Στην Κίνα και στην Ινδία πωλούν οι Ιάπωνες τα διαμάντια τους, με τις εξαγωγές να έχουν σημειώσει άνοδο 77% το πρώτο τετράμηνο του έτους. Είναι μια λύση για τους Ιάπωνες που καλούνται να αντεπεξέλθουν σε ένα περιβάλλον αμφίρροπης ανάπτυξης και γήρανσης του πληθυσμού. Δεν αναγκάζονται να θυσιάζουν την υπόλοιπη περιουσία τους παρά μόνον πολύτιμα αντικείμενα που δεν εκπληρούν πλέον βασικές ανάγκες όσο πλησιάζουν ή έχουν περάσει τα όρια συνταξιοδότησης.

Περίπου το 25% του πληθυσμού στην Ιαπωνία ξεπέρασε το 65ο έτος της ηλικίας του στο διάστημα του 2013, αντανακλώντας μια αύξηση κατά 12% από το 1990, σύμφωνα με στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας. Θετικό ρόλο στην απόφαση των Ιαπώνων παίζει η υποχώρηση του γιεν. Το ιαπωνικό νόμισμα έχει υποχωρήσει 12% έναντι του δολαρίου το τελευταίο 12μηνο.

Είναι, επίσης, σημαδιακό των αλλαγών που συντελούνται στην παγκόσμια οικονομία. Οι εξαγωγές διαμαντιών αυξήθηκαν από τις αρχές του έτους μέχρι τον Απρίλιο κατά 77% στα 38.032 καράτια από πέρυσι, αντικατοπτρίζοντας το υψηλότερο επίπεδο από το 2007. Την ίδια περίοδο, η αξία τους υπερδιπλασιάστηκε στo ρεκόρ των 3,01 τρισ. γιεν ή 21,7 δισ. ευρώ, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της κυβέρνησης που φθάνουν μέχρι το 1988.

Οι έμποροι μεταχειρισμένων πολύτιμων μετάλλων, κοσμημάτων, ρούχων και άλλων προϊόντων έχουν αυξηθεί κατά 23% την τελευταία 10ετία. Το 2014, η Κίνα ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά διαμαντιών μετά τις ΗΠΑ, σύμφωνα με τον οίκο διαμαντιών DeBears. Προ χρηματοπιστωτικής κρίσης, το 2008, η Ιαπωνία βρισκόταν στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης στην κατανάλωση διαμαντιών, ενώ σήμερα εντοπίζεται στην τέταρτη θέση μετά τις ΗΠΑ, την Κίνα και την Ινδία.

Facebook Comments