Ένα τολμηρό σχέδιο στο τραπέζι του Μητσοτάκη
Η καθημερινότητα ενός πρωθυπουργού είναι πυκνή
Η καθημερινότητα ενός πρωθυπουργού είναι πυκνή
Η καθημερινότητα ενός πρωθυπουργού είναι πυκνή. Για παράδειγμα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει σήμερα να προεδρεύσει του υπουργικού συμβουλίου με πέντε θέματα στην ατζέντα και στη συνέχεια θα πάει στη Βουλή, προκειμένου να συμμετάσχει στη συζήτηση για το νομοσχέδιο για το άσυλο, επεξηγώντας την πολιτική της κυβέρνησης στο προσφυγικό/μεταναστευτικό, όπου και δέχεται τη μεγαλύτερη πίεση.
Κι όμως, αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα μεγάλο σχέδιο στο τραπέζι του κ. Μητσοτάκη που, λόγω της επικαιρότητας, θα περάσει κάτω από τα ραντάρ. Είναι το σχέδιο που συζήτησε χθες, παρουσία και της συζύγου του Μαρέβας, με σειρά σημαντικών στελεχών από την αγορά για την επανατοποθέτηση της Ελλάδας με μια συνεκτική και ολοκληρωμένη στρατηγική προβολής.
Μην φανταστείτε το Live your myth in Greece του ΕΟΤ που συνόψισε μέσω ενός σλόγκαν μια ολόκληρη εποχή, αλλά μια οργανωμένη στρατηγική για την εξωστρέφεια της χώρας, την προβολή της και τον τρόπο που θα την αντιλαμβάνονται οι ξένοι, πέρα από το σουβλάκι, τον μουσακά και τις παραλίες.
Ήδη χθες έγινε μια πρώτη συζήτηση, με αρκετές προτάσεις να πέφτουν επί τάπητος. Αναζητείται ένα σλόγκαν-ομπρέλα που θα κωδικοποιεί την προσπάθεια. Και ήδη συμβάλλουν αφιλοκερδώς αρκετοί άνθρωποι, με το βλέμμα στραμμένο και στους εορτασμούς για το 2021. Τα πρόσωπα-κλειδιά για τον συντονισμό του εγχειρήματος είναι ο (όλο και πιο δραστήριος) υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για την οικονομική διπλωματία, Κώστας Φραγκογιάννης, αλλά και ο επικεφαλής του Δημιουργικού του Μεγάρου Μαξίμου, «αμερικανοθρεμμένος» Στηβ Βρανάκης, ο οποίος προσαρμόζεται στην ελληνική πραγματικότητα.
Ο εξ απορρήτων
Facebook Comments