Στην εποχή μας, το ποδήλατο έχει καταστεί ένα ιδιαίτερα δημοφιλές μέσον μετακίνησης. Με τις κυβερνήσεις μάλιστα να προωθούν τη χρήση του με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας του ατμοσφαιρικού αέρα στις πόλεις, το bike-sharing υιοθετείται πλέον από εκατομμύρια ανθρώπους σε ολόκληρη την Ευρώπη στις καθημερινές μετακινήσεις τους – και όχι μόνο, καθώς ταυτόχρονα η ποδηλασία είναι για πολλούς πια ένα αγαπημένο σπορ.

Ωστόσο, η επικοινωνία μεταξύ οδηγών και δικυκλιστών ενδέχεται να κρύβει δυσκολίες, καθώς οι αναβάτες πρέπει να αφήσουν το τιμόνι για να δηλώσουν, για παράδειγμα, την πρόθεσή τους να αλλάξουν κατεύθυνση ή να κάνουν μία χειρονομία ευχαριστίας. Κάθε χρόνο, σύμφωνα με τα Βασικά Στοιχεία Οδικής Ασφάλειας (Traffic Safety Basic Facts) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, περίπου 2.000 ποδηλάτες σκοτώνονται στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Τώρα, στο πλαίσιο της καμπάνιας “Share The Road”, η Ford δημιούργησε ένα πρωτότυπο Emoji Jacket. Αυτό το μοναδικό στο είδος του προϊόν, που δεν διατίθεται προς πώληση, έχει σχεδιαστεί με απώτερο στόχο την μείωση των εντάσεων στο δρόμο επιτρέποντας στους αναβάτες να δείχνουν πιο εύκολα και με μεγαλύτερη σαφήνεια ποιες είναι οι προθέσεις τους – αλλά και πώς αισθάνονται οι ίδιοι.

Το Emoji Jacket

Από τότε που εμφανίστηκαν για πρώτη φορά πριν από 20 και πλέον χρόνια, τα Emojis θεωρούνται από πολλούς ως η πρώτη γλώσσα που γεννήθηκε από τον ψηφιακό κόσμο. Μάλιστα, σύμφωνα με την πρώτη “Αναφορά Τάσεων Emoji” (Emoji Trend Report), οι περισσότεροι άνθρωποι νιώθουν καλύτερα όταν εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσω των Emojis παρά με ένα τηλεφώνημα.

Ο δικυκλιστής ενεργοποιεί κάθε emoji, τους δείκτες πορείας και το σήμα κινδύνου με τη βοήθεια ενός ασύρματου τηλεχειριστηρίου που βρίσκεται τοποθετημένο στο τιμόνι του ποδηλάτου.

Δείτε εδώ το σχετικό βίντεο: 

Η καμπάνια “Share The Road της Ford επιδιώκει να καλλιεργήσει την αρμονία ανάμεσα στους χρήστες των δρόμων υπογραμμίζοντας την πεποίθηση της εταιρείας ότι προσφέροντας τη δυνατότητα σε περισσότερους δικυκλιστές να κινούνται με ασφάλεια, κυρίως στις μικρές διαδρομές, αποβαίνει προς όφελος όλων.

Η εταιρεία έχει δημιουργήσει μία βραβευμένη εμπειρία εικονικής πραγματικότητας ώστε οδηγοί και δικυκλιστές να μπορούν να κατανοούν καλύτερα τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στο δρόμο οι μεν και οι δε. Με το “WheelSwap”, οι οδηγοί και οι ποδηλάτες αντιλαμβάνονται πως η απερίσκεπτη οδήγηση μπορεί να είναι τουλάχιστον σοκαριστική – και πιθανόν ολέθρια – για όσους κυκλοφορούν στο δρόμο. Μετά τη διεξαγωγή των πρώτων ερευνών, σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες που βίωσαν την εμπειρία “WheelSwap” δήλωσαν διατεθειμένοι να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους στο δρόμο

 

Facebook Comments