Νέα προϊόντα λιανικής τραπεζικής online από τη Eurobank
Η στροφή στα ψηφιακά μέσα για τον τραπεζικό τομέα δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί χωρίς ψηφιακά προϊόντα και e-συναλλαγές
Η στροφή στα ψηφιακά μέσα για τον τραπεζικό τομέα δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί χωρίς ψηφιακά προϊόντα και e-συναλλαγές
Η στροφή στα ψηφιακά μέσα για τον τραπεζικό τομέα δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί χωρίς ψηφιακά προϊόντα και e-συναλλαγές που παρέχουν στον πελάτη τη δυνατότητα να συναλλάσσεται από το σπίτι ή το γραφείο του ό,τι ώρα και όποια μέρα τον εξυπηρετεί, να ενημερώνεται και να αγοράζει και τα τραπεζικά προϊόντα όποτε θέλει, με ταχύτητα και ασφάλεια και χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθεί ένα τραπεζικό κατάστημα σε εργάσιμες ημέρες και ώρες. Ήδη έχουν σχεδιασθεί και προετοιμάζονται οι τράπεζες του μέλλοντος. Ο πελάτης έχει πλέον την ευχέρεια όχι μόνο να πληρώσει τους λογαριασμούς του αλλά και να επιλέξει ανάμεσα σε μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, το προϊόν που χρειάζεται, στην τιμή που θέλει, με την εγγύηση της ασφάλειας που του παρέχει η τράπεζά του.
Η Eurobank όπως αναφέρουν επιτελικά της στελέχη προχωράει ήδη στην παροχή μιας ευρείας σειράς προϊόντων λιανικής τραπεζικής μέσω των ψηφιακών μέσων, με ταχύτατες και ασφαλείς εγκριτικές διαδικασίες, δίνοντας έτσι και τη δυνατότητα, στο δίκτυο καταστημάτων και το ανθρώπινο δυναμικό που το στελεχώνει, να επικεντρωθεί σε πιο παραγωγικές εργασίες προς όφελος των πελατών της.
Η αρχή έγινε με τη δυνατότητα online έκδοσης πιστωτικής κάρτας μέσω νέας πρωτοποριακής ψηφιακής υπηρεσίας που προσφέρεται στους πελάτες e-Banking. Με τη νέα υπηρεσία οι πελάτες θα μπορούν, μέσα σε ελάχιστα λεπτά να ολοκληρώσουν “online” τη διαδικασία αίτησης χορήγησης πιστωτικής κάρτας, να υπογράψουν την αίτηση ηλεκτρονικά, να προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά ηλεκτρονικά χωρίς να πρέπει να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα και να παραλάβουν την κάρτα στη διεύθυνση που θα δηλώσουν.
«Χαίρομαι που είμαστε η πρώτη ελληνική τράπεζα που προσφέρει σήμερα τη δυνατότητα online έκδοσης πιστωτικής κάρτας, από το Α ως το Ω. Είναι μια νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία, η οποία δίνει στους πελάτες μας τη δυνατότητα, απλά, γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια να παραλάβουν στο χώρο τους την κάρτα που θα επιλέξουν online.Η online κάρτα είναι η αρχή μιας νέας γενιάς προϊόντων στη λιανική τραπεζική. Η αφετηρία μας είναι να είμαστε online με τον πελάτη για όλα, για την κάρτα του, τις συναλλαγές του, την κατάθεσή του, το δάνειό του» δηλώνει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής Eurobank Ιάκωβος Γιαννακλής.
Eurobank: «Ψήφο εμπιστοσύνης δίνουν οι πελάτες με το καλημέρα»
Από την υποδοχή που είχε στην αγορά η δυναμική της νέας ολοκληρωμένης ψηφιακής υπηρεσίας, καταδεικνύεται πως και οι πελάτες είναι παραπάνω από έτοιμοι να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες της ψηφιακής εποχής. Η ανταπόκριση των πελατών μας, εξηγεί ο Γιώργος Κεφάλας, επικεφαλής Γενικής Διεύθυνσης προϊόντων Retail Banking της Eurobank, σημαίνει για μας πως πετύχαμε ένα βασικό μεγάλο στόχο: Να αναγνωρίσει ο πελάτης πως σε κάθε νέο προϊόν που σχεδιάζουμε προσπαθούμε να κατανοήσουμε πρώτοι εμείς τις ανάγκες του, έχουμε ενσωματώσει το σεβασμό μας στον διαθέσιμο χρόνο του, του παρέχουμε καινοτόμες υπηρεσίες με ταχύτητα και με την ασφάλεια της Τράπεζας.
Για να γίνει αυτό, συμπληρώνει ο Ανδρέας Μαρνέρης, επικεφαλής έκδοσης Καρτών & Προγραμμάτων Πιστότητας Eurobank, όλο το επιτελείο και τα στελέχη της διεύθυνσης λιανικής τραπεζικής σκεφτήκαμε πρώτα σαν πελάτες και στη συνέχεια υλοποιήσαμε το σχεδιασμό μας. Οι πρώτες αιτήσεις για έκδοση και χορήγηση online κάρτας έγιναν Σαββατοκύριακο και ο ρυθμός των αιτήσεων επιταχύνεται μέρα με τη μέρα, χωρίς καν έχουμε ξεκινήσει μαζική ενημερωτική εκστρατεία.
Στόχος της Eurobank είναι σε πρώτη φάση το 10% των συνολικών νέων καρτών της Τράπεζας να εκδίδεται online και το ποσοστό αυτό να αυξάνεται σταδιακά, ώστε οι πελάτες να έχουν το χρόνο να «εξοικειωθούν» και με πιο σύνθετα προϊόντα.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στη διαδικασία είναι ότι μέσω της αυτοματοποιημένης έκδοσης καρτών online ο πελάτης της Τράπεζας επιλέγει την πιστωτική του κάρτα, ανάλογα με την επιβράβευση που θέλει να λαμβάνει από τις καθημερινές του συναλλαγές.
