3 ERMIS για τον Κωτσόβολο
Οι συνεργάτες της Κωτσόβολος, The Newtons Laboratory και Yard, απέσπασαν 3 βραβεία στην απονομή των Ermis Awards
Οι συνεργάτες της Κωτσόβολος, The Newtons Laboratory και Yard, απέσπασαν 3 βραβεία στην απονομή των Ermis Awards
Οι συνεργάτες της Κωτσόβολος, The Newtons Laboratory και Yard, απέσπασαν 3 βραβεία στην απονομή των Ermis Awards, του μοναδικού θεσμού βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα που διοργανώνονται κάθε χρόνο από την ΕΕΔΕ. Συγκεκριμένα η Κωτσόβολος κέρδισε 2 Digital Ermis και 1 στην κατηγορία Production:
Silver Award- Web campaigns- Consumer Products & Retail Spaces– εταιρεία The Newtons Laboratory
Για την περίοδο του Black Friday και πάνω στην καμπάνια ‘’Είχες και στο χωριό σου;’’ δημιουργήθηκε μία internetική προέκταση της καμπάνιας με στόχο να προτρέψει τον κόσμο να επισκεφτεί το Online κατάστημα Κωτσόβολος και να κάνει τις αγορές του. Ο Κωτσόβολος συμμετέχοντας σε αυτή την περίοδο προσφορών, ήθελε να δείξει ότι όχι μόνο έχει πολύ χαμηλές τιμές, αλλά και καμία περίοδος εκπτώσεων δεν είναι «ξένη» σε αυτόν. Η δημιουργία θετικού sentiment παρόλη την αρνητική προδιάθεση του κόσμου σε κάτι ξενόφερτο και την πιθανή καχυποψία σε μια νέα, μικρής διάρκειας περίοδο εκπτώσεων, ήταν η βασική ανάγκη του brand. Δημιουργήθηκε μια online καμπάνια που εκτός από YouTube ταινία ειδικά φτιαγμένη για το μέσο και την ειδική διαμόρφωση του website σχετικά με την καμπάνια, έτρεξε και μια καμπάνια στα social media στην οποία παρουσιάστηκαν τα προϊόντα που βγαίνουν σε προσφορά σε χωριάτικη έκδοση, ενταγμένες σε αντίστοιχο περιβάλλον υπαίθρου. Η Κωτσόβολος κάλεσε το κοινό να μοιραστεί μαζί του προσωπικές του αναμνήσεις και προτιμήσεις από το χωριό του κερδίζοντας τις αντίστοιχες συσκευές.
Το Black Friday είναι μια νέα περίοδος εκπτώσεων που έχει «εισαχθεί» στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, η οποία δημιουργεί μεγάλο επικοινωνιακό buzz. Ο Κωτσόβολος συμμετέχοντας σε αυτή την περίοδο προσφορών, ήθελε να δείξει ότι όχι μόνο έχει πολύ χαμηλές τιμές, αλλά και καμία περίοδος εκπτώσεων δεν είναι «ξένη» σε αυτόν.
Απαντώντας στο ερώτημα Είχες και στο χωρίο σου ΜΠΛΑΚ ΦΡΑΪΝΤΕΙ; Η Κωτσόβολος απαντάει «Ναι, στο Κωτσόβολο είχαμε, όπως είχαμε και τα πιο προηγμένα τεχνολογικά προϊόντα… σε χωριάτικη έκδοση!». Δημιουργήθηκε μία σειρά από βουκολικές καινοτομίες, οι οποίες συνοδευόντουσαν από δεκαπεντασύλλαβο ποιμενικό στίχο, ο οποίος με την ατόφια ντοπιολαλιά της υπαίθρου, εξυμνούσε το προϊόν και τη χρήση του. Εντάχθηκαν εν ώρα χρήσης στο αντίστοιχο περιβάλλον υπαίθρου και καλέσαμε το κοινό να μοιραστεί προσωπικές του αναμνήσεις και προτιμήσεις από το χωριό του κερδίζοντας τις αντίστοιχες συσκευές, ενώ παράλληλα εκπαιδεύαμε τον κόσμο στα προϊόντα που βγήκαν σε προσφορά.
Silver Award-Set construction & Event Branding (Production) – εταιρεία Yard
Η έκθεση τεχνολογιας “Thanks to Tech” πραγματοποιήθηκε για δεύτερη χρονιά στον 4ο όροφο του εμπορικού κέντρου, The Mall Athens, για τρία συνεχόμενα τριήμερα γεμάτα τεχνολογία. Σε ένα φουτουριστικό χώρο 1.200 τετραγωνικών μέτρων, εκτέθηκαν130 προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας με πάνω από 50 από αυτά να μην έχουν καν κυκλοφορήσει στην αγορά! Η πολυβραβευμένη έκθεση άνοιξε τις πόρτες της στο κοινό στις 24 Νοεμβρίου, και κάλεσε όλον τον κόσμο να θαυμάσει τα τεχνολογικά επιτεύγματα και οικοσυστήματα συσκευών που φανερώνουν πως η τεχνολογία δεν κερδίζει απλά τις εντυπώσεις, αλλά γίνεται απαραίτητη για την καθημερινότητα!
Ο σχεδιασμός και η παρουσίαση των συσκευών τελευταίας τεχνολογίας έγινε σε φουτουριστικό περιβάλλον, ιδανικό για την ανάδειξη των προηγμένων τεχνολογικά συσκευών. Παράλληλα, η έκθεση “Thanks to Tech” χάρισε στους επισκέπτες μια σειρά από διαδράσεις που πρόσφεραν τόσο ψυχαγωγία, όσο και βιωματική εμπειρία για τη χρήση των συσκευών.
Η Κωτσόβολος συνεχίζει να εκπλήσσει τους λάτρεις της τεχνολογίας, μέσα από δημιουργικές καμπάνιες και ενέργειες που ενδυναμώνουν το ισχυρό brand name του στην αγορά.
Facebook Comments