Μπορεί στη χώρα μας να μην την έχουμε χαρεί -να και κάτι που μπορούμε να αποδώσουμε πραγματικά στην Κρίση- αλλά πέρασαν αισίως περισσότερα από τρία χρόνια από την παρουσίασή της το 2011 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Υπάρχει μια λογική λοιπόν στην κίνηση της Toyota να προχωρήσει σε ανανέωση. Υπάρχει βέβαια ακόμα περισσότερη λογική στην επιλογή αυτή η ανανέωση να είναι μικρή και ανεπαίσθητη, αφού δεν μπορείς να πεις ότι το σχέδιο έχει κουράσει ή κουραστεί. Οπότε και οι εξωτερικές επεμβάσεις είναι ελάχιστες, με την προσθήκη ενός έντονου πορτοκαλί χρώματος στη γκάμα.

Ίσως η πιο “μεγάλη” αλλαγή λοιπόν ναι είναι οι νέα σειρά ζαντών αλουμινίου, με το βασικό μοντέλο να φορά πλέον 16άρες ζάντες που όπως έχει διδάξει η εμπειρία, μπορεί να μην συγκινούν οπτικά όσο οι 17άρες που αντικαθιστούν, αλλά θα κάνουν το αυτοκίνητο πιο προβλέψιμο και φιλικό στο όριο για κάποιον που θέλει να κάνει τα πρώτα βήματα στην πίσω κίνηση. Για να μην αναφέρουμε ότι τα ελαστικά υψηλότερου προφίλ που φοράνε θα αποσβένουν καλύτερα τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων…

Άλλη μια αλλαγή είναι ότι η κορυφαία έκδοση θα διατίθεται αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, ενώ θα εξοπλίζεται με νέες ζάντες 18 ιντσών σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Καμία αλλαγή δεν θα υπάρχει στα μηχανικά μέρη, όπου παραμένει ο 2λιτρος boxer των 200 ίππων.  

Η διάθεση των νέων μοντέλων θα ξεκινήσει στα μέσα Ιουλίου. Μάλιστα, σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές, όπως αυτή της Αγγλίας με την ισχυρή λίρα, η ανανέωση συνοδεύτηκε από μείωση της τιμής της τάξης των 500 ευρώ.

Facebook Comments