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από την 2η, σε πλάτος, ύψος, μήκος και μεταξόνιο. Ο χώρος αποσκευών έχει παραμείνει στα 550 λίτρα σε αντίθεση με το βάρος που είναι κατά 20 κιλά πιο βαριά (1.750 από 1.730 κιλά).
 
Η νέα BMW X3 αποτελεί την 3η γενιά ενός μοντέλου που δημιούργησε μία πολυτελής κατηγορία οχημάτων ελευθέρου χρόνου. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σε πανελλαδική  παρουσίαση στα Καλάβρυτα και το marketnews.gr ταξίδεψε, οδήγησε και πήρε μία πρώτη οδηγική γεύση αλλά και εικόνα επί πολυτέλεια, τεχνολογία και άνεση συνθέτουν το τρίπτυχο της 3ης γενιάς BMW X3…ελληνικού εδάφους.



Εκτός από την πολυτέλεια, αίσθηση προκαλεί η κορυφαία ποιότητα κύλισης αλλά και η άνεση στην καμπίνα των επιβατών, γεγονός που ανεβάζουν πολύ τον πήχη στην λεγόμενη premium κατηγορία. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο, τουλάχιστον στην έκδοση diesel με τους 190 ίππους είναι η κατανάλωση καυσίμου που θυμίζει περισσότερο μικρό μοντέλο παρά ένα μεγάλο ογκώδες όχημα μήκους 4,709 μέτρων.
 
Οι μεγάλες αλλαγές επικεντρώνονται στην καμπίνα των επιβατών που είναι πλέον πιο λειτουργική και με πολλά στοιχεία από τις τελευταίες γενιές 5 Series και 7 Series. Ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα αλλά και η διάταξη στο σημείο κάτω από αυτή.
 
Ένα στοιχείο πολύ χρηστικό αφορά στην ασύρματη φόρτιση του κινητού τηλεφώνου αλλά και του… κλειδιού που θυμίζει κόσμημα. Το μόνο που πρέπει να κάνει αυτό που βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο είναι να ακουμπήσει το τηλέφωνό του και αυτό θα αρχίσει να γεμίζει ενέργεια! 
 
Ένα εντυπωσιακό στοιχείο αφορά στον τρόπο που ο οδηγός χειρίζεται το ηχοσύστημα. Συγκεκριμένα, μπορεί κάνοντας… χειρονομίες να αυξομειώνει την ένταση του ραδιοφώνου, να αλλάζει σταθμούς κ.ά. 
 
Η νέα BMW X3 εφοδιάζεται με σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης. Με απλά λόγια το αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα να πηγαίνει και να… στρίβει μόνο του, αρκεί ο οδηγός να ακουμπά απλά το τιμόνι! Επίσης το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί και μόνο του, ακόμα και χωρίς να ακουμπά ο οδηγός το τιμόνι για σχεδόν 15 δευτερόλεπτα! Η 3η γενιά θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα μόνο με σύστημα xDrive, δηλαδή μία εξελιγμένη αυτόματη τετρακίνηση που θα φανεί πολύ χρήσιμη τόσο στην οδήγηση στο δρόμο όσο και εκτός δρόμου. Χαρακτηριστικό στοιχείο είναι η πλήρης μεταβλητή κατανομή της ροπής στους δύο άξονες σε ποσοστό 0% έως 100%.
 
Τα πλαϊνά τζάμια του γερμανικού οχήματος ελευθέρου χρόνου έχουν πάχος 4,4mm και εξοπλίζονται με… ακουστική μεμβράνη. Ο συνδυασμός αυτός συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην μείωση θορύβου στο εσωτερικό της καμπίνας.H γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει τρεις βενζινοκινητήρες και δύο κινητήρες diesel με εκδόσεις ισχύος από 184 έως 360 ίππους. Η χωρητικότητες ξεκινούν από τα 2.0 λίτρα και φτάνουν τα 3.0 ενώ όλα τα μοντέλα εφοδιάζονται με το αυτόματος κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων.Οι τιμές ξεκινούν από 58.130ευρώ
 
 
H αντιπροσωπεία της BMW έδωσε την ευκαιρία στους έλληνες δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου και για μια πρώτη επαφή με ένα ακόμα νέο μοντέλο της μάρκας που παρουσιάστηκε πριν τρεις μήνες στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τη BMW σειράς 6 Gran Turismo. Το μεγάλο τετράθυρο κουπέ της γερμανικής εταιρείας είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με πίσω κίνηση ή τετρακίνηση, σε τιμές που ξεκινούν από τα 88.570 ευρώ για τη βενζινοκίνητη 2λιτρη 630i με ένα κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού (η πλήρης λίστα δεν ήταν διαθέσιμη από την εταιρεία κατά την παρουσίαση) ιδιαίτερα σε τεχνολογίες ασφάλειας και οδηγικά βοηθήματα, που αποτελούν ένα πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση της καθιέρωσης της αυτόνομης οδήγησης. Οι τιμές για τις εκδόσεις ντίζελ ξεκινούν από 92.970 ευρώ για την 3λιτρη 630d.
 
