Ακριβώς 40 χρόνια αφότου λανσαρίστηκε το πρώτο pick-up ενός τόνου με πάνω από 4,7 εκατομμύρια αθροιστικές παγκόσμιες πωλήσεις – από τις οποίες περίπου 416.000 εξακολουθούν να κυκλοφορούν στην Ευρώπη του 2019 (Στοιχεία MME μέχρι Ιούνιο 2019) – η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) λανσάρισε την 6η γενιά L200) το Νοέμβριο του 2018.

Με επιτυχημένη εμπορική πορεία σε 150 χώρες, το L200 κατατάσσεται 2ο στο χάρτη παγκόσμιων πωλήσεων της MMC, μεταξύ Outlander και ASX, και διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο για την Εταιρία, ξεκινώντας από τη στρατηγική περιοχή ASEAN (± 30% της παγκόσμιας αγοράς pick-up – όλες οι Μάρκες).

Συνδυάζοντας αξιοπιστία, αναβαθμισμένες ικανότητες on- & off-road (χάρη στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Super Select 4WD II, υποστηριζόμενο από νέα συστήματα “Off Road Mode” και “Hill Descent Control”) και στοιχεία άνεσης και εξοπλισμού επιβατικού αυτοκινήτου, η Νέα Γενιά L200 γίνεται ο απόλυτος εκφραστής της τετρακίνησης (4WD) της Mitsubishi Motors – σε εμφάνιση & περιεχόμενο – βαδίζοντας στα χνάρια του θρυλικού Pajero.

Το «Σκληροτράχηλο & Ανθεκτικό» New Gen L200 που κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη – στη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής της MMC εκτός Ιαπωνίας – για τις παγκόσμιες αγορές αναμένεται στις Εκθέσεις των Ευρωπαίων Εμπόρων από τον Οκτώβριο του 2019.

Από μόνη της, η μηχανολογική βίβλος της Mitsubishi Motors, που ενημερώνεται συνεχώς από το 1978, έχει μετατραπεί σε μοναδικό προϊοντικό απόκτημα με πολλαπλά οφέλη για το New Gen L200, μεταξύ άλλων:

–   Νέα εξωτερική σχεδίαση – με την ονομασία “Rock Solid

–   Βελτιωμένη αντιληπτή ποιότητα (μέσα κι έξω)

–   Αναβαθμισμένο σύστημα 4WD, που περιλαμβάνει νέο “Off Road Mode” και σύστημα “Hill Descent Control” *

–   Νέος κινητήρας 2.2 Diesel (προδιαγραφών Euro 6d temp) για την Ευρώπη

–   Νέο 6-τάχυτο A/T

–   Αναβάθμιση πλαισίου, φρένων και ανάρτησης

–   Βελτιωμένη οδηγική άνεση

–   Νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας*:

o   Σύστημα Ελέγχου Τυφλής Γωνίας (Blind Spot Warning) με λειτουργία Υποβοήθησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Change Assist)

o   Σύστημα Προειδοποίησης Οπίσθιας Κίνησης (Rear Cross Traffic Alert)

o   Σύστημα Περιορισμού Επιπτώσεων Εμπρόσθιας Σύγκρουσης (Forward Collision Mitigation)

o   Σύστημα Περιορισμού Πρόσκρουσης σε Στενούς Χώρους Στάθμευσης (Ultrasonic Misacceleration Mitigation System)

–   Νέα στοιχεία εσωτερικού (μεταξύ των οποίων νέας σχεδίασης εμπρός καθίσματα)

–   Εκτεταμένη γκάμα αξεσουάρ

Νέο Off Road Mode

Λειτουργεί με ένα μπουτόν δίπλα στον επιλογέα της τετρακίνησης και διατίθεται με M/T και A/T (4WD μοντέλα). Εξάλλου, το νέο Off-road Mode προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης GRAVEL, MUD/SNOW, SAND και ROCK (μόνο σε 4LLc) ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Χρησιμοποιώντας ολοκληρωμένο έλεγχο ισχύος, αυτόματου κιβωτίου και πέδησης μέσω των Active Stability Control και Traction Control, το σύστημα ρυθμίζει το ποσοστό ολίσθησης του τροχού για μεγιστοποίηση των επιδόσεων παντός εδάφους και εκκίνησης σε δύσκολες συνθήκες:

ð  GRAVEL

Συνδυάζει βέλτιστη επιτάχυνση και σταθερότητα σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους, όπου χαλίκια ή χώμα μπορεί να προκαλέσουν ολίσθηση του τροχού.

