Ο ΟΤΕ και η COSMOTE συνέχισαν και το 2014 την υπεύθυνη δράση τους απέναντι στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον, με τους πελάτες και τις ανάγκες τους να βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε απόφασης και στρατηγικής του Ομίλου ΟΤΕ.

Στόχος του ΟΤΕ και της COSMOTE είναι η καθημερινή βελτίωση και η ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών των πελατών τους, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και παρέχοντας ολοκληρωμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες και λύσεις.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία των εταιρειών εκφράζεται με κάθε ευκαιρία, σε κάθε προϊόν και υπηρεσία που αναπτύσσουν και σε κάθε στιγμή της επικοινωνίας με τον πελάτη. Το 2014, η επιτυχία της προσπάθειας αυτής αποδεικνύεται από την επίλυση, εντός 2 ημερών, του 80% των παραπόνων, από την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών COSMOTE, από την 1η θέση που κατέκτησε ο OTE στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας» στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και από τα θετικά αποτελέσματα των ερευνών ικανοποίησης των πελατών.

Η εξυπηρέτηση των πελατών, ειδικά σε δύσκολες περιόδους, όπως αυτή που διανύουμε τα τελευταία χρόνια, και η ανθρώπινη επαφή, έχουν ακόμα μεγαλύτερη αξία και δύναμη να αλλάξουν την καθημερινότητα όλων και να διασφαλίσουν μία στενή και εποικοδομητική σχέση με τους πελάτες.

Αγορά

Ο ΟΤΕ και η COSMOTE έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, με επίκεντρο την άριστη εμπειρία του πελάτη. Λειτουργούν δε με διαφάνεια και σεβασμό στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.

Επέκταση Ευρυζωνικότητας και Mobile Internet

– 70% πληθυσμιακή κάλυψη δικτύου 4G

– 2 δισ. ευρώ σε επενδύσεις τα τελευταία 5 χρόνια

– 1,2 δισ. ευρώ για επενδύσεις μέσα στα επόμενα 4 χρόνια

Υπεύθυνα Προϊόντα και Υπηρεσίες

– Περισσότρες από 2.000 τηλεδιασκέψεις εντός του ομίλου ΟΤΕ

– Εγκατάσταση και ενεργοποίηση 62.500 νέων Machine -2 – Machine συνδέσεων

Ασφάλεια και Απόρρητο Δεδομένων

– 0 παραβιάσεις του απορρήτου των επικοινωνιών και της ασφάλειας των στοιχείων των πελατών

Εξυπηρέτηση και Ικανοποίηση Πελατών

– 1η θέση κατέκτησε ο ΟΤΕ στην κατηγορία «κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς» του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών

Υπεύθυνη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας

– Ενθαρρύνει προμηθευτές και συνεργάτες να υιοθετούν πρακτικές υπεύθυνης επιχειρηματικής συμπεριφοράς.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις επιδόσεις του ΟΤΕ και τις COSMOTE, για την οικονομία την κοινωνία και το περιβάλλον, το 2014, επισκεφθείτε το site του νέου διαδραστικού Απολογισμού Βιώσιμης Ανάπτυξης ΟΤΕ-COSMOTE 2014 www.ote-cosmote-cr2014.gr

Facebook Comments