WIND: Ισχυρή αύξηση εσόδων και EBITDA
Αύξηση εσόδων και σημαντική ενίσχυση της πελατειακής βάσης, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις, κατέγραψε η WIND Ελλάς
Αύξηση εσόδων και σημαντική ενίσχυση της πελατειακής βάσης, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις, κατέγραψε η WIND Ελλάς
Αύξηση εσόδων και σημαντική ενίσχυση της πελατειακής βάσης, τόσο σε ιδιώτες όσο και σε επιχειρήσεις, κατέγραψε η WIND Ελλάς στα οικονομικά αποτελέσματα του γ τριμήνου 2019. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες σημείωσαν άνοδο +5% ετησίως, στα 137,8 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 8,5% σε ετήσια βάση, στα 42,3 εκατ.ευρώ.
Οι κύριες οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις του Γ’ τριμήνου 2019 είναι:
• Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 5% και διαμορφώθηκαν στα € 137,8 εκ.
o Τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας για το εν λόγω τρίμηνο σημείωσαν ετήσια αύξηση 6,1%, στα € 80,9 εκ.
o Τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας σημείωσαν ετήσια αύξηση 2,3%, στα
€ 40,9 εκ.
• Συνολικές επενδύσεις στα € 16,6 εκ.
• Αύξηση +57,4% ετησίως στην κίνηση data στο δίκτυο κινητής, με το 81,2% της κίνησης να πραγματοποιείται με τη χρήση του δικτύου 4G
• Διπλασιασμός της βάσης πελατών Δικτύου Νέας Γενιάς (NGA) σε ετήσια βάση, με διείσδυση 19,8% στη συνολική βάση της σταθερής
• Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 15,6% σε ετήσια βάση φθάνοντας τα 222.000
• Η WIND VISION προσέλκυσε 13.000 νέους συνδρομητές, διαμορφώνοντας τον συνολικό αριθμό των πελατών της στους 55.000 στο τέλος Σεπτεμβρίου, με διείσδυση 8.9% επί της συνολικής βάσης της σταθερής.
• Στο 96,3% η κάλυψη 4G
• Οι ενεργοποιημένες γραμμές Δικτύου Νέας Γενιάς (NGA) αυξήθηκαν κατά 26.000 στις 243.000 ενώ οι εγκατεστημένες γραμμές είναι 281.000
“Το τρίτο τρίμηνο αξιοποιήσαμε τις ενισχυμένες υποδομές μας και εστιάσαμε περαιτέρω στη σχέση με τους συνδρομητές μας για να επιτύχουμε την υψηλότερη αύξηση εσόδων από το Γ’ τρίμηνο του 2017”, αναφέρει ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής και προσθέτει: “Η νέα ολιστική μας προσέγγιση σε θέματα επικοινωνίας, εξυπηρέτησης πελατών και ψυχαγωγίας έχουν ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του Ομίλου και την ικανότητα μας να προσελκύουμε νέους αλλά και να διατηρούμε τους υπάρχοντες πελάτες. Η δυναμική που απορρέει είναι προφανής τόσο στα λειτουργικά όσο και στα οικονομικά αποτελέσματα του τριμήνου. Θα μείνουμε προσηλωμένοι στην υλοποίηση της αναπτυξιακής μας στρατηγικής και στην αξιοποίηση των θετικών προοπτικών για την ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, με στόχο πάντα την προσφορά υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στους πελάτες μας.”
Η WIND Ελλάς, κατά τη διάρκεια του Γ’ τριμήνου, συνέχισε να υλοποιεί σημαντικές επενδύσεις στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, ύψους 16,6 εκατ.ευρώ, με σκοπό να υποστηρίξει την ανάπτυξη των στρατηγικών της στόχων και τον μετασχηματισμό της σε έναν οργανισμό με ισχυρές υποδομές. Επιπλέον, η αποτελεσματικότητα της στρατηγικής του δικτύου του Ομίλου αντανακλάται στην ετήσια αύξηση 57,4% στην κίνηση δεδομένων (data) στο δίκτυο κινητής, όπως και στην χρήση του δικτύου 4G, με την κάλυψη πληθυσμού να φθάνει πλέον στο 96,3%.
Σημειώνεται ότι τον Οκτώβριο του 2019, ο Όμιλος άντλησε 525 εκατ. από τις διεθνείς κεφαλαιαγορές με την έκδοση πενταετούς ομολόγου. Η επιτυχημένη έκδοση ομολόγου διασφαλίζει μια ευέλικτη κεφαλαιακή διάρθρωση και χαμηλότερα έξοδα τόκων ως αποτέλεσμα ενός σημαντικά βελτιωμένου επιτοκίου. Ο Όμιλος, αναφέρεται στην ανακοίνωση, παραμένει σταθερά προσηλωμένος στη στρατηγική ανάπτυξής του με κέντρο πάντα τον πελάτη.
Facebook Comments