ð  MUD/SNOW

Ρυθμίζει την ολίσθηση του τροχού για να μην κολλήσει και για να διατηρείται η κατευθυντική ευστάθεια κατά την εκκίνηση.

Όταν το όχημα κινείται σταθερά το σύστημα επιτρέπει λίγη ολίσθηση και μειώνει το βαθμό ελκτικής πρόσφυσης για να περιορίζεται η όποια αίσθηση κολλήματος. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το όχημα κολλάει στη λάσπη ή το χιόνι αυξάνει την κινητήρια ισχύ.

ð  SAND

Σε αυτό το πρόγραμμα, όταν το όχημα ξεκινά, το σύστημα μειώνει την ολίσθηση του τροχού για να μην κολλήσει και, βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση. Όταν το όχημα κινείται σταθερά, το σύστημα επιτρέπει μερική ολίσθηση και μειώνει την επέμβαση των συστημάτων Active Stability Control και Traction Control για να μην δημιουργείται η αίσθηση κολλήματος.

Σε μοντέλα A/T, το κιβώτιο προσαρμόζεται στο SAND mode και διατηρεί την υψηλή ροπή μετάδοσης επιλέγοντας την κατάλληλη σχέση.

ð  ROCK

Όταν το σύστημα ανιχνεύσει ότι οι διαγώνια αντίθετοι τροχοί δεν έχουν επαρκή επαφή με το έδαφος, ή για να βελτιώσει την ελκτική πρόσφυση και τη σταθερότητα σε μία ανηφόρα, τότε περιορίζει την όποια απώλεια μετάδοσης μειώνοντας την ολίσθηση των τροχών, λειτουργώντας ως μπλοκέ διαφορικό.

Σε μοντέλα A/T, το κιβώτιο προσαρμόζεται στο ROCK mode και διατηρεί την υψηλή ροπή μετάδοσης επιλέγοντας την κατάλληλη σχέση.

Επιπλέον:

–   Το GRAVEL mode είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση

–   Κάθε mode αντιστοιχεί σε ανάλογες επιλογές τετρακίνησης του Super Select 4WD-II

–   Η πλήρης εμπλοκή του πίσω διαφορικού έχει προτεραιότητα έναντι των Off Road Modes.

–   Τα Modes δεν είναι πλέον διαθέσιμα με πλήρη εμπλοκή του πίσω διαφορικού.

2     – Hill Descent Control (HDC)*

Το HDC (Σύστημα Ελέγχου Καθόδου) που επίσης λειτουργεί με ένα διακόπτη δίπλα στον επιλογέα HDC και διατίθεται με μοντέλα M/T και A/T (4WD μοντέλα), διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του οχήματος, σε μία κατηφορική διαδρομή όταν το φρένο του κινητήρα από μόνο του δεν είναι αρκετό.

Το σύστημα μπορεί να διατηρεί την ταχύτητα του οχήματος σταθερή στα 2 – 20km/h (3 – 20 km/h για τα μοντέλα M/T) κατά την οδήγηση σε μία κατηφόρα. Η επιθυμητή ταχύτητα αποφασίζεται από τον οδηγό και ελέγχεται από την υδραυλική μονάδα ελέγχου των Active Stability Control και Traction Control εφαρμόζοντας την κατάλληλη πίεση πέδησης.

