Μετά από 180.000 πωληθέντα MP3 σε όλο τον κόσμο, η Piaggio συνεχίζει την επανάστασή της στον χώρο της αστικής μετακίνησης, παρουσιάζοντας μια νέα έκδοση του 3-τροχου σκούτερ της. Το Piaggio MP3 300 hpeείναι μια νέα, πιο ευέλικτη και ελαφρύτερη έκδοση του Piaggio MP3. Αν και είναι ένα μικρών διαστάσεων, σπορ και δυναμικό όχημα, δεν θυσιάζει τίποτα σε ό,τι αφορά το επίπεδο άνεσης και τον εξοπλισμό που χαρακτηρίζουν τα σκούτερ GT. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με τον νέο κινητήρα Piaggio 300 hpe, ο οποίος παρέχει κορυφαίες για την κατηγορία του ισχύ και ροπή.

Το Piaggio MP3 300 hpe μπορεί να οδηγηθεί με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, εφόσον έχει εκδοθεί μέχρι τις 18/1/2013. Η αποκλειστική τεχνολογία 3 τροχών της Piaggio είναι η ίδια με αυτή που χρησιμοποιούν τα μεγαλύτερα Piaggio MP3 350 και 500 hpe. Το αρθρωτό τετράπλευρο σύστημα της μπροστινής ανάρτησης και οι δύο μπροστινοί τροχοί είναι τα στοιχεία που κάνουν την οδήγηση του Piaggio MP3 μια απολύτως μοναδική εμπειρία, με περισσότερη ευστάθεια στις στροφές από κάθε άλλο σκούτερ και εξαιρετικό κράτημα που κάνει τη διαφορά ειδικά σε βρεγμένους ή κακής ποιότητας δρόμους με χαμηλή πρόσφυση.

Οι συμπαγείς διαστάσεις και η ευκολία χειρισμού του Piaggio MP3 300 hpe θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από τον αναβάτη κατά τη διάρκεια ελιγμών στην κίνηση, αλλά και στη στάθμευση. Το μπροστινό σύστημα παρέχει ακρίβεια στην οδήγηση και άριστη επαφή με το οδόστρωμα.

Δυναμική σπορ σχεδίαση

Το Piaggio MP3 300 hpe ξεχωρίζει από τη μοντέρνα σπορ σχεδίαση, που συνδυάζει αρμονικά το επιθετικό μπροστινό μέρος με τη στενού προφίλ ουρά και σχηματίζει μια λεπτή κομψή γραμμή.

Το μπροστινό φέρινγκ διατηρεί τις μοναδικής αισθητικής γραμμές της οικογένειας  Piaggio MP3. Στο κέντρο κυριαρχεί ο διπλός προβολέας, ο οποίος είναι εφοδιασμένος με υψηλής απόδοσης φώτα ημέρας LEDΑυτή η επιλογή προέρχεται από τον χώρο του αυτοκινήτου και ενισχύει τη σύγχρονη εμφάνιση του μπροστινού μέρους. Η χαρακτηριστική “γραβάτα” χωρίζει τους προβολείς και λειτουργεί ως συνδετικό στοιχείo μεταξύ της γρίλιας και του ενσωματωμένου φιμέ ανεμοθώρακα που σχεδιάστηκε για μέγιστη προστασία. Τα σπορ φτερά  είναι βαμμένα στα χρώματα του οχήματος (Σέκδοση Sport) και συμβάλλουν στο στενό προφίλ του μπροστινού μέρους, η εμφάνιση του οποίου χαρακτηρίζεται από τους δύο μπροστινούς τροχούς. Οι τροχοί διαθέτουν πέντε μπράτσα και αποτελούν ένα ακόμη από τα στοιχεία που προσθέτουν σπορ πολυτέλεια.

Η στενού προφίλ ουρά ταιριάζει απόλυτα με το επιθετικό μπροστινό μέρος και περιλαμβάνει δύο πολύ πρακτικές χειρολαβές για τον συνεπιβάτη. Ολοκληρώνεται με την αναβαθμισμένη μονάδα οπίσθιου φωτισμού που χαρακτηρίζεται από τα LED φώτα πέδησης και στάθμευσης. 

 Άνεση και λειτουργικότητα

Το Piaggio MP3 300 hpe είναι άνετο και εξαιρετικά λειτουργικό. Η δύο επιπέδων σέλα, σχεδιάστηκε με τρόπο που επιτρέπει εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στο έδαφος. Εξασφαλίζει ιδανική υποστήριξη για τη μέση του οδηγού και υψηλό επίπεδο άνεσης. Η θέση του συνεπιβάτη είναι ξεκούραστη και σε αυτό συμβάλλουν τα πρακτικά αναδιπλούμενα μαρσπιέ, τα οποία όταν είναι κλειστά ενσωματώνονται πλήρως στην ποδιά. 

