Διακρίσεις για τον ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards
Ο ΟΠΑΠ ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής και των εφετινών Sports Marketing Awards
Ο ΟΠΑΠ ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής και των εφετινών Sports Marketing Awards
Ο ΟΠΑΠ ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής και των εφετινών Sports Marketing Awards. Η εταιρεία τιμήθηκε με 16 βραβεία, ανάμεσά τους και η κορυφαία διάκριση Sports Brand of the Year, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019.
Μεταξύ άλλων, ο ΟΠΑΠ απέσπασε ένα Platinum, έξι Gold, έξι Silver και δύο Bronze βραβεία, επιβεβαιώνοντας ότι αποτελεί τον μεγαλύτερο υποστηρικτή του ελληνικού αθλητισμού.
Συγκεκριμένα, έλαβε τις εξής διακρίσεις:
Επιπλέον, το πρόγραμμα «OPAP Laser Football», που διοργανώθηκε από την εταιρεία Libero S&T για λογαριασμό του ΟΠΑΠ, απέσπασε Gold βραβείο στην κατηγορία Engagement – Experiential.
Οι σημαντικές διακρίσεις στα Sports Marketing Awards αποτελούν επιβράβευση των συνεργασιών του ΟΠΑΠ με κορυφαία αθλητικά brands και φορείς, καθώς και των καινοτόμων δράσεων και προγραμμάτων που υλοποιεί, ώστε να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες διασκέδασης στο ευρύ κοινό.
Εδώ και περισσότερα από 60 χρόνια εξάλλου, ο ΟΠΑΠ στηρίζει έμπρακτα τον ελληνικό αθλητισμό, υλοποιώντας σειρά πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην ανάπτυξη ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και ενισχύουν τη σύνδεση αθλητισμού-κοινωνίας.
Τα Sports Marketing Awards, που διοργανώνονται από την Boussias Communications, αποτελούν τον σημαντικότερο θεσμό για την ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών αθλητικού marketing στην Ελλάδα.
Facebook Comments