Η όγδοη γενιά του best-seller, που έχει πουλήσει πάνω από 35 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα, σηματοδοτεί την κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου που δεν είναι μόνο ένα από τα πιο πρωτοποριακά πεντάθυρα χάτσμπακ στον κόσμο, αλλά αυτό το ίδιο που δημιούργησε την κατηγορία και παράλληλα ένα από τα πιο προηγμένα μοντέλα  ανεξάρτητα κατηγορίας.

Η ψηφιακή εσωτερική αρχιτεκτονική του ανοίγει μια νέα διάσταση διαισθητικής λειτουργίας. Η υποβοηθούμενη οδήγηση είναι δυνατή μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα. Είναι το πρώτο Volkswagen που χρησιμοποιεί τη συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας Car2X για να προειδοποιεί προληπτικά για κινδύνους. Και με πέντε υβριδικές εκδόσεις φέρνει μία επανάσταση εξηλεκτρισμού.

Ο βασικός εξοπλισμός του Golf έχει επεκταθεί εντυπωσιακά. Διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, το σύστημα επικοινωνίας Car2X, σύστημα Infotainment με οθόνη αφής 8,25 ιντσών, πολυλειτουργικό τιμόνι, καθώς και προβολείς LED και πίσω φώτα LED.

Διαστάσεις και αεροδυναμική. Παρόλο που το νέο Golf δεν φαίνεται τόσο υψηλό, δίνοντας την εντύπωση μάλλον πιο τεντωμένου και δυναμικού, διατηρούνται οι συμπαγείς διαστάσεις του: μήκος 4.284 mm, πλάτος 1.789 mm και ύψος 1.456 mm.

Άνετο πενταθέσιο. Ακόμη και σε μεγάλες διαδρομές, το νέο Golf προσφέρει άφθονο χώρο για πέντε άτομα, μαζί με χώρο αποσκευών 380 λίτρων σε πλήρη διαμόρφωση καθισμάτων. Όταν η ασύμμετρα αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων διπλωθεί, η χωρητικότητα φόρτωσης αυξάνεται στο μέγιστο των 1.237 λίτρων. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ο χώρος των ώμων (1.420 mm μπροστά, 1.370 mm πίσω) και το ύψος της κεφαλής (1.018 mm μπροστά, 968 mm πίσω) είναι σχεδόν αμετάβλητοι.

Το νέο Golf θα εισάγεται στην Ελλάδα όχι από την έκδοση “Golf”, τη βασική του εργοστασίου, αλλά την αμέσως επόμενη, έκδοση “Life”. Αυτό σημαίνει ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού ήδη από την εισαγωγική έκδοση διάθεσης του μοντέλου στη χώρα μας.

Έκδοση Life. Συνδεδεμένο και με ambient φωτισμό. Ο εξοπλισμός εντυπωσιάζει με την πληρότητά του: Το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, το σύστημα επικοινωνίας Car2X (τοπική επικοινωνία με άλλα οχήματα και την υποδομή κυκλοφορίας), το Innovision Cockpit, ήτοι ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display και σύστημα Infotainment 8.25 ιντσών, τα We Connect και We Connect Plus, το πολυλειτουργικό τιμόνι, τον αυτόματο κλιματισμό Climatronic, το σύστημα κεντρικού κλειδώματος Keyless Go, τη σύνδεση τηλεφώνου Bluetooth, τους προβολείς LED και πίσω φώτα LED, τους λαμπτήρες ανάγνωσης LED.

Το Golf στην Ελλάδα «φορά» ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών Norfolk

Νέα  κινητήρια συστήματα: Υβριδική τεχνολογία 48 V και plug-in υβριδικά

 Το νέο Golf διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα. Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν turbocharger. Tα επίπεδα ισχύος τους κυμαίνονται μεταξύ 110 PS και άνω των 300 PS.

Για πρώτη φορά, θα διατεθούν 8 εκδόσεις κινητήριων συστημάτων για το Golf. Ένα νέο, αποδοτικό χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων έχει επίσης αναπτυχθεί για μοντέλα με μπροστινή κίνηση. Αυτό έχει μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες του νέου Golf πληρούν το πρότυπο εκπομπών Euro 6d.

Βενζινοκινητήρες (TSI). Οι κινητήρες TSI που είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης παράγουν 110 PS, 130 PS και 150 PS. Ο κινητήρας που παράγει 110 PS είναι τρικύλινδρος 1.0 λίτρου που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Golf. Οι κινητήρες TSI με ισχύ 130 PS και 150 PS είναι κινητήρες 1,5 λίτρου με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την Ενεργή Διαχείριση Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management). Όλα τα αυτοκίνητα με ισχύ έως 130 PS διαθέτουν την αποτελεσματική διαδικασία του κύκλου καύσης TSI Miller και έναν turbocharger με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG).