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στα Καλάβρυτα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την 630i με τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 248 ίππων. Φυσικά δεν τίθεται θέμα για τα επίπεδα ποιότητας και λειτουργικότητας αυτού του αυτοκινήτου, αλοίμονο άλλωστε αν υπήρχαν τέτοιοι είδους ψεγάδια σ αυτά τα επίπεδα τιμής! Αυτό όμως που είναι εντυπωσιακό και δείχνει την τεράστια εξέλιξη της τεχνολογίας των αυτοκινήτων, είναι ότι ακόμα και σ αυτό το περιβάλλον των ορεινών στενών δρόμων με τις συνεχείς στροφές, δεν γίνεται ούτε μια στιγμή αισθητό το μεγάλο μέγεθος του αυτοκινήτου, όσο κι αν το πιέσεις. Σημαδεύεις, πατάς και στρίβεις εκεί ακριβώς που θέλεις, με απόλυτη ακρίβεια, χωρίς μεταφορές βάρους και χωρίς την παραμικρή «δυσαρέσκεια» από το αυτοκίνητο. Εξαιρετικά στημένο, προσφέρει μια ποιότητα κύλισης υπεράνω κριτικής κι έναν εξαιρετικό συνδυασμό άνεσης και ακριβέστατης οδικής συμπεριφοράς. Τιμόνι και φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, ενώ ένα άλλο στοιχείο ενδεικτικό της εξέλιξης της τεχνολογίας είναι ο πολύ καλός κινητήρας με την άφθονη ροπή (40,8 kgm σταθερά από τις 1.550 μέχρι τις 4.400 στροφές), που μπορεί να κινήσει χωρίς την παραμικρή δυσκολία το αυτοκίνητο των 1800 περίπου κιλών με πολύ γρήγορους ρυθμούς (η BMW αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 6,3 και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα)
 
Οι χώροι που προσφέρονται για τους επιβάτες είναι πραγματικά πολύ μεγάλοι, ενώ τεράστιος είναι και ο χώρος αποσκευών, που φτάνει τα 610λίτρα, 110 περισσότερα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Βασική προϋπόθεση στα μεγάλα τετράθυρα κουπέ είναι να προσφέρουν όχι μόνο χώρους αλλά και λειτουργικότητα. Οι κινητήρες με τους οποίους προσφέρεται το αυτοκίνητο είναι δύο βενζινοκινητήρες τούρμπο, 2λιτρος με 258ίππους και 3λιτρος με 340 ίππους (ο δεύτερος και σε τετρακίνητη έκδοση), κι ένας 3λιτρος ντίζελ με 265 ίππους σε έκδοση με πίσω κίνηση ή με τετρακίνηση ή με 320 ίππους αποκλειστικά με τετρακίνηση. Το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 ταχυτήτων. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι ο πίσω άξονας έχει στάνταρ αερανάρτηση με αυτόματη ρύθμιση ύψους, ενώ στις προαιρετικές επιλογές του αγοραστή συμπεριλαμβάνεται και εμπρός αερανάρτηση, δυναμικός έλεγχος απόσβεσης, ενεργές αντιστρεπτικές ράβδοι και ενεργό σύστημα διεύθυνσης. Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ηλεκτρονικά συστήματα συνδεσιμότητας, πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και οδηγικά βοηθήματα έχει χρησιμοποιηθεί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και θα αναφέρουμε ενδεικτικά ότι στον στάνταρ ή προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει σύστημα αναγνώρισης φωνής για φωνητικές εντολές, σύστημα head up display, σύστημα επαγωγικής φόρτισης smartphone, WiFi hotspot για μέχρι 10 συσκευές, ενεργό cruise control με λειτουργία Stop & Go, σύστημα προειδοποίησης διασταυρούμενης κυκλοφορίας, σύστημα προειδοποίησης κινδύνου μέσω σύνδεσης με άλλα αυτοκίνητα BMW κλπ. 

 

Facebook Comments