Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν φέρει νέα πνοή στη ζωή μας. Ξεκίνησαν από κάτι “αθώο” κι έρασιτεχνικό και πλέον λαμβάνουν προσοχής ακόμη και από μεγάλες πολυεθνικές. Το Instagram έχει μαζί του τη δύναμη της εικόνας. Το Twitter έχει αναδειχθεί γρηγορότερο μέσο ενημέρωσης (και κανιβαλισμού ενίοτε) από το BBC. Το Facebook κάνει ένα συνδυασμό που είναι κάτι περισσότερο από επιτυχημένος. Πόσες ώρες περνάτε μπροστά από την οθόνη του κινητού σας χαζεύοντας με τις ώρες περιπλανήσεις γνωστών κι αγνώστων σε διάφορα μέρη της Ελλαδας; Έχετε ακούσει ή μάλλον έχετε δει κάποιους που το κάνουν (σχεδόν) επαγγελματικά; Αν ναι, ίσως έχετε εντοπίσει ήδη την Αλεξάνδρα Κουκουράκη. Αν όχι, ήρθε η ώρα να την μάθετε. Και όσοι ήδη την ακολουθείτε στο Instagram σήμερα θα τη γνωρίσετε καλύτερα.

Ζούμε στην εποχή της αλληλεπίδρασης. Αυτό είναι το παιχνίδι. Τι δίνεις και τι κερδίζεις με τις φωτογραφίες σου;

Μια εικόνα χίλιες λέξεις. Μια καλή φωτογραφία με ωραία αισθητικη παρουσιάζει διακριτικά το οποιοδήποτε προϊόν, που μπορεί να είναι από ρούχο μέχρι ταξιδιωτικό γραφείο ή τρόφιμο,  με κάποιο αντίτιμο. Το αντίτιμο είναι είδος ή χρήματα ή αμοιβαία διαφήμιση.

Δηλαδή είσαι αυτό που λέμε influencer;

Ακριβώς.

Πες μας τι ακριβώς είναι αυτό και πώς λειτουργεί στα ελληνικά δεδομένα.

Στα ελληνικά δεδομένα το influencing γίνεται κυρίως από επώνυμους. Ποσταρουν μία φωτογραφία όπου “καταναλώνουν “το προϊόν στα social media και πληρώνονται ανάλογα. Οι πιο ασημοι influencers ή αλλιώς micro influencers πληρώνονται συνήθως σε είδος. Δυστυχώς η Ελλάδα είναι πολλά βήματα και σε αυτό πίσω, ενώ στο εξωτερικό το influencing ειναι σχεδόν ο μοναδικός τρόπος προώθησης προϊόντων.

Πιστεύεις ότι αυτό είναι το μέλλον της διαφήμισης; Και τι αντίκρυσμα μπορεί να έχει μακροπρόθεσμα για την οικονομία;

Στο εξωτερικό είναι το παρόν. Σίγουρα αυτός ο τρόπος διαφήμισης παίρνει τεράστιες διαστάσεις και θα αποτελεί το μέλλον της διαφήμισης. Στο εξωτερικό υπάρχουν εταιρείες που μανατζαρουν influencers ή που ασχολούνται αποκλειστικά με αυτόν τον τρόπο διαφήμισης. Μακροπρόθεσμα δημιουργεί νέα πηγή εσόδων για πολύ κόσμο,  αυξάνει τις πωλήσεις προϊόντων μιας που ένας influencer έχει ακόλουθους από όλο τον κόσμο. Εταιρείες που κάνουν διαδικτυακές πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδό, ευνοούνται απίστευτα από το digital influencing.

 

Resting.. #athens #plaka #loveathens #greece #lovegreece #urbanshot #urbanathens #urban #oldcity # INSTAGRAM HAS BLOCKED MY LIKES.. I LL BE ABLE TO LIKE YOUR PHOTOS IN 24 HOURS. .

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alexandra Koukouraki wellness (@alexandradts) στις

12 Ιούλ, 2017 στις 7:31 πμ PDT

Αν μπει κάποιος στο προφίλ σου στο Instagram -ακόμη και φευγαλέα- θα διαπιστώσει ότι για σένα δεν είναι απλώς δουλειά αλλά είναι κάτι πολύ περισσότερο.

Λατρεύω την φωτογραφία και μέσα από το Instagram μπορώ να παρουσιάζω πέρα από προϊόντα, όμορφα τοπία κυρίως από την Ελλάδα.  Είναι ένας δημιουργικός τρόπος να προωθήσω την χώρα μου. Στις φωτογραφίες μου από ορεινά ελληνικά τοπία εισέπραξα πολλά θετικά σχόλια από ξένους που δεν πίστευαν ότι η Ελλάδα έχει κι άλλες ομορφιές πέρα από την Σαντορίνη και τη Μύκονο.

Ποια είναι η αγαπημένη σου φωτογραφία;

Έχω δύο φωτογραφίες που αγαπώ ιδιαίτερα.  Η μία είναι ο “μάγειρας της Μπολονια”μια υπέροχη και αληθινή σκηνή στην Μπολόνια και μια φωτογραφία που παίζω με την αγαπημένη μου σκυλίτσα την Ροζυ. Εκεί παρουσιαζω ενα προϊόν αλλά παράλληλα “διαφημίζω “και την αγάπη που έχω στα ζώα.  Ένα αγαπημένο μου χασταγκ άλλωστε είναι το #adoptdontshop, ειδικα στις ιστορίες μου.

Σε πόσα μέρη έχεις ταξιδέψει ως influencer;

Έχω ταξιδέψει πολύ στην Ελλάδα. Στην Ιταλια δύο τρεις φορές και το καλοκαίρι ετοιμάζομαι για την λιγότερο γνωστή Βαλτική. Μου αρέσει να ανακαλύπτω λιγότερο φωτογραφημενα μέρη.

 

Και αφού το καλοκαίρι έφτασε που μας προτείνεις να πάμε διακοπές;

Μέχρι μέσα Ιουλίου η Ελλάδα είναι παντού όμορφη. Από κει και πέρα η πολυκοσμία δυστυχως αλλοιώνει τα τοπία. Τον Αύγουστο επισκεφθείτε την Αθήνα!

Για να ακολουθήσετε την Αλεξάνδρα πατήστε κλικ εδώ 

Facebook Comments