Alfa Romeo Giulia 510: Nα τ΄αφήσω;
Ο αυτοκινητιστικός κόσμος, ασχέτως "σχολής", πάντα περιμένει τις νέες δημιουργίες της Alfa Romeo
Ο αυτοκινητιστικός κόσμος, ασχέτως "σχολής", πάντα περιμένει τις νέες δημιουργίες της Alfa Romeo
Απευθείας αντίπαλος της BMW Σειράς 3 θα είναι όταν κυκλοφορήσει το νέο ιταλικό σεντάν, γιατί να μην έχει και έναν απευθείας αντίπαλο της κραταιάς M3; Ο κινητήρας της θα είναι ένας biturbo 3λιτρος V6, που όμως θα διαθέτει και μια πιο ήπια λειτουργία για… οικονομία. Για όταν δηλαδή δεν θα θέλετε να αξιοποιήσετε την επιτάχυνση από στάση στα 100 χαω σε 3,9 δευτερόλεπτα…
Αν δεν το καταλάβατε όταν το διαβάσατε λίγο πιο πάνω, το νέο καυτό ιταλικό σεντάν, θα είναι πισωκίνητο. Και αυτό, παρότι στην γκάμα της Giulia θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις. Κάτι που σημαίνει ότι γίνεται από επιλογή. Κάτι που σημαίνει ότι επιτέλους, οι Ιταλοί αποφάσισαν να ακολουθήσουν και πάλι τον ιστορικό δρόμο της οδηγικής διασκέδασης.
Η κατανομή βάρους είναι στο ιδανικό 50:50, το τιμόνι είναι κοφτερό, η ανάρτηση αλουμινένια με διπλά ψαλίδια, τα φρένα κεραμικά, ο άξονας, η οροφή και το καπό είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα, τα φτερά και οι πόρτες από αλουμίνιο. Το συνολικό βάρος περίπου 1,5 τόνος. Για 510 άλογα. Σε οικογενειακό σεντάν. Το χωράει ο νους σας;
Τι κι αν η εμφάνιση είναι, πως να το πούμε διακριτικά, όχι και τόσο προτότυπη -αφού θυμίζει αρκετά Jaguar και BMW; Εκεί θα κολλήσουμε; Εμείς όχι, γιατί μάλλον δεν θα την αποκτήσουμε ποτέ. Όσοι έχετε πιθανότητες όμως, έχετε χρόνο μέχρι το φθινόπωρο του 2016 που θα βγει στις αγορές να το επεξεργαστείτε και να αποφασίσετε…
Facebook Comments