Δοκιμή Opel Mokka X 1.6 CDTI eco flex auto
Στη δοκιμή μας οδηγούμε τη δυνατή έκδοση που συνδυάζεται μάλιστα και με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, με κόστος 1.800 ευρώ επιπλέον
Στη δοκιμή μας οδηγούμε τη δυνατή έκδοση που συνδυάζεται μάλιστα και με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, με κόστος 1.800 ευρώ επιπλέον
Το μικρό crossover της Opel έχει αποκτήσει τον καινούργιο αλουμινένιο πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων με απόδοση 136 ίππων που αντικατέστησε τον παρωχημένο 1.7 με το μικρότερο φάσμα απόδοσης, τη μεγαλύτερη κατανάλωση και τη χειρότερη ποιότητα λειτουργίας.
Στη δοκιμή μας οδηγούμε τη δυνατή έκδοση που συνδυάζεται μάλιστα και με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, με κόστος 1.800 ευρώ επιπλέον. Το αυτόματο κιβώτιο διακρίνεται για τις ομαλές αλλά όχι ιδιαίτερα γρήγορες αλλαγές σχέσεων, ενώ διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία που βελτιώνει ελαφρώς την ταχύτητα αλλαγών, αλλά η τοποθέτηση του πλήκτρου για αλλαγές στην κορυφή του λεβιέ δεν είναι η ενδεδειγμένη.
Οι επιδόσεις που παρέχει ο συγκεκριμένος συνδυασμός στο Mokka είναι καλές, αν και λίγο υποδεέστερες σε σχέση με τις αντίστοιχες του χειροκινήτου. Για να πιάσει τα 100 km/h από στάση απαιτούνται 10,9” και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 km/h. Οι ρεπρίζ είναι και αυτές ανταγωνιστικές, όπως και τα φρένα που το ακινητοποιούν από τα 100 km/h σε 39,9 m.
Στον τομέα της κατανάλωσης, η αυτόματη έκδοση καταναλώνει περισσότερο πετρέλαιο σε σχέση με αυτή με το χειροκίνητο κιβώτιο, 6,9 lt/100 km αντί για 6,4, ενώ χρεώνεται και με λίγο ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας. Κι αυτό όμως μπορεί να εισέρχεται καθημερινά στον Πράσινο Δακτύλιο (129 g/km CO2).
Στο δρόμο, η αυτόματη έκδοση δεν διαφέρει καθόλου από τη χειροκίνητη και χαρίζει έναν αγχολυτικό χαρακτήρα. Ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας του Mokka, που δεν είναι φτιαγμένο για να καβαλάει κατσάβραχα, αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο με το αυτόματο σασμάν. Η ρύθμιση της ανάρτησης συνδυάζει σε μεγάλο βαθμό την άνεση με το κράτημα, και παρά τους μεγάλους τροχούς δεν θα δυσανασχετήσει ποτέ.
Η καμπίνα αποτελείται από καλής ποιότητας υλικά και η θέση οδήγησης θα βολέψει τους πάντες, αλλά οι χοντρές πίσω κολόνες δυσχεραίνουν την περιμετρική ορατότητα και τα πολλά πλήκτρα στην κεντρική κονσόλα την εργονομία. Το σύστημα πολυμέσων IntelliLink είναι πλούσιο σε λειτουργίες, γρήγορο και με καλά γραφικά, και θα συνδεθεί με όλες τις «έξυπνες» συσκευές. Οι χώροι θα βολέψουν τέσσερις ενηλίκους και ο χώρος αποσκευών των 356 λίτρων θα χωρέσει τις αποσκευές τους.
Τιμή από 27.400 €
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 1.598 CDTI
Ισχύς (PS/rpm): 136/3.500-4.000
Ροπή (kgm/rpm): 32/2.000-2.250
Μετάδοση: Μόνιμη τετρακίνηση
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 197 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 10,3 sec
Mεικτή κατανάλωση: 6,4 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 124 g/km
Βάρος: 1.394 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.275/1.781/1.658 mm
Χώρος αποσκευών: 356 lt
Τιμή (ευρώ): 26.100
Facebook Comments