Οι κινητήρες TSI έχουν συνδυαστεί με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ως στάνταρ. Από την ισχύ των 110 PS, θα είναι επίσης διαμορφωμένοι ως mild hybrid μονάδες (eTSI) με σύστημα 48V και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Όπως πάντα, τρεις κινητήρες TSI 2.0-λίτρων για τα Golf GTI, Golf GTI TCR και Golf R, δύο plug-in μοντέλα, καθώς και ένα TGI 1,5 λίτρου κατάλληλο για λειτουργία με φυσικό αέριο (CNG), θα είναι διαθέσιμο σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

Mild Hybrid (eTSI). Οι τρεις eTSI mild hybrid εκδόσεις του Golf αποτελούν παγκόσμιες πρεμιέρες. Πρόκειται για βενζινοκινητήρες που συνδέονται με ένα σύστημα 48 V και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG). Μια γεννήτρια εκκίνησης 48 V με ιμάντα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V και η τελευταία γενιά πρωτοποριακών, αποδοτικών κινητήρων TSI εγγυώνται τέλεια απόδοση ενώ μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου. Οι mild hybrid κινητήρες θα διατίθενται με 110 PS, 130 PS και 150 PS. Όλα τα μοντέλα eTSI διαθέτουν ισχυρή λειτουργία ανάκτησης ενέργειας πέδησης.

Οι εκδόσεις των διαθέσιμων στο λανσάρισμα κινητήριων συστημάτων λεπτομερώς

1.5 TSI με 130 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Με απόδοση 130 PS μεταξύ 5.000 και 6.000 rpm, ο TSI του νέου Golf είναι ένας ισχυρός και υψηλής τεχνολογίας βενζινοκινητήρας. Χάρη στην τεχνολογία Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management), δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους μπορούν να απενεργοποιηθούν σχεδόν ανεπαίσθητα και όσο το δυνατό συχνότερα, ελαχιστοποιώντας τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων. Ένα turbo με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) προσφέρει εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά σε κάθε περιοχή στροφών κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.400 και 4.000 rpm. Με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων (MQ200), το Golf 1.5 TSI μπορεί να επιταχύνει 0-100 km/h σε 9,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε ταχύτητες μέχρι 214 km/h.

1.5 TSI με 150 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Με μέγιστη ισχύ 150 PS, η συγκεκριμένη έκδοση του TSI στο νέο Golf είναι επίσης εξοπλισμένη με τεχνολογία Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management) και 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (MQ200). Αυτός ο βενζινοκινητήρας προσφέρει επίσης τη μέγιστη απόδοση μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή 250 Nm παράγεται σε μια κλίμακα στροφών του κινητήρα 1.500-3.500 rpm. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 224 km/h ενώ το 0 – 100 km/h επιτυγχάνεται σε 8,5 δευτερόλεπτα.

1.5 eTSI με 110 kW (150 PS) και DSG. Ο 1.5 eTSI με ισχύ 150 PS μπορεί επίσης να συνδυαστεί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7-σχέσεων (DQ200) ως στάνταρ. Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά ισχύος με τον 1.5 TSI (η μέγιστη ισχύς μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ.) με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Έχει ίδιου μεγέθους ροπή 250 Nm, διαθέσιμη σε μια περιοχή από 1.500 έως 3.500 σ.α.λ. Το Golf 1,5 eTSI επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 224 km/h.

2.0 TDI με 150 PS και DSG. Ο μέχρι στιγμής πιο ισχυρός κινητήρας TDI του νέου Golf αποδίδει 150 PS μεταξύ 3.500-4.000 σ.α.λ. Αυτό το επίπεδο ισχύος συνδέεται με ένα DSG 7-σχέσεων. Η εντυπωσιακή μέγιστη ροπή των 360 Nm επιτυγχάνεται ανάμεσα στις 1.750 και 3.000 σ.α.λ. Η έκδοση των 150 PS είναι εξοπλισμένη με το διπλό σύστημα ψεκασμού AdBlue (Twin Dosing). Μπορεί να επιτύχει ταχύτητες 223 km/h, το Golf 2.0 TSI DSG μπορεί επίσης να επιταχύνει σε 100 km/h σε μόλις 8,8 δευτερόλεπτα.

 

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Golf

 

 

Golf 1.5 TSI

Golf 1.5 TSI

Golf 1.5 eTSI

Golf 2.0 TDI

Μέγιστη ισχύς (kW / PS)

96/130

110/150

110/150

110/150

σ.α.λ.

5.000 – 6.000

5.000 – 6.000

5.000 – 6.000

3.500 – 4.000

Μέγιστη ροπή. Nm

200

250

250

360

σ.α.λ.

1.400 – 4.000

1.500 – 3.500

1.500 – 3.500

1.750 – 3.000

Χωρητικότητα

1.498 cm 3

1.498 cm 3

1.498 cm 3

1.968 cm 3

Κιβώτιο ταχυτήτων

6-σχέσεων χειροκίνητο

6-σχέσεων χειροκίνητο

7-σχέσεων DSG

7-σχέσεων DSG

Μέγιστη ταχύτητα

214 km/h

224 km/h

224 km/h

223 km/h

0-100 km/h

9.2 s

8.5 s

8.5 s

8,8 s

 

Facebook Comments