Το Qashqai είναι κάτι σαν την «κότα με τα χρυσά αυγά». Πουλούσε, πουλάει και προφανώς θα εξακολουθεί να πουλάει ακόμα, αφού η ανανέωση το κρατάει στην επικαιρότητα. Τα προσόντα του εξακολουθούν να ικανοποιούν, ενώ οι βελτιώσεις που έγιναν στην ανανέωση αναβάθμισαν την άνεση που προσφέρει και την αίσθηση ποιότητας στο εσωτερικό, δημιουργώντας ένα ακόμη πιο εύγευστο πακέτο
Ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 με τους 110 ίππους και τα 26,5 kgm ροπής ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. αποδεικνύεται στην πράξη γι άλλη μια φορά εξαιρετικός. Έχει πολύ καλή ροπή από χαμηλά που εξασφαλίζει καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις και κατά συνέπεια ξεκούραστη οδήγηση, έχει την ευστροφία (για ντίζελ) που επιτρέπει να προσπερνάς χωρίς άγχος ακόμα και σε μια ανηφορική διαδρομή. Σύμμαχός του το εξαιρετικό εξάρικιβώτιο, με καλή αίσθηση στον επιλογέα αλλά και σωστή κατανομή στη διάταξη των σχέσεων. Εκτός από τις ικανότητες έλξης, ο συγκεκριμένος πετρελαιοκινητήρας διακρίνεται τόσο για την δοκιμασμένη αξιοπιστία όσο και τη χαμηλή κατανάλωση. Εμείς είδαμε γύρω στα 6 λίτρα ανά 100 χλμ., στην επταήμερη συμβίωση μαζί του.
Η ανανέωση βελτίωσε την ποιότητα υλικών στο μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού, κάτι που καταλαβαίνεις από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς σε αυτό. Ο μειωμένος κεντρικός όγκος του βελτιώνει την ορατότητα προς τον πίνακα οργάνων, ενώ παράλληλα η πιο παχιά στεφάνη προσφέρει μια πιο ευχάριστη αίσθηση στην αφή. Ο χώρος αποσκευών των 406 λίτρων προσφέρει μεγάλη ευελιξία διαμόρφωσης σε οριζόντιο και κάθετο επίπεδο, χάρη στα κινητά στοιχεία του δαπέδου. Πολύ καλοί επίσης είναι οι χώροι για μικροπράγματα στο εσωτερικό. Η θέση οδήγησης είναι ψηλή, με την εργονομία να είναι εύκολη ακόμη και στην περίπτωση που επιβιβαστείς για πρώτη φορά στο αυτοκίνητο. Τα πολύ καλά μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και η πλήρης έλλειψη τριγμών από τη γεροδεμένη κατασκευή, δημιουργούν θετική διάθεση σε οδηγό και επιβάτες. Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινάει από 21.790 ευρώ (1.5 dCi), με ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού στο οποίο στάνταρ είναι το ESP, 6 αερόσακοι, κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέφτες, υπολογιστής ταξιδιού, ηχοσύστημα με θύρες USB και Aux και χειριστήρια στο τιμόνι, cruise control, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, σύστημα start-stop κλπ
Η Nissan έχει κάνει πολύ «ψαγμένη» δουλειά στο στήσιμο του αυτοκινήτου και με την ανανέωση επέφερε καλύτερο αποτέλεσμα στην άνεση, στην κύλιση, στα αναδυόμενα (λιγότερα) dB. Νέες ρυθμίσεις σε αμορτισέρ, ελατήρια και αντιστρεπτική έφεραν το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Στο δρόμο και στην απαιτητική διαδρομή έχει πολύ καλό κράτημα ενώ η συμπεριφορά του είναι προοδευτική στην πίεση, χωρίς να αιφνιδιάζει. Προφανώς γέρνει περισσότερο από ένα χάτσμπακ λόγω αυξημένου ύψους, χωρίς υπερβολές όμως και χωρίς αυτές οι κλίσεις να προκαλούν έντονη υποστροφή ή απότομες μεταφορές βάρους. Θετικές εντυπώσεις αφήνουν τα φρένα του, ενώ σε ότι έχει να κάνει με το σύστημα διεύθυνσης, αναμέναμε λίγο καλύτερη απόκριση.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1461 cc
Ισχύς: 110 PS/4000 rpm
Ροπή: 26.5 kgm/1750-2500 rpm
Μετάδοση: Στον εμπρός άξονα
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100km/h: 11,9 sec
Τελική ταχύτητα: 182 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 3,8 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Facebook Comments