Shell:Σημαντικές διακρίσεις για τις ελληνικές ομάδες εντός & εκτός πίστας στο Make the Future London
Σημαντικές διακρίσεις απέσπασαν οι ελληνικές ομάδες στο τρίτο φεστιβάλ Make the Future London, το οποίο διήρκεσε από τις 05 έως και τις 08 Ιουλίου
Σημαντικές διακρίσεις απέσπασαν οι ελληνικές ομάδες στο τρίτο φεστιβάλ Make the Future London, το οποίο διήρκεσε από τις 05 έως και τις 08 Ιουλίου
Σημαντικές διακρίσεις απέσπασαν οι ελληνικές ομάδες στο τρίτο φεστιβάλ Make the Future London, το οποίο διήρκεσε από τις 05 έως και τις 08 Ιουλίου. Σε σύνολο 147 ομάδων από 27 χώρες κατόρθωσαν να αποσπάσουν την 10η και 23η θέση στην κατηγορία που συμμετείχαν, καθώς και ένα από τα πέντε βραβεία για τις δοκιμασίες εκτός πίστας.
Πιο συγκεκριμένα:
Η ομάδα «Ποσειδώνας» από τα Τμήματα Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Αυτοματισμού και Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα, με το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχημα Τριήρης, διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) και κατέκτησε την 10η θέση διανύοντας 458km/kWh, βελτιώνοντας σημαντικά την περσινή της επίδοση.
Χορηγοί της ομάδας είναι οι: Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Φωτοκύκλωση, USAG, Mondial Forwarding Hellas S.A., Aegean Airlines, TGS, ΦΑΝΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, Stanley Black & Decker, MICRON-20, UNIT Professional Power Conversion και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Προηγμένα Βιομηχανικά Συστήματα Παραγωγής».
Η ομάδα «Προμηθέας» από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείουδιαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) με το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχημα Πυρφόρος και κατέλαβε την 23η θέση αγγίζοντας τα 201 km/kWh.
Η ομάδα κατέκτησε και το Βραβείο Ασφάλειας Οχήματος, καθώς η κριτική επιτροπή εντυπωσιάστηκε από τον τρόπο με τον οποίο η ομάδα διαχειριζόταν και ενσωμάτωνε τον έλεγχο κινδύνου στο έργο συνολικά, από τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου μέχρι την ασφάλεια στην πίστα. Η ασφάλεια ήταν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής της ομάδας, από την ευημερία της μέχρι την ασφαλή μηχανική.
Χορηγοί της ομάδας είναι οι: ΕΠΙΣΕΥ, Περιφέρεια Πελοποννήσου, NISSAN (Nικ. I. Θεοχαράκης AE), Raycap, ΔΕΗ ΑΕ, ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, Aegean Airlines, DAE (Design & Application Engineers), ΣΠE Φωτοβολταϊκά, ΑΒΒ, ΗΡΩΝ, Eθνική Tράπεζα Eλλάδος, Ίδρυμα Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης, Ιαπωνική ΑΕ, Κουτσοδόντης ΕΠΕ, GET 3D, RTI (Rescue Training International), VALCO, ΦΑΝΟΣ Ηλεκτρονικά, Karabelas exhaust, HWS, A-Store, Stanley Black & Decker και Digitech Hellas.
Με αφορμή τις επιδόσεις των ελληνικών ομάδων, ο Γενικός Διευθυντής της Coral Α.Ε., επίσημου licensee της Shell για την Ελλάδα, Γιώργος Χατζόπουλος, δήλωσε: «Συγχαίρουμε τις ελληνικές ομάδες, καθώς για ακόμα μία φορά έδειξαν τον καλύτερό τους εαυτό στον Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell, απέσπασαν σημαντικές διακρίσεις, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι είναι ομάδες με αξιώσεις και ότι η Ελλάδα εξακολουθεί να διαθέτει λαμπρούς νέους επιστήμονες, οι οποίοι είναι σε θέση να συμβάλλουν ουσιαστικά στην προσπάθεια για ένα βιώσιμο και καλύτερο μέλλον. Τους ευχόμαστε θερμά καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν επιχειρήσουν μελλοντικά».
Η εκδήλωση, η οποία φιλοξένησε τον Ευρωπαϊκό Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell, πραγματοποιήθηκε στο Queen Elizabeth Olympic Park του Λονδίνου και υποδέχτηκε πάνω από 15.000 επισκέπτες όλων των ηλικιών. Το φεστιβάλ ενέργειας ανέδειξε καινοτομίες βραβευμένων επιχειρηματιών από τα προγράμματα επιχειρησιακής ανάπτυξης της Shell, ενώ οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να δουν φουτουριστικά οχήματα, τα οποία κατασκευάστηκαν και οδηγήθηκαν από λαμπρούς νέους μηχανικούς που αγωνίστηκαν στον Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell, καθώς και να παρακολουθήσουν συζήτηση γύρω από την άνοδο των έξυπνων πόλεων.
Περισσότερες από 147 ομάδες από 27 χώρες ανά τον κόσμο, έφτασαν στο Queen Elizabeth Olympic Park, έχοντας περάσει τους τελευταίους 12 μήνες σχεδιάζοντας, κατασκευάζοντας και δοκιμάζοντας τα ενεργειακά αποδοτικά οχήματά τους, ώστε να διαγωνιστούν σε μία ειδικά κατασκευασμένη αστική πίστα 945 μέτρων με σκοπό να αναδειχθεί το όχημα που θα μπορούσε να διανύσει τη μεγαλύτερη δυνατή απόσταση, καταναλώνοντας την ελάχιστη δυνατή ποσότητα καυσίμου.
Facebook Comments