Το μικρό crossover EcoSport της Ford δέχθηκε μια σειρά από επεμβάσεις φρεσκαρίσματος προκειμένου να καταφέρει να ανταποκριθεί σε μια, όπως αποδείχθηκε, πολύ απαιτητική κατηγορία. Διότι, κακά τα ψέματα, η ανανέωση αυτή ήρθε αρκετά σύντομα στην εμπορική καριέρα του αυτοκινήτου.

Το EcoSport βασίζεται στο πάτωμα του all time best seller Fiesta, πλην όμως οι πολύ χαμηλές ευρωπαϊκές πωλήσεις του στο πρώτο 6μηνο της κυκλοφορίας του έδειξαν ότι το κοινό δεν είχε αντίστοιχη ανταπόκριση. Φαίνεται πω η τοποθέτηση της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα “αλά κλασικό 4×4” δεν κέρδισε το κοινό… Άλλωστε, αυτή είναι μια από τις αλλαγές του νέου μοντέλου, η δυνατότητα δηλαδή να παραγγελθεί με κανονική πίσω πόρτα χωρίς τη ρεζέρβα.

Ποιο ουσιαστικής φύσης είναι ίσως οι επεμβάσεις στο εσωτερικό, όπου τα υλικά είναι, σύμφωνα με τη Ford, αναβαθμισμένα και το σύνολο πιο κοντά στις αξίες του Fiesta. Το τιμόνι είναι νέο σε σχεδιασμό, ενώ προσφέρεται πληρέστερος και καλύτερος εξοπλισμός ανάλογα με την έκδοση και το πακέτο επιλογής.

Στα μηχανικά μέρη, ο 1.500άρης turbodiesel κινητήρας TDCi έχει ραφηναριστεί σε λειτουργία και έχει επίσης αποκτήσει πέντε επιπλέον άλογα, φτανοντας συνολικά τα 95 με την κατανάλωση στα 4,4 lt/100 χλμ και εκπομπές ρύπων 115 g/km. Επεμβάσεις, το λεγόμενο fine tuning, έχει υποστεί και η ανάρτηση, με χαμηλότερη κατά ένα εκατοστό ρύθμιση, επεμβάσεις στον πίσω άξονα, αλλά και στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού.

Σύμφωνα με την Ford όλες οι επεμβάσεις έγιναν προς όφελος της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Και στις ευρωπαϊκές αγορές θα συμπληρώναμε…

Facebook Comments