Επιπλέον:

–   Στα οχήματα A/T μπορεί να επιλέγεται οποιοδήποτε πρόγραμμα οδήγησης (Drive Mode) ενώ για τα μοντέλα M/T, πρέπει να επιλέγεται 4LLc

–   Όταν το αυτόματο φρενάρισμα του HDC είναι ενεργό, θα ανάβουν τα φώτα φρένων.

–   Εάν χρειαστεί, με ενεργό το Hill Descent Control η ταχύτητα μπορεί να αυξηθεί πιέζοντας το πεντάλ του γκαζιού. Σε αυτή την περίπτωση, με πίεση του γκαζιού, η πίεση φρένου σταδιακά μειώνεται ώστε η ταχύτητα του οχήματος να αυξηθεί. Η νέα επιθυμητή ταχύτητα HDC ορίζεται με το άφημα του πεντάλ του γκαζιού.

2Νέος κινητήρας 2.2 Diesel (οχήματα Ευρωπαϊκών προδιαγραφών)

Εξέλιξη του πλήρως αλουμινένιου, 16βάλβιδου, τετρακύλινδρου κινητήρα common rail, άμεσου ψεκασμού με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής της οικογένειας Diesel “4N1” της MMC. Στη νέα έκδοση που προορίζεται για το L200, έχει μειωθεί εκτενώς η τριβή μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων και έχει βελτιωθεί σημαντικά η απόκριση του συστήματος ψεκασμού.

Όλα αυτά τα μέτρα μείωσαν την κατανάλωση, και περιόρισαν τις εκπομπές ρύπων και τους μηχανικούς θορύβους.

Επιπλέον, η μείωση βάρους των εμβόλων, των μπιελών και του στροφάλου συμβάλλει στην πιο ομαλή και δυνατή επιτάχυνση σε όλο το εύρος στροφών.

Αυτή η μείωση βάρους που ήταν απαραίτητη για συμμόρφωση τους αυστηρότερους κανόνες εκπομπών ρύπων της Ε.Ε. στο πλαίσιο του WLTP, επιτρέπει στο L200 να πληροί τις απαιτήσεις Euro 6d.

Ειδικότερα, ένα σύστημα καθαρισμού καυσαερίων (SCR) με ψεκασμό ουρίας AdBlue τοποθετείται τώρα για μείωση των εκπομπών NOx.

Το AdBlue είναι καταχωρημένο εμπορικό σήμα του Verband der Automobilindustrie e.V. (VDA)

Στην πραγματικότητα, αυτή η μικρότερη, ελαφρύτερη μονάδα προσφέρει επιδόσεις παρόμοιες με της προηγούμενης μονάδας “Normal Power” 2.5, αλλά συμμορφώνεται με το πολύ πιο απαιτητικό πρωτόκολλο WLTP, απολαμβάνοντας τα οφέλη χαμηλού βάρους του L200 έναντι του ανταγωνισμού:

 

MY19 HP

MY19 NP

MY20

Μέγιστη Ισχύς

133 kW @ 3,500 rpm

113 kW @ 3,500 rpm

110 kW @ 3,500 rpm

Μέγιστη Ροπή

430 @ 2,500 rpm

380 Nm @ 1,500 rpm

400 Nm @ 2,000 rpm

5- Νέο 6 τάχυτο κιβώτιο A/T

Σε αρμονία με τον κινητήρα 4N14 2.2 Diesel, οι μηχανικοί της MMC αντικατέστησαν το προηγούμενο 5 τάχυτο κιβώτιο A/T (προερχόμενο από το Pajero) με ένα υψηλότερων επιδόσεων, χαμηλότερων εκπομπών ρύπων, 6 τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Πιο αθόρυβο στις υψηλές ταχύτητες, το οποίο πετυχαίνει βελτιώσεις στην απόδοση και την εξοικονόμηση βάρους με τη χρήση μιας ηλεκτρομαγνητικής  αντλίας λαδιού με απλούστερο μηχανισμό για τη λειτουργία του συστήματος Auto Stop & Go (AS&G).

 

Facebook Comments