Σύμφωνα με τα αρμόδια διευθυντικά στελέχη της Eurobank, ένας μέσος πελάτης της Τράπεζας κερδίζει από τη χρήση της κάρτας του τουλάχιστον 200 ευρώ σε ετήσια βάση, από το πρόγραμμα επιβράβευσης «Euroπιστροφή» που συνεργάζεται με περισσότερες από 8.500 επιχειρήσεις. Η πλειονότητα των καταναλωτών πια, σε ποσοστό πάνω από 90%, εξαργυρώνει τα ευρώ που κερδίζει από το Πρόγραμμα, γεγονός που δείχνει ότι οι πελάτες όχι μόνο το εμπιστεύονται αλλά αξιοποιούν και όλα τα οφέλη που τους παρέχει αυτό καθαυτό. Αξίζει δε να επισημανθεί πως και η τιμολογιακή πολιτική της Τράπεζας αποκτά πελατοκεντρικά χαρακτηριστικά, δεδομένου για παράδειγμα ότι το επιτόκιο της πιστωτικής κάρτας μπορεί να μειωθεί ανάλογα με τη συνολική σχέση που διατηρεί ένας πελάτης με την Τράπεζα, εάν δηλαδή διαθέτει λογαριασμό μισθοδοσίας ή σύνταξης στην Τράπεζα, καταθέσεις κ.λπ.
Στον προθάλαμο και νέα online προϊόντα
Η Eurobank έχει από χρόνια δημιουργήσει «μενού» ψηφιακών προϊόντων εκμεταλλευόμενη το εξαιρετικά δημοφιλές και φιλικό για τους χρήστες e-Banking, μέσα από το οποίο μπορούσε ο πελάτης να δημιουργήσει ακόμα και καταθετικό λογαριασμό, αν και θα ξεχωρίζαμε την πρωτοποριακή για την εποχή της e-prepaid, την άυλη προπληρωμένη κάρτα που αποκτάται χωρίς δικαιολογητικά μέσω της υπηρεσίας e-Βanking της Τράπεζας. Η e-prepaid φορτίζεται online ή τηλεφωνικώς με το ποσό που θέλει ο πελάτης, ο οποίος στη συνέχεια μπορεί να πραγματοποιήσει γρήγορα και με ασφάλεια τις αγορές και τις πληρωμές του online.
Επιπλέον, μετά την online έκδοση πιστωτικής κάρτας, η Τράπεζα αναβάθμισε μια σειρά online προθεσμιακών προϊόντων στο e-Βanking, προσφέροντας στον πελάτη τη δυνατότητα να δημιουργήσει την προθεσμιακή που του ταιριάζει.
Στο σχεδιασμό της Τράπεζας εντάσσεται ήδη η διάθεση σειράς νέων πρωτοποριακών ψηφιακών προϊόντων που οδηγούν τη λιανική τραπεζική στη νέα ψηφιακή εποχή, όπως τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα, αρχικά στον τομέα του αυτοκινήτου αλλά και δανειακά προϊόντα, με χαρακτηριστικό την online οικονομική προέγκριση ενός δανείου. Σε συνέχεια της νέας ψηφιακής υπηρεσίας, η Τράπεζα ετοιμάζει νέα γενιά καινοτόμων προϊόντων που θα δίνουν έμφαση στο ψηφιακό πορτοφόλι του καταναλωτή, νέες ψηφιακές λειτουργικότητες που θα επιτρέπουν στον πελάτη να επιλέγει ο ίδιος (customization) τον τρόπο που επιθυμεί να συναλλάσσεται, με το πάτημα ενός κουμπιού και πρωτοβουλίες που θα εξασφαλίζουν ακόμη πιο ισχυρή ασφάλεια στις συναλλαγές, στο φυσικό αλλά και τον ηλεκτρονικό κόσμο.
Νέος αλλά και ενισχυμένος ο ρόλος των καταστημάτων
Τι φέρνουν όμως οι αλλαγές αυτές στη λειτουργία των τραπεζικών καταστημάτων; Όπως εκτιμά ο Ιάκωβος Γιαννακλής, η νέα ψηφιακή εποχή στην οποία οδηγείται το τραπεζικό σύστημα και η λιανική τραπεζική, με έμφαση στη διάθεση προϊόντων μέσω των ψηφιακών δικτύων, δεν αποδυναμώνει το ρόλο των καταστημάτων. Αντίθετα, τον ενδυναμώνει. Από το παραδοσιακό κατάστημα στο οποίο ο πελάτης περιμένει με τις ώρες στην ουρά για να εξυπηρετηθεί από ένα στέλεχος που συμπληρώνει αιτήσεις όλη μέρα και εξηγεί πράγματα αυτονόητα σήμερα, περνάμε στη νέα εποχή που επιτρέπει, σταδιακά να απελευθερώνεται εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, εκπαιδευμένο να αναλάβει ρόλο πιο χρήσιμο και παραγωγικό για τους πελάτες, πέρα των διεκπεραιωτικών καθηκόντων. Στην εποχή μας όπου ο πελάτης μπορεί να επιλέξει και να αγοράσει το προϊόν που θέλει από το σπίτι του, στο κατάστημα θα συναντήσει τον τραπεζικό του σύμβουλο για τις πιο σύνθετες ανάγκες που αντιμετωπίζει, είτε πρόκειται για επιχείρηση είτε πρόκειται για ιδιώτη φυσικό πρόσωπο.
Facebook Comments