Ηττοπάθεια πίσω από τις… θριαμβολογίες του Μαξίμου
Μεταξύ των κορυφαίων στελεχών αλλά και στην Κοινοβουλευτική Ομάδα η απογοήτευση είναι διάχυτη και οι προβλέψεις δυσοίωνες
Μεταξύ των κορυφαίων στελεχών αλλά και στην Κοινοβουλευτική Ομάδα η απογοήτευση είναι διάχυτη και οι προβλέψεις δυσοίωνες
Mπορεί ο Αλέξης Τσίπρας να δηλώνει “δε χάνω από τον Μητσοτάκη” και να δημιουργεί κλίμα για “ντέρμπι” στις ευρωεκλογές, ωστόσο η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική πίσω από τις κάμερες, στο πρωθυπουργικό γραφείο και στους διαδρόμους των υπουργείων.
Μεταξύ των κορυφαίων στελεχών αλλά και στην Κοινοβουλευτική Ομάδα η απογοήτευση είναι διάχυτη και οι προβλέψεις δυσοίωνες. Οπως αναφέρουν, ο κύριος στόχος του πρωθυπουργού είναι να προσπαθήσει να μειώσει όσο περισσότερο μπορεί τη διαφορά υπέρ της ΝΔ, ώστε να καταφέρει την επόμενη ημέρα των ευρωεκλογών, να αποκρούσει το κλίμα κατά της κυβέρνησης και υπέρ της άμεσης προσφυγής στις εθνικές κάλπες.
Γι’ αυτό και ανεβάζει συνεχώς τους τόνους, προκειμένου να καταφέρει να πετύχει τη μεγαλύτερη δυνατή συσπείρωση. Αυτό που “ξορκίζουν” στο Μαξίμου είναι το σενάριο η ΝΔ να καταγράψει διαφορά άνω του 5%, το Κίνημα Αλλαγής να βγει τρίτο κόμμα με ένα ποσοστό που θα προσεγγίζει το 10% και την ίδια στιγμή να βαφτεί «μπλε» ο χάρτης του πρώτου γύρου των περιφερειακών εκλογών και οι υποψήφιοί του να χάσουν τη μάχη του πρώτου γύρου στους μεγάλους δήμους, που έχουν και πολιτική σημασία.
Σε μία τελευταία προσπάθεια να ανεβάσει το χαμένο ηθικό του κομματικού μηχανισμού, της κομματικής βάσης αλλά και των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Τσίπρας δηλώνει ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ θα κερδίσει τις ευρωεκλογές» ή ότι «δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να κερδίσει η ΝΔ τις εθνικές εκλογές». Επιπλέον, ενώ δημοσιεύονται συνεχώς δημοσκοπήσεις, εντός αλλά και εκτός Ελλάδας που δείχνουν καθαρή διαφορά υπέρ της ΝΔ, ο επικοινωνιακός μηχανισμός της κυβέρνησης, έχει αποδυθεί σε «πόλεμο» κατά των εταιρειών δημοσκοπήσεων, αμφισβητώντας τα αποτελέσματα των μετρήσεων.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι στην τελική ευθεία προς τις κάλπες το κεντρικό “πρόσωπο” των σποτ και της επικοινωνιακής καμπάνιας θα είναι του Αλέξη Τσίπρα. Κατά τις ίδιες πηγές, έχουν γίνει διακριτικά συστάσεις να “απέχει” από την επικαιρότητα ο Παύλος Πολάκης καθώς έχει γίνει κόκκινο πανί για την πλειοψηφία των ψηφοφόρων μετά την πρωτοφανή επίθεση κατά του Στέλιου Κυμπουρόπουλου… Διαβάστε περισσότερα στο Dailypost.gr
Facebook Comments