Η INFINITI βαδίζει στο “μονοπάτι” της ηλεκτροκίνησης
Βασισμένο στη σχεδιαστική μελέτη του INFINITI Project Black S του 2017, το νέο υβριδικό ηλεκτρικό πρωτότυπο
Βασισμένο στη σχεδιαστική μελέτη του INFINITI Project Black S του 2017, το νέο υβριδικό ηλεκτρικό πρωτότυπο
Στο πλαίσιο του σχεδίου για “εξηλεκτρισμό” της γκάμας της από το 2021 και μετά, η INFINITI θα αποκαλύψει το νέο πρωτότυπο Project Black S στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, παρουσιάζοντας πώς η τεχνολογία διπλού υβριδικού κινητήρα της Formula One®, μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα αυτοκίνητο.
Βασισμένο στη σχεδιαστική μελέτη του INFINITI Project Black S του 2017, το νέο υβριδικό ηλεκτρικό πρωτότυπο, απεικονίζει τη δέσμευση της μάρκας για την ανάπτυξη συναρπαστικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων υψηλής απόδοσης, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της συμμαχίας των Renault-Nissan-Mitsubishi.
Το Project Black S συνδυάζει κορυφαία διπλή υβριδική τεχνολογία με τον βραβευμένο V6, twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της INFINITI. Το μοναδικό “σύστημα ανάκτησης ενέργειας” (ERS) συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος και της ροπής. Το πρωτότυπο του διπλού υβριδικού κινητήρα παράγει 420 kW που ισοδυναμεί με 563hp ή 571ps, ενώ ο συμβατικός κινητήρας VR30 παράγει 298 kW (400hp / 405ps). Ο λόγος ισχύος/βάρους εκτιμάται σε 235 W/kg, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα.
Ο ορισμός “Black S” αντιπροσωπεύει το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης, τις μεγάλες δυνατότητες, την αποτελεσματική αεροδυναμική και την έξυπνη διαχείριση ενέργειας που προσφέρει η INFINITI.
Το κινητήριο σύνολο του πρωτοτύπου, ενσωματώνει τρεις μονάδες κινητήρων (MGU). Κάθε MGU-K (K σημαίνει kinetic) συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα. Παράλληλα, οι διπλοί ηλεκτρικοί υπερσυμπιεστές του κινητήρα είναι εξοπλισμένοι με δύο μονάδες MGU-H (όπου H για θερμότητα), για την επεξεργασία της θερμικής ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτό επιτρέπει στον κινητήρα να παράγει ηλεκτρική ισχύ τόσο υπό την πέδηση, όσο και κατά την επιτάχυνση.
Facebook Comments