Τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι τράπεζες για την ανάκτηση της αξιοπιστίας μετά το bail-in του περσινού Μαρτίου αποτυπώνει η νέα έρευνα αξιοπιστίας της StockWatch μεταξύ 500 καταναλωτών και 600 επιχειρήσεων.

Παρά την ολοκλήρωση των πανευρωπαϊκών stress tests και τα γενικώς θετικά αποτελέσματα, τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να είναι μάλλον διστακτικά έναντι των τραπεζών.

Η νέα έρευνα δείχνει μικρή μείωση της αξιοπιστίας για τις τράπεζες στα νοικοκυριά, ενώ στις επιχειρήσεις δεν παρατηρείται ουσιαστική συνολική μεταβολή.

Στην έρευνα οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις ρωτήθηκαν κατά πόσον δέκα συγκεκριμένοι τραπεζικοί οργανισμοί είναι αξιόπιστοι και αν θα τους σύστηναν. Οι απαντήσεις δόθηκαν σε κλίμακα από το 0 μέχρι το 10.

Η μέση βαθμολογία που έλαβαν οι δέκα τράπεζες από τα νοικοκυριά περιορίστηκε στο 4,89 από τα δέκα, έναντι 5 τον Ιούνιο του 2014 και 4,97 το Νοέμβριο του 2013.

Παρά τη σημαντική αύξηση κεφαλαίου και το θετικό αποτέλεσμα στα stress tests, η Τρ. Κύπρου εξακολουθεί να λαμβάνει τη χαμηλότερη βαθμολογία από τους καταναλωτές όσον αφορά την αξιοπιστία της.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η αξιοπιστία της Τράπεζας Κύπρου παρέμεινε στο 4,25 όσο ήταν και στην έρευνα Ιουνίου. Για το πόσο αξιόπιστη είναι έλαβε 4,5 και για το πόσο θα συστηνόταν 4.

Στις επιχειρήσεις η βαθμολογία βελτιώθηκε σημαντικά στο 5,20 έναντι 4,45 τον Ιούνιο του 2013 και 5,95 το Μάρτιο του 2013.

Η Ελληνική Τράπεζα έλαβε 5,20 από τα 10 όσον αφορά την αξιοπιστία της από τα νοικοκυριά έναντι 5,40 τον Ιούνιο, περνώντας στη δεύτερη θέση μαζί με το Συνεργατικό Ταμιευτήριο Λεμεσού. Την πρώτη θέση λαμβάνει η RCB Bank με 5,40, όσο ήταν και τον Ιούνιο.

Στις επιχειρήσεις, η Ελληνική λαμβάνει βαθμολογία 5,65 από 6,05 τον Ιούνιο του 2013 και συνεχίζει να κατέχει την πρώτη θέση.

Στα νοικοκυριά, το Ταμιευτήριο Λεμεσού έλαβε 5,2 από τα 10, την ίδια βαθμολογία που είχε και τον Ιούνιο.

Η Eurobank, που σε αντίθεση με τις άλλες εγχώριες τράπεζες, δεν διαθέτει υπηρεσίες λιανικής τραπεζικής λαμβάνει 5,05 από τα 10 σε σύγκριση με 4,40 πέρσι. Μεταξύ των επιχειρήσεων λαμβάνει τη δεύτερη θέση με 5,60.

Η έρευνα ήταν παγκύπρια σε αστικές και αγροτικές περιοχές με άντρες και γυναίκες 18 ετών και άνω. Η μεθοδολογία ήταν τυχαία πολυσταδιακή στρωματοποιημένη δειγματοληψία. Η έρευνα στα νοικοκυριά έγινε μεταξύ 6 και 10 Νοεμβρίου 2014 με τηλεφωνικές συνεντεύξεις από το τηλεφωνικό κέντρο της RAI Consultants. Στις επιχειρήσεις, η έρευνα έγινε μεταξύ 6 και 17 Νοεμβρίου 2014.

 

Facebook Comments