Το πεντάλ του συνδυασμένου συστήματος πέδησης στο δεξί μέρος έχει αλλάξει θέση για ακόμα καλύτερη εργονομία.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι πολύ μεγάλος και φιλοξενεί εύκολα δύο κράνη (ένα jet και ένα demi-jet). Η σέλα διαθέτει αποσβεστήρα που την κρατά ανοιχτή όταν είναι απαραίτητο. Ένας πρακτικός και διακριτικά τοποθετημένος γάντζος για τη μεταφορά τσαντών είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος της ποδιάς.

Όπως και στα μοντέλα της γκάμας MP3 “maxi”, ο σύγχρονος πίνακας οργάνων περιλαμβάνει δύο στρογγυλά αναλογικά όργανα και μια πολλαπλών λειτουργιών ψηφιακή οθόνη που παρέχει δεδομένα για την κατανάλωση καυσίμου (μέση και τρέχουσα), τη μέση και τη μέγιστη ταχύτητα, την αυτονομία, το χρόνο ταξιδιού, τη θερμοκρασία περιβάλλοντος και την προειδοποίηση για πάγο στο οδόστρωμα. Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει επίσης ρολόι, ολικό και μερικό μετρητή ταξιδιού και ένδειξη τάσης της μπαταρίας. Οι 11 λυχνίες του πίνακα οργάνων εμφανίζουν τη λειτουργία των προβολέων, τα φλας, τη ρεζέρβα, την πίεση λαδιού, την προειδοποίηση για τον ηλεκτρονικό ψεκασμό, το  immobilizer, το ABS, το ASR και τέσσερις προειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης.

Πάνω από τα όργανα υπάρχει ένα πρακτικό ντουλαπάκι με συρτάρι και θύρα USB για τη φόρτιση smartphone

Τρία χρώματα είναι διαθέσιμα: Λευκό «Bianco Luna»Γκρι «Grigio Materia» και Μαύρο «Nero Meteora», το τελευταίο ματ.                                                                                                                                                             

Ο κινητήρας Piaggio 300 HPE: περισσότερη ισχύς, υψηλότερη ροπή

Το νέο Piaggio MP3 είναι εφοδιασμένο με την πιο πρόσφατη έκδοση του 4-χρονου, 4-βάλβιδου, υγρόψυκτου, μονοκύλινδρου κινητήρα Piaggio 300 κ.εκ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας του τμήματος έρευνας και εξέλιξης του Piaggio Group και είναι γνωστός ως 300 hpe (High Performance Engine). Ο κινητήρας έχει υποστεί μία σειρά αναβαθμίσεων για την επίτευξη αυξημένων επιδόσεων με παράλληλη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και του θορύβου.

Συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση, η μέγιστη ισχύς φτάνει στα 19,3 kW (26,2 CV) στις 7750 στροφές, που σημαίνει 24% αύξηση ισχύος, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 26 Nm στις 6500 στροφές και έχει αυξηθεί κατά 15%: εξαιρετικές αξίες που γίνονται άμεσα αντιληπτές στην επιτάχυνση από στάση.  Αυτές οι βελτιώσεις συνδυάζονται με σημαντική μείωση στην κατανάλωση, με αύξηση της αυτονομίας από 30,3 χλμ./λτ. σε 31,2 χλμ./λτ, βάσει του κύκλου μέτρησης WMTC.

Στόχος ήταν η βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση, η μείωση των τριβών και του θορύβου λειτουργίας του κινητήρα και η ταυτόχρονη αύξηση των επιδόσεων και της συνολικής οδηγικής εμπειρίας. Και όλα αυτά, χωρίς μεταβολές στο βάρος και τις διαστάσεις του προγενέστερου κινητήρα.

Εκδόσεις και χρώματα

Η νέα γκάμα Piaggio MP3 300 hpe περιλαμβάνει δύο εκδόσεις: Piaggio MP3 300 hpe και Piaggio MP3 300 hpe Sport, με την τελευταία να ξεχωρίζει από τα σπορ φινιρίσματα και τις δυναμικές λεπτομέρειες.

Σύμβολο της μητροπολιτικής κομψότητας, το Piaggio MP3 300 hpe είναι διαθέσιμο σε δύο ολοκαίνουρια χρώματα, το γυαλιστερό Μαύρο «Nero Cosmo» και το ματ Γκρι «Argento Cometa». Και τα δύο χρώματα συνδυάζονται με τροχούς πέντε μπράτσων με μαύρο ματ φινίρισμα και σέλα με διπλής επένδυσης κάλυμμα.

 

Facebook Comments